Stefano79 Posted June 5, 2007 Report Posted June 5, 2007 Volevo chiederve se qualchedun condividi le mie perplessità sulla logica de funzionamento de molti semafori a chiamata pedonale che xe stadi montadi in città. In certe zone se un pedon no fraca el boton no attraversa più, nianche de giorno. Posso capir certi punti come l'attraversamento pedonale là del bagno ferroviario, dove no xe un'incrocio ma solo le striche pedonali, se nisun ga de attraversar xe el verde fisso per i veicoli, ma dove ghe xe anche un incrocio proprio no. Tipo el semaforo all'ingresso de Barcola, ogni tanto scatta el rosso su viale Miramare e de conseguenza el verde per quei che vien zo da via Boveto, quindi cosa ghe costa far scattar el verde pedonale in automatico come qualsiasi altro semaforo??? L'altro giorno me son accorto de sto problema in quell'incrocio, no iero de furia e iero assorto dai miei pensieri mentre spetavo el verde per attraverar.....el tempo passa e me acorzo che son 10 minuti fermo nonostante i svariati rossi per i veicoli. Alla fine go visto che iera el boton e son passado Xe anche altri incroci con sto problema, tipo quel del bar Flavia. Ma mi me chiedo...ve par normale? Per no parlar del fatto che el verde pedonale de quei semafori no dura niente, se ga de attraversar un anzian el riva a metà e dopo i lo stira... Quote
arska Posted June 5, 2007 Report Posted June 5, 2007 bon, ma basta abituarse.. Sula durata, anche qua in Germania i ga cominciado a far "terorismo" con sti semafori che no dura niente (e a colonia no esisti l'arancio pei pedoni..). Però per un tot de secondi co xe rosso te pol tranquilamente caminar che no xe ancora verde pei auti. No so se la xe uguale.. Quote
Cazzaballe Posted June 5, 2007 Report Posted June 5, 2007 , no iero de furia e iero assorto dai miei pensieri mentre spetavo el verde per attraverar.... Una domanda sorgi spontanea... Che droghe te usi?? Scherzi a parte... No son mai passà per de la, ma se la situazion xe come te disi ti xe de far qualcosa.. Quote
molly Posted June 5, 2007 Report Posted June 5, 2007 sulla durata son d'accordo anche mi... un xe a metà strada e za scatta l'arancion... non i pensa alle veciete come mia nonna che le va a passo de lumaca ... :S per il resto inveze trovo sia giusto el botton, a patto che funzioni cussì che il traffico xe più scorrevole e no se ga de fermar se non xe nissun che ga de passar Quote
trert Posted June 5, 2007 Report Posted June 5, 2007 mi i me piasi.. i ottimizza el trafico.. un pedon (che se ricorda de strucar) speta de meno.. e se evita che sia i verdi per i pedoni fantasma.. Quote
Stefano79 Posted June 5, 2007 Author Report Posted June 5, 2007 Ma forsi no me son ben spiega... Parlo de incroci tra 2 strade dove comunque le macchine ga rosso ogni tanto, per far passar quei dell'altra strada. A quel punto cosa costa far scattar anche el verde pedonale? No rallenteria niente No so se rivo farme capir... Quote
molly Posted June 6, 2007 Report Posted June 6, 2007 su quei pensavo fossi automatico... non xe che iera guasto? :S Quote
Ikeya Posted June 9, 2007 Report Posted June 9, 2007 molti semafori xè a chiamata pedonale perchè sotto el manto stradale ghe xè i sensori... vedi quel qua sotto casa mia (l'incrocio fra via salata - via dell'istria e via baiamonti) Quote
Recommended Posts