Jump to content

Recommended Posts

• Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

ma allora se zoga alle 19 al Primo Maggio o in Via locchi?? :confused::confused:

Sul Piccolo de stamattina no xe scritto niente. Mi iero rimasto che i zogava in via Locchi, 80 rev. ga tirado fora sta storia che i zoga là del Bor...buh :D

Posted

mi go visto i primi due quarti

el primo xe finido 21 pari

el secondo 11 a 9 x la Pall. Ts

go visto dei buoni Muzio e Pilat,discreti Pigato e Tonetti....gli altri non go visto ben perchè dopo son andado via....

conteme voi...

Posted

Alla fine credo che la gavemo spuntada noi, visto el +20 al terzo quarto.

Considerazioni sparse:

- dei novi me ga piasso Sosic (che ga zogado sia da 1 che da 2...no lo go visto zogar da 3 però....mulo interessante che pol dir la sua nelle rotazioni), abbastanza ingiudicabile Cerami (cavei rossi e orecin...speremo che no sia boba come Lorenzetti :D), Bartolucci abbastanza mediocre: zogador de discreta stazza, ma se "nascondeva" sotto canestro e con qualche difficoltà nella ricezion de bala. Buona impression me ga fatto Pigato: el devi registrarse meio al tiro, ma xe molto vivo e attivo nei zoghi de squadra.

- tra i "veci", molto bene Pilat (secondo mi sto anno xe lui che farà la differenza), bene Tonetti (che bravo de difender che el xe :ehsi:), discreto Muzio. No me ga piasso per niente Losavio, ciacolon e brontolon come mai...no volessi che el ciapi la malattia de Cagnin....Assolutamente da riveder Bonaccorsi, molto sterile al tiro e svogliato in difesa.

Nulla de trascendentale, sia chiaro...ma a momenti i ga fatto veder del buon basket. Con le caratteristiche che gavemo nei "piccoli", questa xe una squadra che devi correr: go visto parecchie azioni andade a buon fine grazie a una buona circolazion de balla...il tutto in massimo 10-15 secondi.

P.S. sul fronte pivot, continuo a dir che ne manca qualcossa....

Posted

son d'accordo a grandi linee con Sandro.tranne che su Bartlolucci che pur non essendo un mostro de tecnica me sembra uno che se sbatti molto.un lottador a rimbalzo.un'altra roba,me ga impressiona' piu' favorevolmente Cerami che non Sosic.se tratta de impressioni,nulle di definido,anzi el tutto xe ancora quasi a livel di ipotesi.

una roba xe sicura,Bonaccorsi no fara' dormir piu' del qualche notte a Uccio.. :D .

Posted

son d'accordo a grandi linee con Sandro.tranne che su Bartlolucci che pur non essendo un mostro de tecnica me sembra uno che se sbatti molto.un lottador a rimbalzo.un'altra roba,me ga impressiona' piu' favorevolmente Cerami che non Sosic.se tratta de impressioni,nulle di definido,anzi el tutto xe ancora quasi a livel di ipotesi.

una roba xe sicura,Bonaccorsi no fara' dormir piu' del qualche notte a Uccio.. :D .

Sicuramente servirà un paio de altre partide per capir per benin le potenzialità dei nuovi. Su Bartolucci..disemo che xe uno che pol farse valer molto sotto i tabelloni: el fisico lo ga, se metti a posto la posizion nelle spaziature (lo vedevo zercarse un poco ieri sera, ma magari xe stada una mia impression) diventa un zogador interessante.

Ne parlavo con diversa gente ieri sera: alla luce de quanto go visto, gavemo diverse opzioni per quanto riguarda el ruolo de 1 e 2. Tenindo conto che vederemo quasi sempre Bonaccorsi da 2 (e speremo sinceramente de no vederlo scazzado come lo xe stado ieri sera), sarà interessante capir come Mengucci gestirà sia Tonetti che Sosic (se i xe insieme sul parquet, Sosic da 1 e Tonetti da 2?). E, soprattuto, veder cosa Cerami pol dar come contributo de punti. Sulla carta el dovessi esser el sostituto naturale de Bonaccorsi...ma solo sulla carta....

Sul discorso lunghi...là secondo mi xe la vera incognita. No voio far un processo dopo un'amichevole, ma se Losavio za se lamenta in sta maniera coi arbitri..."Ucio" gavarà cossa far anche con lui. Da veder, assolutamente, quel che podarà dar Godina come pivot: per mi quel xe un grande interrogativo...ma spero de esser solo paranoico :) Sempre nello stesso discorso rimetto dentro Bartolucci...i lo devi far cresser molto spalle a canestro. Su Pilat, assolutamente, xe de farlo zogar nel suo ruolo. In B2 el farà sicuramente la differenza con le potenzialità che el ga...meio quindi utilizzarlo nel suo spot congeniale

Posted

Anche secondo mi ieri Pilat :aaaaaatttillla: xe stado el meio in campo e me ga piasso anche Tonetti, prima però de dar un giudizio su Bonaccorsi spetassi un per de settimane (el torneo al Bor casca proprio giusto anche per el resto dela squadra) perchè ricordemose che Claudio ghe ne ga 41 e quindi più de altri risenti del carico de lavor del primo periodo de preparazion atletica. Tra i giovani diria ben Sosic dopo un primo momento de titubanza e Cerami tuto somado podesi eser un bon elemento su cui lavorar (se inveze el xe in prestito per un solo anno no lo vedo sai utile). Comunque come inizio disemo che no xe mal, tuto somado anche se stemo parlando de B2, penso che podemo far ben e specialmente divertirse e afezionarse a sta squadra, dipendi solo con che voia i anderà in campo. Un bon giudizio anche per Ucio, de vederlo in panca secondo mi xe uno che no se fa meter i pie in testa gnanche dai senatori e questo xe importante.:bandieraalabarda:

Posted

Venerdì 7 e sabato 8 classico torneo di Grado

Ore 20:Falconstar Monfalcone-Abbazia

Ore 22:Acegas Trieste-Nuova Pallacanestro Gorizia

E pensar che una volta veniva Snaidero, Benetton, Olimpija Ljubljana, Fortitudo, Cincinnati, se no me ricordo mal anche el Panathinaikos...

Posted

Venerdì 7 e sabato 8 classico torneo di Grado

Ore 20:Falconstar Monfalcone-Abbazia

Ore 22:Acegas Trieste-Nuova Pallacanestro Gorizia

E pensar che una volta veniva Snaidero, Benetton, Olimpija Ljubljana, Fortitudo, Cincinnati, se no me ricordo mal anche el Panathinaikos...

eh già..che tristezza :disgust:

Posted

sul sito della Pall Ts i disi che domani ghe sarà un'amichevole con Corno De Rosazzo però non xe scritto nè dove nè quando...

Se non sbaglio, i la dovessi far a Corno