Jump to content

Recommended Posts

Posted

El 14 Settembre 2007 dovesi uscir nelle sale el film dela famiglia più fora d'America,chi de voi pensa de andarlo a veder??

Mi penso che anderò i me piasi un botto..

2004143700108894450_rs.jpg

Posted

In Slovenia xe uscido za tre settimane fà... se volè andè a vederlo tanto xe in inglese.

nooooo...mi volevo vederlo in sloven :D

Posted

visto :D cio, xe come una puntata un poco più longa.. tanta delusion.

I podeva spiegar e slongarse su 40mila robe, e inveze niente. Boh, no me ga convinto proprio.

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

apparte el :porco: che ghe demo un 10 per quanto fa :rotfl:

Quoto in pieno el giudizio sul porco, nonostante sia stado anche poco valorizzado secondo mi :D:porco:

Cmq per quanto riguarda el giudizio del film, posso dir che go visto episodi dei simpson migliori de questo film.....xe stado fatto un collage con pezzi de vari episodi che ga fatto da struttura al film.

Posted

:confused::unsure: noooo...ma dawero?? e mi ke no vedevo l'ora!! :cherobeara:

no me lo consigliè?? O|

Probabilmente come tanti, me son creado delle aspettative troppo ampie. :cherobeara:

Per andar a vederlo se pol andar, cmq senza troppe pretese.....secondo mi in questo film i personaggi vien poco valorizadi, anche perchè i xe troppi e no se riva a darghe el spazio che i se meritasi.

Posted (edited)

Mi che son nda vederlo senza grandi pretese me ga piasso tanto ... soprattutto el porchetto :D

la storia iera quel che iera ma iera ovvio...no me spetavo dai Simpson un filmon :)

forse iera poche scene esileranti ma nel complesso lo go trova bastanza divertente e cocolo :D (gavesi solo elimina quelle scene che secondo mi iera troppo serie e stonava con la comicità che iera nel resto del film )

Spider pork spider pork il soffitto tu mi spork...tu mi balli sulla test tu mi macchi tutto il rest :p

ma el porchetto che fine ga fatto? se ga arrosti per ben???

Edited by molly
Posted

anche mi son andada a vederlo senza troppe aspettetive e devo dir che me ga divertì... iera spassoso.... Spider pork spider pork... iero sbregada de rider... :porco::porco:

cmq una breve analisi: la prima parte iera spassosa, tipica delle puntate che se vedi x tv.. la seconda iera un pò meno divertente... disemo faxsimile de storia seria...

in complesso cmq non me ga dispiasso, un'oretta spassosa dai!

Posted

Alla fine sono andato anch'io.

Il primo sabato freschetto, il raffreddore e la curiosità sono stati motivi sufficienti. :p

Sinceramente ho riso molto. C'era qualcosina in più rispetto alla puntata standar televisiva. Un pò di cattiveria, qualche battuta esplicita, ma niente di travolgente.

In fondo è giusto così. I Simpson sono un'icona pop riconosciuta a tutti i livelli e non hanno bisogno di estremizzare i contenuti per inseguire gli altri.

Quello che mi preoccupa è l'effetto d'identificazione che il cinema ha su di me.

Quando sono tornato a casa, sono scivolato sulle scale per salvare il cellulare che mi stava cascando e ho gridato DOOOOOOOOOoo! :doh::D

Posted

Sinceramente ho riso molto. C'era qualcosina in più rispetto alla puntata standar televisiva. Un pò di cattiveria, qualche battuta esplicita, ma niente di travolgente.

In fondo è giusto così. I Simpson sono un'icona pop riconosciuta a tutti i livelli e non hanno bisogno di estremizzare i contenuti per inseguire gli altri.

Completamente d'accordo...prima parte "de morir de rider!" seconda un pò più lenta; me ga piasso anche l'idea de svilupparla sull'ecologia :clapclap:

ps : la parte con "spider pork" xè troppa roba :haha: