Delio Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 Non ci dovrebbero essere dubbi, ma...la bala xe rotonda... Quote
SandroWeb Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 Beh credo che non dovessimo aver problemi de sorta...sempre se savaremo zogar a modo nostro, ovviamente! Quote
power ranger Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 el risultato dovessi esser scontado ma con queste squadre de b2 che i la butta sul lato fisico non se pol mai esser certi de niente Quote
tuxav Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 ovviamente e sperabilmente vittoria facile, diria che el ventin ghe devi star tranquilo, show finale con tuti i muleti in campo, steffe' che balla sul cubo del tavolo e furlan che fa domande furbe.... forsi xe un sogno? (sopratuto l'ultima) ? no cqm mi penso che sabato sara' una bela prova x capir se semo boni de combinar qualcosa e sopratuto se in sto periodo i ga riva' a ligarse insieme.. me speto una partida buona de squadra, con diversi in doppia cifra e boni de dominar con tranquillita' e fermezza anche nei momenti dificili... chisa! Quote
Vico Posted November 25, 2004 Report Posted November 25, 2004 Non ci dovrebbero essere dubbi, ma...la bala xe rotonda... Mi diria che le bale xe rotonde Speremo ben ... Che si vinca o che si perda Forza Unione il resto m**** AloHa Vico Quote
puromalto Posted November 26, 2004 Report Posted November 26, 2004 Ovviamente...vittoria facile!! Anche se bisogna star sempre ben attenti visto che me par de capir che tutte le squadre ghe tegni a far bella figura a Trieste. Inoltre....ocio ai arbitri...quei che go visto iera veramente da B2 Quote
Frangia Ostile Sez. Perugino Posted November 27, 2004 Report Posted November 27, 2004 Sarà sempre vittoria sofferta visto l'allenador incompetente che gavemo. Semo 300 volte + forti degl'altri ed oggi partida andemo sotto per poi recuperar. Chi ne pol batter se gioghemo ben? Mestre?Venezia?Marghera? Per mi no. A riguardo ve chiedo de unirve alla mia protesta silenziosa (sventolar fazoletto bianco stile proteste calcio spagnuolo) per mandar via Steffè e cior un allenador de C2!!!!!! Sicuro + preparado!!!!! Ciau F.O. Quote
Recommended Posts