Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stago pensando de ciorme un autoradieta,niente de che,e sicome no go de far chissà che impianto ma solo tacarla al posto de quela che za xè dentro el pandin,me chiedevo se gavè alba de cosa xè de far?

cioè?xè sai dificile?no go mai fato prima,ma no penso che ghe vol sai in realtà.Perchè no portarla a montar da qualchedun?no go voia de spender + per el montaggio che per l'autoradio o quasi :p

Posted

Stago pensando de ciorme un autoradieta,niente de che,e sicome no go de far chissà che impianto ma solo tacarla al posto de quela che za xè dentro el pandin,me chiedevo se gavè alba de cosa xè de far?

Se la Panda ga za el connetor standard alora basta estrar l'autoradio vecio e inserir quel novo :D

Posted

echime :D

alora,stamatina go fato un salto de mediauord a cucar autoradio e vardar come che iera la situazion posteriore de sti marchingegni...go anche sconvolto el bon Trert che passando me ga visto parlar...ma el pensava che parlavo solo e inveze iero al cellulare...insoma...sarò anche inveciado...ma no parlo solo...no sempre almeno :p:D:p

cmq anche lui me ga dito che tuto somado no xè dificile...

per cui son torna casa e go smonta l'autoradio dal pandin che ormai gaveva cessà de esister :papa: ...anche se in realtà roba che smonto el panda...no la voleva stacarse sta bestiaza de radio...go mola el vanoportaogeti...niente...go mola anche un salto el cruscoto...ciò son ale prime armi e go anche pensà: va ti saver,magari xè vide + longhe incastrade da qualche parte o no vedo ben...niente...bon che el cruscoto xè facile de ritacar :D:DDDD ...insoma...ociada dopo ociada toh...cosa xè quela roba grigia là sotto?ehm...una staffa???orpo...secondo voi quanto la durava se continuavo a tirarla??? :baba: molada la staffa,molada l'autoradio :crylol::petesoni::papa:

Go visto che la iera tacada con roba simile che go visto da mediauord e son anda a farme un giro da??? e inveze no,son anda al'emisfero (pensavi mediaurod vero? :linguaccia: ) a curiosar se gaveva altro e go ciolto la radieta nova :oleeeee:

per 89eureti go ciolto Majestic scd331mp3/usb/hps...che in soldoni vol dir no so :p

La ga solo el letor cd (casete ormai poche autoradio go visto che tien :cherobeara: ), legi i mp3,ga l'ingreso per la schede e per l'usb.

Che per quel che me servi mi sul pandin va ala grande anzi...gringo,la machina vavavuuuuumaaaaa :foracolcul:

Si,logicamente,la go rivada montar (anche se un cavo vanza e xè scolegado,ma vanza sempre qualcosa) e la funzia. Ciauuuu

Posted

grande :D forsi el cavo che vanza sarà per l'amplificator!

cmq.. sa che xe una panda che gira per le fiere che ga vinto tantissime gare de SPL? :D roba de bassi che pompa forti.. ma sai forti :D

• 1 year later...
Posted

no me ricordavo de sta discusion, ma vardando l'atività dei utenti go notado el bot in sta discusion e alora aprofito:

la radio xè :papa: nell'incendio insieme al panda :censura: