babatriestina Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 oggi legio sule Lettere a Repubblica de una mama, che ga problemi col fio, genio informatico. me incuriosissi che problemi pol gaver sto genio informatico, e vedo che mama disi che el ga 20 anni, el sta sempre al computer,e ala domanda cosa che el fa.. el zoga, el se colega a internet e el chatta con una mula, tuto el giorno. Tipico genio???? solo per mama, me par... Quote
Stefano79 Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 [MOD] Sposto nella sezion notizie dall'Italia, me par più appropriato [/MOD] Quote
ciano de giarizole Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 FIGOOOOO! Son un genio e no savevo! Ciano Quote
arska Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 bon, ma se scrivi "mama" tuto sto obietivo no pol eser, dai... Quote
babatriestina Posted August 9, 2007 Author Report Posted August 9, 2007 ma anche el articolo xe titolado "mio figlio, genio informatico oltre la realtà" Quote
iaga Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 Ma era un articolo de "La Repubblica" cartacea? Quote
giuli Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 se la pensa così mi sento di dire che nel mondo ci sono tanti geni Quote
babatriestina Posted August 9, 2007 Author Report Posted August 9, 2007 Ma era un articolo de "La Repubblica" cartacea? Sì, de oggi, la posta dei lettori, quel che tien Augias che adesso xe in ferie, la lettera xe postada senza risposte nè comenti, ma no capisso che motivo xe per meterla come argomento principal... Quote
tuxav Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 mi me spaventa de piu la mamma che pensa de scriver al giornal x una roba che dovesi veder ela come risolver ... magari el mulo xe piu sgaio de quel che ghe par a ela cmq quoto giuli, anche mi son de l'idea che xe tanti geni al mondo (almeno secondo la vision dela mama de sto qua) Quote
giacomin Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 Devo ringraziar babatriestina che ga messo sto articolo GRAZIEEEEEEEE perchè ghe lo go fato leger a giacomina che la me disi sempre che son "inmonà drio sto computer" e cussì da oggi la sà che la ga un marì GENIO!!!!!!!!!!! :s'ciopado: :s'ciopado: Quote
cucciolina Posted August 10, 2007 Report Posted August 10, 2007 Devo ringraziar babatriestina che ga messo sto articolo GRAZIEEEEEEEE perchè ghe lo go fato leger a giacomina che la me disi sempre che son "inmonà drio sto computer" e cussì da oggi la sà che la ga un marì GENIO!!!!!!!!!!! :s'ciopado: :s'ciopado: Ahahahahahhahahhaha Semplicemente te adoro, Giacomin Ogni volta che te legio me piego de rider Cmq complimenti alla mamma che la ga un fio genio come lo son mi Quote
Giambe Posted August 27, 2007 Report Posted August 27, 2007 cosa servi studiar per esser un genio...basta sfondarse de chat e sparatutto...mah...ogni scaraffone è bello a mamma sua...un tempo co te stavi troppo sul computer i te diseva che te fazeva diventar mo#a...ora el computer xè diventà una roba talmente ordinaria che mon@ se xe chi no ghe sta davanti almeno 4 ore al giorno...se a 20 anni sta con mamma, tutto il giorno davanti al pc più che un genio me par un disadatta... Quote
SandroWeb Posted August 27, 2007 Report Posted August 27, 2007 Un genio informatico xe uno che sbusa el sito dell'ONU (come xe successo qualche giorno fa)...altro che putanade Quote
Recommended Posts