Stefano79 Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 Dal Piccolo. Xe sta proposto de convertir l'ex caserma Dardi in carcere, quindi no saria de costruir novi edifici ma solo de riutilizzar una struttura za esistente. Ovviamente immancabili le polemiche. Xe quei che xe contrari perchè i preferisi altri progetti de cui se gaveva za discusso (se parla de far un centro turistico o artigianale). Ma quei che no sopporto xe quei che xe contrari per principio. El Piccolo riporta le dichiarazioni de molti residenti che disi "no voio el carcere, fè qualsiasi roba ma non un carcere" Eppur me par che el problema delle celle insufficienti sia de una certa rilevanza sociale. El Coroneo xe stracolmo e tanti giustifica l'indulto disendo che xe sta fatto per mancanza de spazio in carcere. Benissimo, deso gavemo l'opportunità de farne uno novo con impatto ambientale 0 (perchè l'edificio esisti za) e però alla gente no ghe va ben... Bah... Quote
tinuviel Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 le polemiche xè bastanza ovvie, xè poche le persone che ghe faria piazer un carcer vicin casa. Però.. xè più sicuro aver un carcere (che xè supercontrollado) piuttosto che altre strutture. E poi saria una bona idea per combatter el cronico problema del sovrapopolamento delle prigioni.. Quote
babatriestina Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 per mi, meo un carcere che un campo nomadi Quote
davidin Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 per mi, meo un carcere che un campo nomadi idem!!! Quote
giuli Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 per mi, meo un carcere che un campo nomadi Straquoto... La gente che critica è un pò troppo egoista Quote
tuxav Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 son d'acordo che i lo fazi.. anche se oviamente chi sta la no xe contento.. ma alla fine penso che nianca i se acorzesi del'esistenza... cmq mejo saria se i trovasi qualche altra destinazion per quela ex caserma... anche se tuto soma eser in carcere a sgonico xe una dele robe piu tristi che posi eser.. pensa .. eser a 5 minuti dale osmize e no poderghe 'ndar :D :D Quote
merlodegraia Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 dovrebbero essere contenti perchè ci guadagnerebbero anche i commercianti. inoltre le carceri sono talmente sicure che non dovrebbero temere alcunchè. Quote
Starlite Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 Non ghe vedo niente de mal. Xe una struttura che purtroppo servi. Passo ogni mattina davanti al Coroneo e penso che sia pezo, perchè chi che abita nelle case circostanti ga la vision sulle finestre delle celle e te ghe vedi dentro... in sto caso inveze saria' piu' distacco. Pericoloso? Penso che sia ssai piu' pericolosi centri de prima accoglienza e campi nomadi dove pol infiltrarse gente poco raccomandabile e xe libera de moverse dentro e fora e intorno, inveze un carcere xe un carcere. Quote
Nona Picia Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 Penso che sarìa una bona idea farlo a Sgonico, sopratuto avendo solo de ristruturar el "palazzo". E iera ovvio che ala gente no ghe vadi ben, no ghe anderìa ben niente de niente! Quote
diego Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 Mi no voio ne una Galera ne una caserma ne un campo nomadi. E far una bella struttura per praticar sport Gratis per tutti tipo lUISP.de Cologna Quote
giuli Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 Anche mi non volevo le Torri eppure me le ritrovo a pochi metri dalle finestre.... Quote
mula alabardata Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 son d'accordo! x mi xe un'ottima idea: :ok: -struttura già esistenza -problema sovraffollamento carceri risolto Quote
b-chris Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 ma alla fine penso che nianca i se acorzesi del'esistenza Già , gnanche li fazessi sfilar in cadene per el paese e i podessi scampar. No vedo el pericolo de gaver un carcere vicin casa, no me par de esser tipo in sudamerica o africa dove te senti spesso de rivolte.Cossa i ga paura che i evadi e ghe vadi a rifugiarse in casa? Oltretutto i parlava de darghe un istruzion ai carcerati e usarli per lavori socialmente utili, in slovenia li ga usadi per costruir la strada nova che va dal confin de rabuiese a koper , no me par un idea malvagia. Adesoo i ga anche proposto de darghe a quei che sconta la pena e che no ga mezzi una specie survival box, con un pacco de biglietti del bus , un pochi de soldi e altre robe che no me ricordo per el primo impatto con la libertà. Quote
Ghost Posted March 9, 2007 Report Posted March 9, 2007 Non capisco perchè non vogliano il carcere. I criminali stanno dentro e li ci rimangono. Anzi dubito che un criminale in libertà si stabilica nei pressi di un penitenziario... Forse è per il viavai di parenti ed amici degli ospiti della struttura... probabilmente non sempre brava gente. Comuque se il coroneo e pieno. Un altro carcere serve. Quote
Recommended Posts