tuxav Posted August 27, 2007 Report Posted August 27, 2007 (edited) L'altra setimana, come ogni due anni, a Repen se ga svolto le nozze carsiche.... xe una festa che comincia za el giovedi (o forsi anche prima) e che merita de 'ndar a veder ! A parte le osmize che xe tute verte con tute le robe piu bone che xe de magnar (no solo salumi e afetai ma in ocasion delle nozze le osmize pol far tuto, anche gnochi col gulash e sepe co la polenta.. oltre a strucoli coti, kifeleti, teran, e.. me fermo qua Domenica mi e Tinuviel semo 'ndai a veder .. la festa comincia za de matina ale 9 ma noi semo rivai ale 10.30 quando tuti vegniva zo a piedi dala rocca de Monrupin a Repen... eco un cartel x no sbagliar: finalmente i sposi, cantando e acompagnadi dala fisamornica entra in paese... e sempre cantando i se dirigi verso la casa carsica dove avien la consegna dela sposa intanto i omini sona... dopo la cerimonia dela consegna dela sposa tuti va in ristorante a magnar e dopo el pranzo e le bevude de rito, comincia i balli che va avanti fin meza note eco i sposi che bala... ... xe stai sai bel star tanto tempo in tuto quel ambiente e viver anche se da esterni intrusi la festa.. pareva de eser veramente fora trieste ! Edited August 27, 2007 by tuxav Quote
babatriestina Posted August 28, 2007 Report Posted August 28, 2007 (edited) la mia version ( domenica mattina) la trovè qua: http://www.atrieste.org/viewtopic.php?t=2231&start=10 e qualcossa anche qua: http://www.flickr.com/photos/elisabetta2005/ , dove che xe meno foto, ma in dimension original. Fra do anni se rivedemo e speremo de far ancora tante bele foto insieme. Edited August 28, 2007 by babatriestina Quote
tinuviel Posted August 28, 2007 Report Posted August 28, 2007 figa quella della coppia che balla quando rivo, posto un per delle mie... comunque, confermo la bellezza de sta manifestazion, me sembrava de esser in vacanza (a parte el caldo torrido...). Bel, tanta allegria e tanta sana confusion... e poi xè interessante veder quanti giovani de tutti i tipi (iera anche uno con dreads e orecini, per intenderse) ghe tegni alle tradizioni. Quote
Stefano79 Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 Orca che bel! Peca che me lo son perso... Quote
Recommended Posts