Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ciao a tutti, me son appena iscritto ma frequento za sto forum da un paio de giorni.... Abito a Trieste, rion de Altura, el mio nome sul forum xe MuloGiovine perché disemo che son(o almeno credo de esser) piu giovine de un paio de primavere rispetto a voi altri...go scelto sto forum xké me sembra pien de temperamento e de alegria ma sopratutto se pol parlar de tutto quel ke riguarda la nostra magnifica zità... spero de esser stado abbastanza esauriente(forsi un pochetin tropo longo.....) :D

Posted

ovio ke xe piu esperti :ave::ave: vabbé comunque go solo 14 anni, el 21 ne fazo 15....tropo picio eh??

Bon dei.. effettivamente te son più giovine, MuloGiovine! :bye:

Posted

...ehhhh ti capisco...

...anche per me le primavere non passano mai.... :D:D

...ormai da qualche anno mi sono fermata a 18 e non accennano proprio ad aumentare...che ci posso fare se sono una creatura eterea...!!! :p:p

...cmq ben arrivatoooooo carisssssimo!!!! :bacini::bacini:

Posted (edited)

ailo mulon

un + piccio de mi

quanti anni te ga??...comunque molto probabile ke sia el piu picio....

Grazie a tutti x el caloroso benvenuto....

Edited by MuloGiovine
Posted

con el san vito under 17.....ma i me ga ciamado col santos ma i miei non ga volesto ke cambiassi squadra contro el mio parer :angry: ...bon, comunque go zogado prima con la libertas e prima ancora con i ricreatori lucchini e padovan....

Posted

Ben rivà mulo giovine, anca mi son giovine e te sa perché?

Perché me piasi impetessarme :foracolcul: (go dito la monada del mese!! Perdoneme :mescondo: )

:bye::bandieraalabarda: