Ikeya Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 (edited) Per evitare gatto si scontra con nove veicoli E' accaduto a Trieste, non ci sono stati feriti (ANSA) - TRIESTE, 20 AGO - Per evitare un gatto che si trovava in mezzo alla strada, un automobilista si e' scontrato con quattro automobili e cinque ciclomotori. E' accaduto in via Giulia a Trieste. L'automobilista, di 38 anni, ha travolto anche un cassonetto dell'immondizia. Nell' incidente - ha riferito la polizia municipale di Trieste - non ci sono stati feriti. forsi el gatto iera nero Edited August 20, 2007 by Ikeya Quote
Stefano79 Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 Ecco, queste xe le conseguenze dell'integralismo animalista Quote
Starlite Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 Zerchemo de dar titoli significativi alle discussioni Sicuro se go de evitar un gato no vado farme danni all'auto... meio el gato... Quote
tuxav Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 Xe ovio che istintivamente te zerchi de evitar l'ostacolo che te se presenta davanti pero te dovesi gaver la lucidita de sceglier el mal minore.... e tra centrar auti motorini e casoneti risciando de farse mal e far mal a ltre persone, e centrar un gatto.. beh.. me dispiasi per el povero gatto ma... el podeva almeno atraversar sule striscie Quote
arska Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 de sperar che i danni vegni pagai prontamente, almeno con un gato magari no, ma con un capriol podesi far qualche monada anche mi, per evitarlo.. quindi disemo che no poso giudicar el gesto. Me spiasi solo per quei poveri cristi che ga i auti disfai.. Quote
tuxav Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 se te centri un capriolo o te se lo porti via e te fa sugheto o se no te bechi anche un bel multon, oltre che pagarte i dani de l'auto cmq penso che l'asicurazion paghera sicuramente, anche se forsi no i ga firma la constatazion amichevole col gatto el problema xe che se te capita che te servi l'auto e un te la centra x evitar un gatto e te la devi tegnir ferma, penso che quel gatto xe mejo che cori veloce (e anche l'automobilista) :D Quote
assist Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 (edited) Disemo che a mente fredda xe semplice dir "ghe passo sora perchè meio lui perchè xe meno danni".....solo che quando se guida, el grado de attenzion e de reazion dei automobilisti xe variabile e non so quante volte pol esser capitado ad ognuno dei noi situazioni de questo tipo. Cmq anche el più attento dei automobilisti pol capitar un momento de distrazion che pol risultar fatale. Edited August 20, 2007 by assist4 Quote
cucciolina Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 Mah, sinceramente se gavessi possibilità de scelta, savessi cosa far Essere vivente o macchine? No go nessun dubbio. Pago l'assicurazion da anni a svodo, almeno la pagassi per qualcosa W il micino Quote
giacomin Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 .....forsi se l'andava più pian stava ben el gato, i auti, i ciclomotori......e la sua scarsela Quote
Starlite Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 .....forsi se l'andava più pian stava ben el gato, i auti, i ciclomotori......e la sua scarsela quoto Quote
666 Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 io io io io io go visto el danno di fronte a motoshop......el ga ciapa (me par) una fiesta parcheggiada che la se andada a sbatter contro una twingo che a sua volta ga distira' un pochi de scooter quindi pian non andava. quela del gatto me par una scusa(tanto la multa la ga ciapa'), el mato correva el ga calcola mal la curva e booom Quote
tifone Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 .....forsi se l'andava più pian stava ben el gato, i auti, i ciclomotori......e la sua scarsela Quel che go pensado anche mi,se ga fatto tutti quei danni no andava pian,ghe tocherà pagar de tasca sua tutti i danni Quote
tuxav Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 No go nessun dubbio. Pago l'assicurazion da anni a svodo, almeno la pagassi per qualcosa si si ma i danni ala tua auto no te li paga nisun ! e cmq si el podeva 'ndar piu pian forsi .... Quote
molly Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 anche per mi xe sta una scusa... anche perchè de solito quel che te vien in mente de far co te passa davanti una bestia xe frenar de colpo .. no de buttarte in parte... e tra l'altro i disi che co xe cussi piuttosto che frenar xe meio passarghe sora perchè i disi che el gatto xe elastico e ga maggior possibilità de sopravvivenza... mentre se te ghe freni sora xe più che ovvio che te lo mastruzi...:S Quote
cucciolina Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 (edited) si si ma i danni ala tua auto no te li paga nisun ! Eh bon, cice. Pagherò! Semo sempre là e cioè sul discorso che la vita de un animal val zero per molti, più del proprio paraurti e lo trovo triste come discorso Ognidun pensa come che vol, ma far discorsi del tipo meio el gatto che la mia macchina me fa una tristezza che no ve digo. Edited August 20, 2007 by cucciolina Quote
tinuviel Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 dai! xè ovvio che qualsiasi ostacolo che te passa davanti te cerchi de evitarlo! L'assicurazion del tizio (spero vivamente de no vederlo tra le mie carte domani ) dovessi pagar in un per de mesi al massimo le auto in sosta, lui se la ciapa in saccoccia... perchè inventar la scusa del gatto? In autostrada podessi servir (essendo a pagamento, in teoria, xè responsabile la società autostrade... el difficile xè dimostrar che xè vero... proprio oggi me ga ciamà uno che, per evitar un micio in autostrada in sicilia, se ga schiantà ...) ma su una strada comunale te ga comunque colpa.... se te centri un capriolo o te se lo porti via e te fa sugheto o se no te bechi anche un bel multon, oltre che pagarte i dani de l'auto se son in auto con ti.... mejo che te scampi! Quote
babatriestina Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 (Ognidun pensa come che vol, ma far discorsi del tipo meio el gatto che la mia macchina me fa una tristezza che no ve digo. Quote
trert Posted August 20, 2007 Report Posted August 20, 2007 beh se el coreva el podeva ndar piu pian.. mi se ndavo pian e me sucedeva a mi.. tra fracassarme rischiando anche più de un russon e becar el gato.. tra quanto ben che ghe possi voler ale bestie.. ma el podeva star piu atento.. Quote
saretta Posted August 21, 2007 Report Posted August 21, 2007 dunque sta storia me ga fatto sai rider.... x un gatto... ok povero gatto... ma se go de farme mal mi o altri allora stiro el gato... cmq per far tutti quei danni a quanto andava l'omo??? Quote
Stefano79 Posted August 21, 2007 Report Posted August 21, 2007 e tra l'altro i disi che co xe cussi piuttosto che frenar xe meio passarghe sora perchè i disi che el gatto xe elastico e ga maggior possibilità de sopravvivenza... mentre se te ghe freni sora xe più che ovvio che te lo mastruzi...:S Credime, anche se no te freni te lo stiri uguale Quote
Ikeya Posted August 21, 2007 Author Report Posted August 21, 2007 (edited) se te ghe passi sora senza becarlo con le riode, e se el xè sgaio (cioè el se sbassa) alla pezzo te ghe mastruzi la coda Edited August 21, 2007 by Ikeya Quote
Ghost Posted August 21, 2007 Report Posted August 21, 2007 .....forsi se l'andava più pian stava ben el gato, i auti, i ciclomotori......e la sua scarsela Appunto... per far tutti qui danni in città... tazava non poco il tizio. Quote
bronza coverta Posted August 22, 2007 Report Posted August 22, 2007 ...siccome la sera prima gavevo fato un poco de bordel con la mularia, e me iera restà ancora qualche residuo in corpo, co son passa' de la, ale 7 e mezza circa e go' visto quel scandal, go dito: maladeto bever! No me s'cioco mai piu'! Inveze iera vero???? ma dai?? che storia ara, alora posso bever ancora un bicer. No son proprio all'ultimo stadio..... Ma el gato, vegniva de destra???? Quote
Recommended Posts