Renè Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 (edited) Xè sta arestà in piaza Oberdan l'omo luce!!! L'omo luce xè un novo e strano personagio che da qualche tempo se agira per le vie citadine. El suo vero nome xè Carlo Pinto, 58 anni dipendente dela sovrintendenza ale bele arti. Se definissi artista completo, balerin, cantante vero, sexy boy, ingegner eletronico, scienziado in scienze sconossude ai più e chi più ne ga più ne meta.. Ogni giorno se "esibissi" nei punti più frequentai dela cità con la sua pirotecnica bicicleta ed inizia a cantar, far movenze de karatè ed infine spogliareli con completi neri atilai. Ma in piaza Oberdan qualcun no ga gradì la sua esibizion sule note de "Nove settimane e mezzo", a peto nudo. E ga ciamà el 113.. Sarà la fine del'omo luce? A noialtri ne xè ndà ancora ben. 70 anni fa iera per le vie de Trieste l'omo vespa che sponzeva le culate drio man!! Qui soto L'omo Luce 2 giorni fa mentre el se esibisssi nele sue tipiche performance sul molo Audace de Trieste davanti ale turiste, mimando movenze de karatè e (nel secondo filmado) cantando una canzon de Tony Dallara: Edited August 29, 2007 by Renè Quote
tuxav Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 mi me par che un per de volte lo go visto in viale difronte 'voltolina' a far mosse o tipo danza de karate e onestamente no me ga da fastidio.. forsi l'arresto xe esagerado, anche se bisogna veder che parte de 9 setimane e mezzo el ga mimado ... Quote
Stefano79 Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 Uff, no me cariga el video da sto pc Quote
saretta Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 ma ghe fazeva mal a qualcun o iera atti osceni in luogo pubblico el motivo dell'arresto? Quote
tuxav Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 quel che go visto mi se limitava a mimar, quasi ballar, mosse che podeva eser karate o simile.. ma iera come se el se concentrasi .. sicuramente no fazeva mal nisun.. dopo no so piu de un minuto no go varda' Quote
Stefano79 Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 Ahaha, deso go riva a veder. Mai sentido prima de sto omo... Quote
arska Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 haha sti personagi xe solo a Trieste saria de sentir le ragioni.. se xe robe tipo disturbo dela quiete pubblica.. ridicolo saria. Quote
molly Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 par bastanza innocuo... boh dipendi cosa ga fatto .. no se sa niente de più?? Quote
bronza coverta Posted August 29, 2007 Report Posted August 29, 2007 Mi lo go' beca' la del viale con un trenc tipo trasparente, ma no iera de sicuro atti osceni! el gaveva un per de boxer soto, el fazeva do' passi tipo balerin, el cantava tipo pavarotti e nol ghe rompeva le togne a nissun......a mi el me fazeva rider....anche perchè no el me gaveva anda de un sonà.....el saveva ben quel che el fazeva......Pol esser che el sia andà un poco oltra con le sue performance, perche' quando el iera la del Viale, iera là anche la postazion mobile dei Carabinieri, per cui se iera atti osceni, i lo gavessi zà incassettà.... Quote
Bonovox767 Posted August 30, 2007 Report Posted August 30, 2007 Andiamo bene...dipendente della sovrintendenza alle belle arti? Tutto intero non è di certo...resta il fatto che iniziare strip in Piazza Oberdan non è il massimo.. Ma da quello che ho letto sul Piccolo ieri, non mi sembrava fosse stato arrestato, ma solo invitato d allontanarsi... Quote
Recommended Posts