tuxav Posted June 27, 2007 Report Posted June 27, 2007 volevo segnalar che dal 26 al 29 giugno a Porto san Rocco a Muja ghe xe una serie de manifestazioni de sport 'alternativi' ma spetacolari. Sul sito: Belfra xe el calendario completo dele manifestazioni. Domani per esempio xe Bike trial, hip hop mentre venerdi dopopranzo xe basket freestyle.. oltre a altre robe sai interesanti. Credo sia anche una bela ocasion per far foto simpatiche Mi spero de rivarghe a andar ma no son sicuro .... saria cocolo veder Sabato e domenica inveze xe la "Bellettei Sailing Race" una gara vela nel bacino San giusto a cui xe abbinado un concorso fotografico. Informazioni sempre sul sito che go linka' prima Quote
dido76 Posted June 28, 2007 Report Posted June 28, 2007 noi gavemo visto el fresbee freestyle el primo pomeriggio...cocolo...mi ancora un poco fazo fadiga a ciaparlo normalmente e questi lo ciapa e lo fa girar al volo su 1dito...e altre robe ingropade che no so da dove cominciar ...altre date no so se rivo veder Quote
arska Posted June 28, 2007 Report Posted June 28, 2007 el belletti lo go fato qualche anno fa no me convinzi sai le barche, ma bon. Cmq, bel veder che ghe sia un poca de vita in giro..! Quote
Recommended Posts