Jump to content

La mamma assassinata, arrestato il marito

Recommended Posts

Ordinanza di custodia cautelare nei confronti di Roberto Spaccino

l'uomo si è presentato dai carabinieri insieme a due avvocati

Arrestato il marito di Barbara Cicioni

Urla della folla: "Sei un bastardo"

I legali: "E' molto dispiaciuto di non poter partecipare ai funerali"

Il pm: "Gravissimi maltrattamenti pregressi nei confronti di moglie e figli"

articolo di :meo ponte

fonte: http://www.repubblica.it/index.html

link dell articolo completo:

http://www.repubblica.it/2007/05/sezioni/c...ato-marito.html

riguardo i maltrattamenti chissà quanti altri ne xe in giro ma finchè non i sfocia in omicidio nessun sa purtroppo... e anche ste donne che non denuncia i mariti non rivo capir.. là non xe più amor xe dipendenza ed abitudine ad esser maltrattada (mia nonna me contava che suo marì la trattava conviolenza anche co la iera incinta.. quella volta non esisteva numeri azzurri da ciamar ma deso i xe per cui perchè non le ciama me chiedo mi ????).

certo che xe sai triste... te se sposi con una persona perchè te se fidi de lui, te metti su famiglia e poi te scopri che te ga sposa una persona completamente diversa, un assassin :(

povera donna :(

ma save cosa me spaventa de più de tutta sta faccenda... che sto mato poi a mente lucida gabi volu far passar el suo omicidio per un atto compiudo da altri :S... rivo capir che un in un attimo de ira un pol compier un simile crimine ma la sua coscienza poi dovesi farlo disperar, imprecar contro se stesso inveze sto qua sembra come se non ghe ne freghi proprio niente.

Edited by molly

ma save cosa me spaventa de più de tutta sta faccenda... che sto mato poi a mente lucida gabi volu far passar el suo omicidio per un atto compiudo da altri :S... rivo capir che un in un attimo de ira un pol compier un simile crimine ma la sua coscienza poi dovesi farlo disperar, imprecar contro se stesso inveze sto qua sembra come se non ghe ne freghi proprio niente.

OT riguardo questa tua giusta considerazion: i "nuovi assassini" ga ciapado ormai un'abitudine grottesca de rivar a distaccarse completamente da quel che i ga materialmente compiudo, a puntar el dito su personaggi inesistenti e maledirli perfino.....vedi caso de Tommaso Onofri, Erba, Novi Ligure...... :disgust: fine OT

Cmq sto omo merita de marcir in galera fino alla fine dei suoi giorni!

Edited by assist4

che schifo no go più parole su quel che succedi in giro...e la tv che gonfie le robe in modo ultra tragico no fa secondo mi che far cresser altri piccoli mostri...

anche mi tutta sta gente la faira marzir in galera soffrendo per il resto dei suoi giorni!!!

mi quel che me da più fastidio de quel ebete,oltre oll'omicidio in se, xe la facilità con cui el parlava alle telecamere con tranquillità, incolpar terzi...no go parole...mi prima de metterlo in canon a vita ghe lo dasi un giorno ai genitori-parenti della moglie, che i sfoghi un poca de rabbia sul mari...e dopo forse almeno un poca de giustizia xe fata!

ma quando i disi che alla fine sta gente in canon vien menada e trattada de mer...a anche da i altri detenudi...voi ghe credè????

mi per niente...anche se me faria piazer..tipo quei de erba e quei del picio tommaso come el mona del marì dovessi vegnir maltrattadi per quel che ga fatto

per esempio l'altro giorno me son incazzà quando go letto che i coniugi d eerba i voleva chieder de star in cella insieme...ciò ma che coraggio i gà ste edrem!!!!

Edited by ale79

ma quando i disi che alla fine sta gente in canon vien menada e trattada de mer...a anche da i altri detenudi...voi ghe credè????

mi per niente...anche se me faria piazer..tipo quei de erba e quei del picio tommaso come el mona del marì dovessi vegnir maltrattadi per quel che ga fatto

per esempio l'altro giorno me son incazzà quando go letto che i coniugi d eerba i voleva chieder de star in cella insieme...ciò ma che coraggio i gà ste edrem!!!!

che mi sappio xè vero.... x reati come pedofilia o infanticidio in carcere i colpevoli ga dura vita...