Jump to content

Recommended Posts

Posted

credo che la mia scheda video funzi mal...le pagine se cariga sempre + lentamente...se xè trope verte insieme o con immagini o video rallenta tuto...e la ventola fa un casin dela maloraccia...

no xè che la fa sempre sai rumor ma capita anche is situazioni che non devi dar problemi de sorta tipo scorrer la pagina in alto o in basso...come che inizio a farlo la ventola aumenta el rumor...no va ben.

pulida la go pulida,ghe go da de aria compresa...stago valutando de cambiarla...ma no con robe mostruose da 300e passa euro che no me stasi neanche nel pc de tanto grandi che le xè.

secondo voi pol eser altri i motivi de sto problema con la scheda video e la sua ventola?

go una nvidia geforce 7600gs

:cherobeara:

Posted

per sapere se è un problema di surriscaldamento dovresti provare a dare un occhiata al sensore della temperatura se la tua scheda ne ha uno.

Dovresti poterlo visualizzare con il control pannel della tua scheda o con programmi appositi.

Ma mi sa più da un problema di driver.

Scaricare i nuovi driver, disinstalla i vecchi, riavvia ed installa i nuovi.

Posted

Problemi del genere sono di driver di solito.

Oppure di surriscaldamento nel qual caso basta pulire/sostituire la ventola o ripristinare la pasta termica.

Al massimo si possono provare ad usare programmi di diagnostica e di regolazione dei clock per darci un aggiustatina. Io ho una vecchia scheda che funziona perfettamente ma per renderla stabile ho dovuto down cloccare la ram da 333 a 300

• 4 weeks later...
Posted

Controlla anche il consumo de cpu quando la fa cusi, probabilmente xe problemi de ram o de disco troppo intasa... un bel reinstallo dovessi risolver, la ventola della cpu cambila comunque se quela se brusa te butti via il procio...

Posted

co la ventola fa casoto go picchi che va oltre el 70% sula cpu...però el disco xè relativamente incasinado...go fato una sistemadina stile defrag poco tempo fa e go boni 50gb liberi...disemo che piallar tuto me scazasi non poco :D x cui cambierò la ventola e vedo.

de ram in realtà go 1gb...no go un pc malvagio

go un pentium4 a 3.2 - 1gb de ram...1 scheda audio creative...1 scheda video nvidia...2hd sata...un alimentator da 550...2ventole del case + le ventole proprie dela cpu e dela scheda video e el case verto x rafredarlo "ad aria"...stavolta no capiso sti problemi :doh:

Posted

eccome qua! pena finido de bazilar sul pc x instalar la nova ventola con el suo disipator colegado...

go messo sta ventoloza qua:

ThermalTake Blu Orb 2

un bloco enorma..infati go bazilado per meterla su...ma deso vaaaa beneeee...e la fa anche luce blu...vabbhè questo x inciso xè una monada che la ga de suo...ma che la sta ben col case che me ritrovo :D

se gaverò altri problemi ve scriverò ;)