Jump to content

Che colazion fè??

Cossa magnè per colazion?  

18 members have voted

1. 1. Cossa magnè per colazion?

• Cappuccino e Brioche
      5
    • Uova al bacon e caffè ammmerecano
      0
    • Salami, pan de segala, succo de arancia e caffè viennese come insegna el buon Franz Joseph
      1
    • 'na tazzulella du caffè...
      4
    • Capuzi garbi nel cafelate.. no gavè mai provà??? Xe bonissimo...
      0
    • Hot dog, French fries and Coke! AAAAAAAAWWW YEEEEEEAAAAAH!!!
      0
    • Vanzumi dela sera prima comprendenti: peperonata, sardoni friti, calandraca
      1
    • Colazion? MAI!!! Son zà pronto in giacca e cravatta ancora prima de sveiarme
      1
    • Frutta e yogurt per migliorar le difese dell'organismo e andar ben de corpo!
      5
    • Mi fazo la dieta a zona: solo tre mandorle e acqua microfiltrada...
      1

Recommended Posts

Continuo la mia serie sulle abitudini culinarie dei iscritti SDS :D

stavolta ve rompo i c****i sulla prima colazione! Cossa magnè e perchè, quali xe le vostre abitudini a riguardo?

mi personalmente ghe dago de frutta e yogurt per migliorar... ehm ehm... l'espulsione delle scorie :baba::mescondo:

le mie colazioni disemo che varia...l'unica roba fissa xe el caffè!

dopo ghe accompagno una merendina..o una fetta de torta..o dei biscotti...o fette biscottade con la marmelata...dipendi da cosa go a casa...

e dopo per resentar la boca un bicchier de succo de frutta! :D:bye:

te se ga dimentica l'opzion altro...

mi bevo caffè nero ma inzuppo per ben biscotti o panetton o colomba o qualsiasi roba dolce trovo per casa :)

altrimenti the o orzoro a seconda della voia che go :)

ma colazion fazo solo sabato domenica e festivi...ialtri giorni no go tempo... me alzo, lavo, vesto e vado via, poi a metà mattinata me magno qualcosa sul lavor e bon

la colazion per mi xe tra i momenti piu bei della giornata. fin un poco de tempo fa me bevevo el mio bel caffè (rigorosamente senza zucchero) e ogni tanto qualche biscotto...ma el caffe iera un rito...el piu delle volte bevudo in pie appogiada al forno leggendo la posta... nn so perchè ste strane manie.

Ora pero' la mia vita xe un disastro... go fatto i test delle intolleranze e nn posso piu bever nè caffe, nè latte, nè the!!! quindi de mattina me toca farme infusi ai frutti e fette biscottate con marmellata.Controllando sempre che nn sia lattosio!! son da più de 2 settimane senza caffè

mi son x l'opzion altro... che non xè...

de solito me fazo una tazza de te ( gusti vari) o una tisana depurativa, e vicin un yogurt magro o una barretta de cereali.

a volte capita che me fazo latte e cereali... ma tipo sai da rado

una volta ogni tanto me bevo una tazza de latte de mandorle :DDDD

anche mi son per "altro"

De sempre caffelatte e pan tostado e burro. Adesso per le festa al posto del pan, una fetta de pinza o una de colomba.

solitamente comincio con do kiwi o in alternativa un jogurth, poi me bevo el mio inmancabile caffelatte che devi esserghe sempre con l'aggiunta de cereali e muesli.... el fine settimana diria che fazo schifo, magno come un vedel, oltre a questo se ghe pol zontar anche come minimo 6 fette biscotate stracolme de marmelata :D

Mi go votado Brioche e cappuccino... che però xe la colazion de quando no son a dieta, ossia non de adesso :-(

El rito xe cappuccio Illy e brioche alla Nutella al bar Roma 4 prima de andar a lavorar... troppa roba.. adesso con la dieta solo caffè e/o una fetta de pan tostado con un velo invisibile de burro :-(

Come base caffelatte, finchè xe bone spremuta de arance e de magnar un poco de tutto a seconda de quel che go in casa: fette biscottate burro e marmellata, brioche o merendine varie, nei periodi sope col panetton o pinza o colomba mal che vadi col pan del giorno prima, yogurt.

El tutto con abbondanza! :vino:

Apprezzpo molto la configurazione cappuccino e brioche :D

Se son in vacanza me buto anche sulla marmellata spalmata su tochi de pan...... e anche el succo de frutta ghe sta :DDDD

te se ga za dimentica del pan col formaggio fuso (piccante pergiunta)???? :merodolodalrider: pensando che fusi biscotti con qualche salsina :merodolodalrider: ....bon pero..

Edited by polpetta4ever

CaffeLatte con fette biscottate & marmellata: La colazione del campione! :DDDD

Salvo poi nei periodi post-natale, post-pasqua, post-festa-qualsiasi dover lentamente finire dolci che mi arrivano fin sopra i capelli. Maledetti i panettoni a metà prezzo che lentamente, fettina dopo fettina, arrivano fino a date impossibili. :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

ma colazion fazo solo sabato domenica e festivi...ialtri giorni no go tempo... me alzo, lavo, vesto e vado via, poi a metà mattinata me magno qualcosa sul lavor e bon

Quoto, anche se se pol dir che la mia colazion xè in bar de economia za entro le 9, con caffè e ogni tanto una brioche.

Durante i giorni che resto casa, caffè sicuramente (o normale de moca, o una bustina solubile al Gingseng, che no xè proprio sai mal) e ogni tanto accompagno con pan e marmellata, o biscotti, o colomba/panetton se xè.

:bye: