Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vorrei sapere dai possessori se sono strumenti utili :D

Se consigliano la marca/o il modello in loro possesso

o se hanno qualche marca da sconsigliare :p

Tutto questo perchè vorrei saperne di + su questi piccoli e intriganti aggeggi :D

Grassie :)

Posted

Sì xe oggetti utili e coccoli :D

La loro utilità, al di fuori de portarte a destinazion, xe quela che i ga un archivio de punti de interesse (POI-PDI) molto vasto ed espandibile e questo xe indubbiamente utile quando te son fora casa.

Cioè se te zerchi una posta, un bancomat, una pizzeria o qualsiasi altra cagada, lui sa dove portarte.

I contro, xe che i ga un margine de error de 2 metri, quindi poderia esser che lui punta su un civico che nella realtà pol esser leggermente + avanti o + indrio.

Poi, come nel mio caso, te consiglio che gabi l'opzion del TMC (Traffic Message Channel), in pratica te comunica eventuali code, lavori in corso, incidenti per farte saltar la coda e darte un'altra strada (Provado sul campo, tragitto Trieste-Rimini e ritorno ga funzionà de dio, fazendome saltar la coda in autostrada a Bologna!!!)

Inoltre controlla che el GPS sia almeno un Sirfstar III, cioè a 20 canali.

Altro cosa poso dirte, xe un bel zogatolo che come tale non xe che te userà per andar casa-ufficio ;)

Ah mi me go ciolto el MIO C250, quel che i dava coi punti della Esso.

Grazie a ciò, ghe xe una comunità (forum) piuttosto ampia, dove te pol trovar tutti i "trucchetti" nonchè grafiche intercambiabili e costanti aggiornamenti sui autovelox ;)

... per altro, son qua.

Posted

Anche mi volevo verzer un topic su sto argomento, bravo Giuli :D

Innanzitutto cosa xe meio, un navigator fisso o un palmare col software de navigazion? Anche quei fissi se pol aggiornar senza spender barche de soldi?

E poi: Garmin o Tomtom? :D

Una tizia che conoso ga pena ciolto el novo Garmin Nuvi350, uno dei pochi che ga anche le cartine dell'Europa dell'est (perchè za la Slovenia xe considerada terzo mondo, no go mai capì perchè). Bene, andemo là de roian dove xe la ciesa gialla. Da un paio de anni i ga vietado la svolta a destra tra via di Roiano per andar su per via Sara Davis, bisogna far el giro per via Barbariga, ma el navigator NOVO diseva de girar a destra! Xe mai possibile che da novi bisogna za aggiornarli?

Cosa ne pensè? Alla fine no xe meio un palmare, che se fe stufo de un software meto un altro? :unsure:

Posted

Allora, son molto aggiornà in merito quindi ve dago tutti i dettagli tecnici :D:D:D

Fisso o palmare?

Mi son dell'idea che el GPS devi far el GPS, el Telefonin devi far el telefonin e via dicendo... comunque ognun xe libero de far la propria scelta.

Pro e Contro de un programma (perchè in reltà altro non xe che un programma) GPS su PDA (GPS fisso) e PNA (Palmare)

GPS Fisso:

PRO

- Te gaverà indubbiamente sempre el monitor più grande de un palmare

- Xe fato apposta per far el navigator quindi spesso ga processori un fià più potenti de un palmare

- Certi modei ga la possibilità de gaver el TMC (Controllo del Traffico via antenna), i palmari non lo ga a meno che non montè TomTom + Internet, ma podè za immaginarve i costi!!!

- Sistema Operativo nativo, spesso xe el Windows CE, quindi se pol scoltar MP3 e veder anche DivX.

CONTRO

- In TEORIA (sottolineo teoria, chi vol capir capisi), se utilizza solo quel programma de navigazion e nissun altro

Palmare:

PRO

- Te meti qualsiasi programma che te vol

- El te fa tuto, anche el caffè, se opportunamente installada caffettiera via Bluethoot :D :D

CONTRO

- Monitor picio, te voio veder a selezionar qualcosa sulla mappa mentre te guidi.

- Costa una botta de orbi!!! Se non xe el GPS (l'antenna) integrà, dovè preveder anche la spesa de circa 70 euri per una bona antenna Bluethoot

- Speso i se incioda, soprattutto se ciapè una telefonada mentre utilizè el navigator

Consigli:

- Se se puntai su un palmare dovè ASSOLUTAMENTE cior un con el Touch Screen altrimenti col piffero che usè i navigatori.

- Guardè che el GPS e/o programma de navigazion supporti le mappe TeleAtlas. Questo perchè xe le uniche compatibili e che ga anche l'est, quindi Slovenjia e Croazia (quel che ne interessa a noi triestini ;))

- Se volè spender poco e gaver un ottimo prodotto, nonchè una buona assistenza ciolè quel che go mi el MIO C250 (cusì ve dago mi tute le drite :p :P)

- Non ste farve pimpinar!!! Garmin, TomTom ecc ecc.. XE TUTI UGUALI!!! Quel che fa la differenza xe le mappe, quindi TeleAtlas!!! TomTom xe come i I-Pod. Solo una campagna pubblicitaria e come savè ben xe tanti lettori MP3 che fa tante belle robette più del I-Pod e costa anche meno!!!

Altre info tecniche.

I navigatori, volendo, se pol sbloccar. Xe un'operazion che ovviamente non se podessi far... ma come immaginè ne trai tutti i vantaggi ;)

Le mappe solitamente xe aggiornade una volta all'anno e le costa un ocio dela testa, le TeleAtlas Italia me par semo sul zentin ... ma in giro xe sempre el mus che pol darve una man ;)

Slovenjia e Croazia, non ste pensar de andar come sul carso!!

La copertura stradale xe pressochè misera, me par 46% Slo e un 30% Hr

... a voi le conclusioni, comunque son qua per dirve tutto!!! ;)

Posted

Cosa ne pensè? Alla fine no xe meio un palmare, che se fe stufo de un software meto un altro? :unsure:

te devi comunque sempre pensar, aldifuroi de quanto go scrito sora, che ogni programma costa bastanza soldini ;)

Posted (edited)

Noi a casa gavemo un Garmin nuvi 500 se non erro.....compatto, touch screen, ricerca de parcheggi, ristoranti ecc....... e el da informazioni corrette sul dove te devi andar, anche se pol suceder dele robe strane.......un tiro el me se ga inventado una rotonda a 350m in piena tangenziale de mestre :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Slovenia e croazia ga poca roba si.

Edited by assist4
Posted

un tiro el me se ga inventado una rotonda a 350m in piena tangenziale de mestre :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

Slovenia e croazia ga poca roba si.

Non xe el navigator che se inventa, ma xe le mappe che xe installade dentro.

Ad esempio ad oggi xe impensabile che troverè in Trieste, le nove diramazioni della Grande Viabilità, e tanto meno la nova rotonda in Zona Noghere....

ghe volerà almeno 1-2 anni per trovarsele nelle mappe dell'Italia.

Posted

Grazie per le info :)

Effetivamente mi stupisce legger sempre cartine per Europa ocidentale quando a noi sarebbero utilissime quelle per l'Europa orientale..evidentemente sono tabù pure per i programmatori :D

Posted

mi go un garmin nuvi 250 con le mappe za' instalade de italia e europa( dela grecia pero' xè solo Atene)

e me trovo bastanza ben.

Son anda' a Barcellona e sicome el ga' anche la funzion passeggio, cioe' che te se lo porti drio, go gira' e no go' sbaglia' un colpo.

Tien presente pero' che mi son un poco fulmina' de 'ste robe letroniche nove e alora el mio giudizio xè un poco de parte. :D

Posted (edited)

... l'Europa orientale..evidentemente sono tabù pure per i programmatori :D

Non xe i programmatori.

Le info de nove strade le dà i comuni/stati (piani muller e/o simili) direttamente ai produttori de cartografie.

Se tali, non fornisi aggiornamenti, ne consegui che zerte strade nove o vecie che sia, non le sia riportade.

Molti stati (de cui Slo e Hr) non gaveva dato autorizzazion fin 2 anni fa alla pubblicazion delle strade, e tutt'oggi la crozia da solo le strade principali. Non ste domandarme i motivi, perchè non li so.

[OT] Comunque, se a qualchedun ghe pol interessar, esisti anche una sorta de GoogleMap per tutta la slovenjia -> http://zemljevid.najdi.si/ utile per gaver le posizioni Lat e Long per eventuali POI della slovenjia.

Edited by SaRtO
Posted

mi sfrutando un'oferta che gaveva fato mediqword me go ciolto un navigator del'invion...el motivo reale?in rete go trova el modo per meterghe sora el tmtm e quindi go fato 1+1...e me go ciolto...lo uso poco perchè me movo poco...le 2...3.volte che per el momento lo go doprado sia col suo software de navigazion che col tmtm xè anda tuto ben...certo so che poca spesa equival a no gaver el top dei top ma tanto...x quel che lo uso xè stado + un sfizio.

gavevo pensa anche al'ipotesi palmare...ma tropi schei in quel momento.

basketteam ga el palmare e lo usa anche come navigator, e da quel che go visto el funzia anche sai ben.

per le mappe che dir? la realtà xè che nessuna xè aggiornadissima...e le costa anche sai imho... :p

Posted

me astengo dai comenti tecnici xche no li go mai avudi e no savesi consigliar :D mi penso che i sia utili solo per chi lavora e no ga tempo de perder quando devi 'ndar in una cita che no conosi e evitar de perderse.

Se go de 'ndar in ferie/viaggio cosa xe de piu bel de una cartina da guardar, vedendo e scoprindo che tra el punto de partenza e arrivo xe tanti altri bei posti de veder ? e magari anche perdendose se pol scoprir bele robe ! Col navigator te imosti partenza, arrivo e te distudi el cervel e la fantasia :D

PS: esisti anche mappe de sentieri de montagna e MTB ma trovo che sia una roba orrenda, ancora pzo de quei per auto :D

Posted

me astengo dai comenti tecnici xche no li go mai avudi e no savesi consigliar :D mi penso che i sia utili solo per chi lavora e no ga tempo de perder quando devi 'ndar in una cita che no conosi e evitar de perderse.

Se go de 'ndar in ferie/viaggio cosa xe de piu bel de una cartina da guardar, vedendo e scoprindo che tra el punto de partenza e arrivo xe tanti altri bei posti de veder ? e magari anche perdendose se pol scoprir bele robe ! Col navigator te imosti partenza, arrivo e te distudi el cervel e la fantasia :D

PS: esisti anche mappe de sentieri de montagna e MTB ma trovo che sia una roba orrenda, ancora pzo de quei per auto :D

Eheheh mi onestamente me son rotto de dover verzer le cartine in macchina a mò de Fantozzi.

E comunque anche sul GPS te sfogli le mappe, te vedi cosa xe in mezzo (anche i punti de interesse, roba che le cartine stradali non te da) e se te vol te le zonti come tappe aggiuntive ;)

E po.... mi el mio bel GPS me ga fato far un mezzo sterrà per saltar sulla Romea un ingorgo all'altezza de Bologna. Se non iera per lui, iero incugnà per 2 ore... e le mappe cartacee credime che le strade mezze sterrade non le gà, per non parlar delle singole vie dei centri città...

dai, non te pol dir che noi sia utili, altrimenti noi gavessi tutte ste vendite, no?? ;)

Posted

ù

Capisso el tuo discorso general, anche se efetivamente se li pol usar e vardarse intorno contemporaneamente eh :D

Per quanto riguarda la MTB inveze, faria saaai comodo. Quante volte me go penso pei boschi? :D meio no pensarghe..

Posted

Capisso el tuo discorso general, anche se efetivamente se li pol usar e vardarse intorno contemporaneamente eh :D

piu che guardarse intorno, secondo mi, xe bel veder sula cartina granda la strada e vardar cosa pol eser de bel in giro, tante volte fazendo qche km in piu o qche picia deviazion se scopri bele robe che el gps no te sa sicuramente consigliar e dificilmente un se meti a vardar nei detagli tuta la zona su un lcd in auto :D dopo ovio co te guidi te se guardi in giro...

po xe question de gusti, mi me diverti de + vardarme la cartina con calma prima de partir x veder se xe altre robe de veder in giro piutosto che aver un vose che me disi gira a sx a dx fermite torna indrio :D za no scolto chi me lo disi e xe senta vizin de mi :D :D figuremose se scolteria una tomtom :D

• 2 weeks later...
Posted

EVITE' EL GARMIN MUVO de 199 euri!! lo go ciolto alle torri e me ga portà ad 1 km e mezzo da dove dovevo esser.. go girà x mezz'ora prima de rivar a trovar la strada solo! :angry:

tutto ok invece per i tomtom(lo go sul cell) ed i navigatori "Mio"(lo go sul palmare)

• 2 months later...
Posted

qualche tempo fa go trovà un offerta al bennet e me sn giolto el tomtom one new edition (quel con el bluetooth).

devo dir che el funziona sai ben. de suo i te da la cartografia italiana ma esisti anche altre a "pagamento".

segnalo questo sito per tutti i utenti de gps vari dove se pol trovar lista de autovelox,fissi,mobili e tantissimi PDI.

http://www.poigps.com/

se qualkidun ga altri siti interessanti li pol segnalar?

ciau