666 Posted August 22, 2007 Report Posted August 22, 2007 oggi passando in piazza della reppublica go visto che iera una transenna sul marciapiede go guarda meio........ non volevo crederghe ma se i metteria le transenne in tutti i posti con problemi simili el comun andassi in fallimento per comprarle le transenne Quote
giuli Posted August 22, 2007 Report Posted August 22, 2007 Così forse vanno a colpo sicuro quando devono aggiustarlo Quote
tuxav Posted August 22, 2007 Report Posted August 22, 2007 credo che i lo ga gabi dovu far solo xche xe su una fermata de un autobus ... se no veramente i dovesi transenar tuta cita' :D :D Quote
molly Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 anche mi penso perchè ghe xe una fermata del bus Quote
Stefano79 Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Infatti, là smonta migliaia de persone al giorno. Meti che una vecia se cricchi una gamba, ancora ghe fa causa al comun... Quote
cucciolina Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Per mi lo ga fatto per tutti e due i motivi: pararse el cul e perchè xe la fermata del bus Come disi Stefano no se sa mai. Anzi, aggiungo che per mi xe za successo qualcosa e quindi i ga messo la transenna per el futuro. Quote
_titti_ Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Anche secondo me l'hanno messa perchè è su una fermata del bus e per pararse el cul Quote
tifone Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 Al comun ghe convien comperar transenne piuttosto che pagar i danni de chi se intoppassi e mi digo che qualchedun se ga za fatto mal sennò no i metteva le transenne.Penso che cambiar il cordolo sia un casin de lavor ma per far prima e a costo irrisorio i podessi ripristinarlo Quote
arska Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 ma.. el tanto decantado decoro urbano dove xe? Meio una transenna che riparar? Moh.. Quote
bronza coverta Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 i podessi comprar un poche de transenne e farle meter ai operai del comun, inveze, i devi ciamar una ditta privata che pozi lori le transenne........ e noi paghemo......... Quote
dido76 Posted August 23, 2007 Report Posted August 23, 2007 me fa sai de rider...se i meteria transenne per tuti i busi che xè in cità penso che trieste diventeria stile trincea...dai...inveze de far ste robe (che servi solo x pararse el popi) perchè no i pensa a tirar una sana riasfaltada de tute le strade e dei marciapiedi? ghe xè dei busi nele strade che se te li ciapi te rischi de capotarte, in moto, scoter o bici, sempre. xè veramente roba de mati Quote
babatriestina Posted August 27, 2007 Report Posted August 27, 2007 de un per de giorni xe transenne cussì sule rampe alte de Scala dei Giganti. Ma no de soto, in alto, cussì un se fa 3 rampe de scale in riva in su e po scopri un cartel Scala inagibile. Però un giorno xe a destra, un giorno a sinistra, un giorno in mezzo ma con varchi lassai cussì passa tuti.. no se capissi ben dove che no va. Xe un scalin con una spacadura e qualche scalin con qualche tochetin roto ma come dito de sora, xe più facile meter una transenna e serar che governar le scale. I ga dado una man de pitura ale scritte un per de giorni fa, ma le scovazze ( cocci de botiglie de birra, porcherie varie) nissun le netta. Ciò, tropo scomodo andar a scovar sule scale?. Quote
Recommended Posts