Jump to content

Recommended Posts

Posted

come penso qualchidun se gavera' za acorto, mi no son piu moderator de certe sezioni .. xe stada una decision mia personale dovuda a impegni e imposibilita de seguir con la dovuda atenzion le discusioni....

quindi torno utente :D ve ringrazio dela pazienza che gave avu !

la mia presensa su sds resta oviamente, e anzi spero che ghe sia l'ocasion de continuar a far con tuti voi le robe costrutive e bele che se ga fato fin deso anche senza eser mod e gaver la scritina blu sul nick :D Osmize per divertirse insieme, ciacolando, ghe ne sara' sempre, no? :D

Ringrazio Sandro e tuti i mod per tuto quel che ga fato e per l'impegno che i ghe meti in questo sito .... !

:petesoni: :petesoni: :petesoni:

Posted

come gaverè notado anche mi non son più moderator nelle sezioni mie solite :)

lasso el lavoro a chi ghe toccherà e continuerò a seguir come sempre fatto senza scritina blu

ringrazio sandro per gaverme affidado el compito e che almeno el buti de bever :D

burp! :petesoni:

Posted

cmq iera difficile che un se accorzi dal momento che i risulta ancora mod e con la "scrittina blu"

Lori mantien la scrittina blu ancora per qualche giorno per una question de permessi nell'acceder alla sez.mod. Go fatto cussì per una comodità mia, visto che altrimenti gavessi dovudo sconvolger mezzi permessi per far entrar tuxav e trert in quella sezion.

:bye:

Posted

Mi savevo za! Mi savevo za! :D

Per impetesarse xe sempre ora :piria:

credo che no te fossi nè el primo nè el secondo a saver :p

bentornati tra noi comuni mortali :D:amicici:

Posted

Grazie mille per el lavoro svolto fino ad adesso :ehsi:

Son fermamente convinta che se no iera la possibilità de seguir con la dovuta attenzion el forum xe sta giusto così :)

Bon proseguimento muloni :amicici:

Posted

meditate gente.. meditate.. ;)

Scusa, su cossa saria de meditar?

Prima che se parti con discorsi pericolosi...

...negli ultimi periodi se ga ampiamente discusso, tra mod, quale fossi la linea da portar avanti qua dentro. Il che sta a significar che el sottoscritto ga voludo parlar più volte con tutti i diretti interessadi, in più occasioni, per capir se ghe iera le condizioni dei singoli per continuar a moderar.

Mi son stado chiaro da subito: nel compier el lavoro de mod, go richiesto d'ora in avanti un piccolo lavoro supplementare nel controllar con minuzia tutte le discussioni all'interno delle sezioni de propria competenza. E da là, le singole persone ga deciso se rimaner o meno.

Eventuali altre questioni xe stade tenude fora (o almeno, go cercado de far questo...) dalla portata della question della moderazion globale che se tien tra questi quattro muri.

Questo xe quanto

Posted

Questo xe quanto

MI lo savevo.. i altri no e no ghe xe mai sta dito niente prima...

:bye:

Ottimo...cossa te savevi ti?

A parte che, se i altri vol, devi parlar lori per loro conto e non ti per loro...innanzitutto...

Poi...te son proprio sicura che no ghe xe stado mai dito niente? te podessi mostrar tutte le mie conversazioni con lori fatte IN PRIVATO via msn...e la volta che se semo trovadi de sera a parlarne e ti no te ghe ieri...TI te savevi tutto quanto xe stado dito?

Mi me par che qua se vol montar casini sempre e in ogni modo, per qualsiasi tipo de roba che succedi. Specialmente per robe "interne" al forum che interne devi restar perchè le questioni tra mod DEVI restar interne.

Son sincero: o la femo finida in maniera autonoma, oppur sinceramente devo provveder a far qualche scelta rivolta a eliminar ste punzecchiature che, per un motivo o per l'altro, continua a venir a galla SEMPRE, nei ultimi periodi. Gabi pazienza, ma ormai no ghe vedo più in ste robe...renditene conto!

Posted

MI lo savevo.. i altri no e no ghe xe mai sta dito niente prima...

Alcuni mod ga deciso de lasar. I ga comunicado la loro decision.

Xe affari loro, no me par che i devi spiegazioni al forum, xe affari interni e i motivi se un mod vol li disi se no no.

Se no li disi, ma me par che tuxav ga dito, i "altri" no ga de pensar proprio niente.

disemo che el riassuno xe questo dai..

Spero che nisun se gabi fato in testa complotti, o sbaglio?

El riassunto xe affari de chi ga preso la decision e se lo vol lo comunica se no no.

No me par che altri utenti gabi de punzechiar e instillar chissà quali sospetti come te ga fato ti.

Spero che sia ora che te la ga finida de tirar punzecchiature per via dei tui problemi personali con alcuni de noi, perché per quanto me riguarda te ga superado abbondantemente el limite.

E spero che sia chiusa qua la discussion.

• 3 weeks later...