MuloGiovine Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 Ciao a tutti, me son appena iscritto ma frequento za sto forum da un paio de giorni.... Abito a Trieste, rion de Altura, el mio nome sul forum xe MuloGiovine perché disemo che son(o almeno credo de esser) piu giovine de un paio de primavere rispetto a voi altri...go scelto sto forum xké me sembra pien de temperamento e de alegria ma sopratutto se pol parlar de tutto quel ke riguarda la nostra magnifica zità... spero de esser stado abbastanza esauriente(forsi un pochetin tropo longo.....) Quote
Beck's Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 Benvenuto! Metemo però in ciaro che noi no semo più veci de ti, semmai semo più esperti.. Quote
giuli Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 ciao e benvenuto! domanda d'obbligo..quanti anni hai?visto che 6 tanto giovane Quote
MuloGiovine Posted August 9, 2007 Author Report Posted August 9, 2007 ovio ke xe piu esperti vabbé comunque go solo 14 anni, el 21 ne fazo 15....tropo picio eh?? Quote
Beck's Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 ovio ke xe piu esperti vabbé comunque go solo 14 anni, el 21 ne fazo 15....tropo picio eh?? Bon dei.. effettivamente te son più giovine, MuloGiovine! Quote
dead_angel Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 ...ehhhh ti capisco... ...anche per me le primavere non passano mai.... ...ormai da qualche anno mi sono fermata a 18 e non accennano proprio ad aumentare...che ci posso fare se sono una creatura eterea...!!! ...cmq ben arrivatoooooo carisssssimo!!!! Quote
Cazzaballe Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 Ben rivado.. Te sarà el più giovine del forum magari.. Quote
MuloGiovine Posted August 9, 2007 Author Report Posted August 9, 2007 (edited) ailo mulon un + piccio de mi quanti anni te ga??...comunque molto probabile ke sia el piu picio.... Grazie a tutti x el caloroso benvenuto.... Edited August 9, 2007 by MuloGiovine Quote
SandroWeb Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 Ben rivado anche da parte mia E sta tento che son un delinquente Quote
MuloGiovine Posted August 9, 2007 Author Report Posted August 9, 2007 grazie de cuor a tutti!!!! Quote
bronza coverta Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 mah....'sti fioi....no ga' piu' rispeto per i veci........... scherzo dai.........ciau muleto! Quote
tuxav Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 ben rivado !!!! ocio che xe una gabia de mati qua Quote
basketteam Posted August 9, 2007 Report Posted August 9, 2007 mati e petesoni cmq benrivà anche da parte mia Quote
Malto Posted August 10, 2007 Report Posted August 10, 2007 NOOOOOOOOOO GO EL DOPIO DEI TUI ANNIIIIIIIIII!!!! dura la xe! cmq benvenuto Quote
cucciolina Posted August 10, 2007 Report Posted August 10, 2007 Ciau Mulo Ben rivado e bona permanenza Te piasi basket ah? Bravo bravo, cusì me piasi Quote
MuloGiovine Posted August 10, 2007 Author Report Posted August 10, 2007 ovio ke me piasi basket....zogo anca agonisticamente... Quote
MuloGiovine Posted August 11, 2007 Author Report Posted August 11, 2007 con el san vito under 17.....ma i me ga ciamado col santos ma i miei non ga volesto ke cambiassi squadra contro el mio parer ...bon, comunque go zogado prima con la libertas e prima ancora con i ricreatori lucchini e padovan.... Quote
Renè Posted August 11, 2007 Report Posted August 11, 2007 Ben rivà mulo giovine, anca mi son giovine e te sa perché? Perché me piasi impetessarme (go dito la monada del mese!! Perdoneme ) Quote
Recommended Posts