dido76 Posted July 1, 2007 Report Posted July 1, 2007 (edited) Poche ora fà son tornado da un giro in moto fato con la compagnia de mia sorella. Partidi da Ts semo andai a Sauris dove gavemo pranzado e dopo nel pomerigio semo tornai indrio fazendo el passo dela Mauria. Ve fazo veder un per de foto che go fato...poco niente panorama xkè...no se gavemo ferma sui tornanti a far foto Qua semo sora Ovaro e se gavemo fermado a far pausa bevanda e sto quà iera el panorama: Quà sempre durante la pausa bevanda ma xè una "veduta" con le moto in primo pian Quà inveze ierimo za a Sauris e stavimo pranzando...dala parte oposta del ristorante iera sta fontana con sto popò de panorama drio Queste inveze,sempre durante el pranzo,me go ciapa e go fato ste foto ale nostre moto parchegiade Dopo gaver pastegiado semo ritornai indrio da Sauris e semo salidi sul Passo della Mauria e gavemo fato altra pausa bevanda Dal passo semo tornai verso casa fermandose a Villa Santina un salto per far benza ai mezzi e go fato sta altra foto dele moto Fine.Partenza ore 9 da pza oberdan e rientro a casa ore 20 passade ...410 km circa ...svariate curve me go divertido Edited July 2, 2007 by dido76 Quote
giuli Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 Ben fatta Andrea! Vale sempre la pena far un giro fin Sauris! Quote
Stefano79 Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 Bellissimo giro! Quale xe la tua moto, el Suzuki blu? Quote
dido76 Posted July 2, 2007 Author Report Posted July 2, 2007 Bellissimo giro! Quale xe la tua moto, el Suzuki blu? si la mia xè proprio quela... Quote
_titti_ Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 Dev'essere stato proprio un bel giro....belle foto... Quote
Giambe Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 Grande!!!Grande suzuki...mi go un bandit 600 dello stesso color!!!bel giro magari un giorno faremo un motoraduno sds!! Quote
666 Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 Grande!!!Grande suzuki...mi go un bandit 600 dello stesso color!!!bel giro magari un giorno faremo un motoraduno sds!! mi go el gsr Quote
tuxav Posted July 2, 2007 Report Posted July 2, 2007 bel giro !!! bele le foto dal basso ai mostri :D pero qche foto in 'movimento' dalla moto ghe stava ... bela sauris, bon el prosciuto e anche la Zahrebeer :D :D Quote
dido76 Posted July 2, 2007 Author Report Posted July 2, 2007 bel giro !!! bele le foto dal basso ai mostri :D pero qche foto in 'movimento' dalla moto ghe stava ... bela sauris, bon el prosciuto e anche la Zahrebeer :D :D la prosima volta co xè un poco + scuro tiro via el flash e te gaverà anche le foto in movimento Quote
Recommended Posts