babatriestina Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 stamattina son andada e go messo un per de foto qua: http://www.atrieste.org/viewtopic.php?p=21547#21547 però ve zonto ancora un per solo per voi: Quote
giuli Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 Giusto un 2 fotine ----------- ----------- ---------- Quote
giuli Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 -------------- ------------- ------------ ----------- Quote
giuli Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 Davanti alla Prefettura col Sindaco ------------------- ------------------ Esto ed todo Quote
arska Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 ma i interni ala fine xe personalizabili, come che i voleva far? Quote
SandroWeb Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 Bravissimo giuli e grazie @arlon: no so quante migliaia de personalizzazioni diverse che se pol far... Quote
Starlite Posted July 6, 2007 Report Posted July 6, 2007 @arlon: no so quante migliaia de personalizzazioni diverse che se pol far... I disi che xe possibili 500.000. Quote
cucciolina Posted July 7, 2007 Report Posted July 7, 2007 Quante foto!! Grazie mille Giuli La me par sai cocola come machineta Quote
arska Posted July 7, 2007 Report Posted July 7, 2007 I disi che xe possibili 500.000. beh, quel no vol dir gnente anca un tacomaco xe una combinazion diversa * tute le altre combinazioni. Cussì, se fa presto migliaia. Cmq par un bel giogatolin, sì. Quote
Starlite Posted July 7, 2007 Report Posted July 7, 2007 quel no vol dir gnente anca un tacomaco xe una combinazion diversa * tute le altre combinazioni. Cussì, se fa Ma infatti xe anche diversi tacomachi per l'esterno che se pol sceglier E proprio con ste minime differenze se riva a 500.000 auti diversi ottenibili fora de fabbrica Quote
tommy781 Posted July 7, 2007 Report Posted July 7, 2007 a me sembra che l'abbiano fatta bene e che abbiano azzeccato i gusti, non ho sentito nessuno fare critiche o altro ed anche io che sono un 2 ruote convinto...ho qualche tentazione a prenderne una il prossimo anno, rigorosamente nera. Quote
trert Posted July 7, 2007 Report Posted July 7, 2007 anche mi iero ieri veder spetacoloooo bellissime le xe.. Quote
Stefano79 Posted July 9, 2007 Report Posted July 9, 2007 (edited) No la go vista dal vivo, quindi me limito a commentar dalle foto postade dal buon Giuli Giusto un elogio ed una critica, per par condicio: Elogio: finalmente la Fiat se ga degnà de metter el contagiri de serie su una citycar. Per el termometro dell'acqua (a meno che nol sia digitale, ma dalle foto no se capisi) sarà de spetar altri 50 anni, ma xe za qualcosa Critica: dalle foto no se capisi ben, ma me par a mi o i posti de drio xe forsi ancora più pici de quei della vecia 500? Capiso che xe una citycar, ma a veder lo spazio drio el montante della porta, me par veramente un oculo Edited July 9, 2007 by Stefano79 Quote
davidin Posted July 9, 2007 Report Posted July 9, 2007 Critica: dalle foto no se capisi ben, ma me par a mi o i posti de drio xe forsi ancora più pici de quei della vecia 500? Capiso che xe una citycar, ma a veder lo spazio drio el montante della porta, me par veramente un oculo anche mi, che le go viste dal vivo, posso farghe solo quella critica dei posti de drio, che i passegeri ga de metterse tipo tetris per star comodi. Quote
Recommended Posts