Stefano79 Posted July 30, 2007 Report Posted July 30, 2007 Premetto che stago impazzindo con sto cacchio de msn. Iera un periodo che i altri gaveva problemi a vederme in linea. Un paio de giorni fa me riva un messaggio proprio da msn dove i me disi che per esigenze tecniche xe de cambiar account. El passaggio dei contatti da un account all'altro doveva avvenir in maniera automatica. Ad un primo momento no me son fidà, ma dopo qualche giorno in cui proprio no rivavo a scriverghe a nisun, me son deciso e go cambià. Gli indirizzi me xe stadi spostadi in automatico al novo indirizzo, però no rivo a veder nisun in linea! L'unico modo xe scriverghe a tutti i contatti pregandoli de riaggiungerme col novo indirizzo. Però anche fazendo cusì no rivo a comunicar....vedo la gente in linea ma me dà error ogni volta che scivo un messaggio. Qualchedun ga avu problemi simili? Consigli? Thanks Quote
arska Posted July 30, 2007 Report Posted July 30, 2007 basta abbandonarlo fa schifo, obietivamente. Skype, Googletalk.. va tuto ben Opur te se scarighi sw alternativo per coneterse a msn (mi me piasi GAIM) te ga 2 funzioni (inutili) de meno, ma xe pulito e funzia. Te pol provar.. Quote
Renè Posted July 30, 2007 Report Posted July 30, 2007 Premetto che stago impazzindo con sto cacchio de msn. Qualchedun ga avu problemi simili? Consigli? Thanks Pena lo beco proverò a chieder al'Arcangelico Gabriele da Carpenedo (Mestre) che xè un genio del pc. Quote
bronza coverta Posted July 30, 2007 Report Posted July 30, 2007 basta abbandonarlo fa schifo, obietivamente. Skype, Googletalk.. va tuto ben Opur te se scarighi sw alternativo per coneterse a msn (mi me piasi GAIM) te ga 2 funzioni (inutili) de meno, ma xe pulito e funzia. Te pol provar.. devo darghe ragion a arlon....skype e google va sempre ben... el problema xè tuti i contatti che te ga za su msn... Quote
arska Posted July 30, 2007 Report Posted July 30, 2007 per quel xe gaim, trillian, o chi per lori Quote
_angelo Posted July 31, 2007 Report Posted July 31, 2007 (edited) ciao a tutti, me ciamo angelo, son novo e non vedevo l'ora de esser utile da quel che me disi anche un mio amico, effettivamente sembra i stia fazendo un cambio della politica de sicurezza. Non credo sia un problema del programma che te usi. Arriva delle mail che te disi de cambiar l'account da Passport a window Live ID (che saria il novo passport .net insomma). E sembra che un po alla volta i tuoi contatti vien verificadi sul server prima de poderli contatttar, qualcosa del genere. (11:48:14) angelo: oi (11:48:24) angelo: ma xe in corso un rinnovo degli indirizzi hotmail de msn ? (11:48:34) angelo: a ti chi te ga scritto, hotmail o msn ? (11:49:29) Alessandro: mah.. mi non me funzionava + niente e me xe riva un messaggio che dovevo convertir el mio Passport in LiveID e cussi go fatto un account hotmail.it e uno hotmail.com (11:50:13) Alessandro: però no vedevo nessun online finche non veniva 'verificado' el mio indirizzi e-mail (11:50:50) Alessandro: credo che i mati stia cambiando le politiche de sicurezza (11:51:23) Alessandro: infatti mi MSN non me funzia, uso Pidgin (ex Gaim) (11:51:49) angelo: ah, con pidgin funziona ? te vedi I contatti online ? (11:52:43) Alessandro: si ma un pochi alla volta... penso che co i contatti va sul server vien verificadi in qualche modo penso che col tempo se dovessi sitemar i problemi. Edited July 31, 2007 by _angelo Quote
SandroWeb Posted July 31, 2007 Report Posted July 31, 2007 Ciao _angelo, e grazie Cmq xe una roba che no i gaveva mai fatto, sempre se la memoria no me inganna. Xe proprio questo el strano Quote
SaRtO Posted August 22, 2007 Report Posted August 22, 2007 (edited) Mi odiando in pop-up de messenger me collego a questi tramite Meebo. Andè a darghe un cuc, perchè merita veramente!!! http://www.meebo.com Edited August 22, 2007 by SaRtO Quote
Recommended Posts