Jump to content

Recommended Posts

Posted

... su cui qualcuno farà una schioppettata di soldi... ehm...

el papà se farà i soldini.....discografico...

cmq una ga 5 anni e l'altra 8...go senti ieri per Studio Aperto, sia la canzon che un'intervista doppia modello "Le Iene" fatta dal papà sempre e le xe coccolissime.

anche secondo mi xe una cosetta simpatica! :bye:

Posted

Per le ragazzine è sicuramente divertente... ma per il resto non è che siamo davanti al preludio di due grandi cantanti in erba...

Onestamente la canzoncina la trovo insignificante...

Posted

Disemo le robe come che sta.. La canzon me fa bastanza cag............... No me piasi per niente...

Che poi le sii cocole pol anche starghe, ma metterla addirittura in una classifica me par osceno..

Posted

io che sono "malignetta",non credo siano in vetta alla classifica per le vendite,la canzone a mio parere e non pretendo sia quello degli altri,non è insignificante,ma pessima.

credo abbiano manovrato l ascesa per far si che la gente se ne interessasse e comprasse il cd.

non voglio credere che la musica italiana,che a parte pochi casi,è già rasoterra sia finita così in basso :DDDD

Posted

non le gavevo mai sentide prima.. ma me par sai montà..

cioè i ghe ga fatto far così...

anche xkè la canzon no xe un granchè, xe tanti bambini che sa cantar e canzoni migliori!

queste ga avu C de esser lanciade [o aver el papà produttor]

Posted

che sia cocole no go nessun dubbio... ma sta canzon in classifica??? steme scherzando... xe orrenda... iera tanto meio le canzoni dei muleti al Zecchino d'Oro (e iera certe mulete de 8 anni che a queste ghe fazeva altro che un baffo.. le gaveva delle vosi eccezionali!)

bah come disi ialtri fie de papà :).. ma va a saver che magari tra qualche anno no le diventi tipo Paola e Chiara :)

Posted

che sia cocole no go nessun dubbio... ma sta canzon in classifica??? steme scherzando... xe orrenda... iera tanto meio le canzoni dei muleti al Zecchino d'Oro (e iera certe mulete de 8 anni che a queste ghe fazeva altro che un baffo.. le gaveva delle vosi eccezionali!)

bah come disi ialtri fie de papà :).. ma va a saver che magari tra qualche anno no le diventi tipo Paola e Chiara :)

Te ga dito tuto ti :vabenon:

no poso far altro che quotar

Posted

non i la ga messa in classifica, per la precisione, la xè prima nella classifica delle più scarigade da I-tunes...mi no la go ancora sentida, ma vol dir che xè un fracco de persone che, per un motivo e per l'altro 8come ga fatto tutti quei che ga scritto su sto post :p) la ga scarigada :p

Posted

ma vardarla da you-tube xe la stessa roba? cioè vardandola te la autoscarighi? :uhm:

no :p

su youtube la guardi solamente :D

Posted

non i la ga messa in classifica, per la precisione, la xè prima nella classifica delle più scarigade da I-tunes...mi no la go ancora sentida, ma vol dir che xè un fracco de persone che, per un motivo e per l'altro 8come ga fatto tutti quei che ga scritto su sto post :p) la ga scarigada :p

No xe vero mi go varda el video de youtube ma dopo un minuto go chiuso perchè la canzon xe oscena..

Posted

ma vardarla da you-tube xe la stessa roba? cioè vardandola te la autoscarighi? :uhm:

(OT)

Sì, oviamente te la scarighi. Però la lege italiana xe asurda, prevedi la punizion PENALE de chi che condividi, e aministrativa de chi scariga.

Sempre più asurdo e anacronistico, grazie Urbani e grazie a sti furboni de desso che no se sogna minimamente de portar la situazion ala normalità.

(/OT)

Posted

arlon.. ma cosa centra la tua risposta?

a mi me par che sia come ga dito giuli.. se la guardo non la scarigo...

e cosa gentra la giustizia italiana e la punizion penale? miga che xe penale vardare you-tube...

mah.. no go capi.. <_<

Posted

No xe vero mi go varda el video de youtube ma dopo un minuto go chiuso perchè la canzon xe oscena..

Mi uguale :D ...cmq secondo mi x scarigarla da I-Tunes bisogna pagar, quindi se la statistica riguarda I-Tunes xè una classifica reale de gente che la gà acquistada :cossaaa?: