cucciolina Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Prendo spunto da un articolo de qualche giorno fa per far alcune riflessioni (da Corriere.it) Gli studenti protesta contro la riforma Fioroni ed in particolar modo contro la reintroduzion degli esami de riparazion a settembre adducendo come scusa che in questo modo sarà più bocciadi... ... ... Ma semo matti???? Mi go fatto le superiori quando ghe iera i esami de riparazion a settembre e son convinta che i servi molto de più al recupero rispetto a debiti/crediti formativi (molto spesso chi xe in debito neanche frequenta i corsi perchè sa che no ghe succedi niente ) Giusto bocciar chi ga un voto negativo e non riesci a recuperar dopo l'estate. Punto. E no xe question de soldi, de lezioni private, ecc ecc. Come fazevimo noi che gavemo una "certa età"? Te chiedevi suggerimenti al più bravo della classe, te chiedevi un aiuto a mamma o papà e te studiavi da solo per recuperar. Adesso par che i fioi de adesso devi esser servidi e riveridi in tutto. STUDIA! E se non te ga recuperado dopo l'estate, te ripeti l'anno. Voi cosa ne pensè? P.S. Scuseme lo sfogo, ma me fa impazzir ste robe Quote
dido76 Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 totalmente daccordo... sto anno la mia nipotina ga finido la 5° elementare...co go savudo che no i fazeva l'esame finale son rimasto interdetto...e cusì ormai xè diventado el nostro sistema scolastico... tante facilitazioni...l'unica grosa modifica che i ga fato xè sta el tipo de esame finale per la matura...che insomma...no xè stado sto gran miglioramento in realtà. el nostro livel scolastico fa bastanza pena...anche xkè xè sai prof che pensa ala paga + che a quel che i insegna...ma questo xè ot. Quote
Starlite Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Quoto ma savemo ben che alle proteste dei studenti la gran parte saria la anche per protestar che i pinguini ga fredo Prima i protesta magari perché con le riforme cala la qualità delle scole, e quando i reintroduci roba che servi a spronar i studenti allo studio e quindi migliorar la qualità i protesta lo steso. I esami de riparazion xe sparidi mentre mi iero alle superiori, e l'unica volta che gavevo un picon xe sta el primo semestre del quinto anno che gavevo picon de italian... risutato: el secondo semestre go dovù seguir el corso pomeridiano de recupero... assolutamente inutile. Senza verifiche de apprendimento. Quote
arska Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 el nostro livel scolastico fa bastanza pena... e per qualche motivo, a trieste el xe piutosto alto.. più dela media nel resto de italia (credo che sia dovudo ai prof, e basta) cmq de base son d'acordo anche mi coi esami de riparazion. Servi a portar un poca de sana tension a quei che no vol studiar. (certo che se una materia va mal, ma tute le altre va ben, ripeter l'anno xe un poco ecessivo.. ma qua no so ben come funzionassi) Quote
Starlite Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 (certo che se una materia va mal, ma tute le altre va ben, ripeter l'anno xe un poco ecessivo.. ma qua no so ben come funzionassi) Se un mostra la bona volontà penso/spero che el 6 all'esame no ghe lo nega nisun... certo che se in un tecnico commerciale a indirizzo programmazion te ga 4 in informatica e no te superi l'esame de riparazion le robe xe due: o no te ga volontà o no te capisi proprio una mazza de quela materia. In ambo i casi xe giusto che un no passi l'anno, nel primo perche' no ga volontà, nel secondo perché alora xe meio che cambi indirizzo de studi Quote
arska Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 (edited) (certo che se una materia va mal, ma tute le altre va ben, ripeter l'anno xe un poco ecessivo.. ma qua no so ben come funzionassi) Se un mostra la bona volontà penso/spero che el 6 all'esame no ghe lo nega nisun... certo che se in un tecnico commerciale a indirizzo programmazion te ga 4 in informatica e no te superi l'esame de riparazion le robe xe due: o no te ga volontà o no te capisi proprio una mazza de quela materia. In ambo i casi xe giusto che un no passi l'anno, nel primo perche' no ga volontà, nel secondo perché alora xe meio che cambi indirizzo de studi Ma scusa, nel mio caso gavevo al scientifico tuto 7 8 e 9, a parte 6 in fisica e 3/4 IN MATEMATICA :-S Te par giusto se gavesi dovudo ripeter TUTE le materie che savevo benissimo, per una sola? No sempre no se vol.. ogni tanto i 6 ai esami vien ben che negadi, eccome. IMHO l'esame a setembre ga senso.. ma solo se per ripeter l'anno xe la media a contar! Edited October 15, 2007 by arlon Quote
iaga Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Mi che go spesso fatto sciopero per i pinguini.. soprattutto co no iera scioperi organizzadi posso dir che son contraria a questo de sciopero. Se xè un modo per non andar a scola de sabato, posso capir (e credo che cmq sia un metodo sbagliado.. esisti anche le lippe! ).. ma se lo sciopero xè per el contenuto allora no son d'accordo. L'esame de riparazion, che mi no go mai fatto, servi sicuramente de più dei "debiti formativi" che ogni anno compariva sulla mia pagella, ma che alla fine non ga mai servido a niente. Non esisteva i "corsi de recupero" e i voti che se ciapava l'anno successivo no iera influenzadi da quei dell'anno precedente (se non per varie simpatie/antipatie dei prof meno obiettivi e seri). De conseguenza che te ciapavi 1 o 6, no cambiava niente e chi ciapava 1 restava ignorante come prima! Quote
Ghost Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Concordo Con cucciolina. La cosa mi ha lasciato allibito. Mi ricordo che quando hanno fallo la riforma sono andato a protestare in piazza perché era pelese che ne stavano massacrando l'efficacia "formativa" per renderla più facile e far passare tutti. Ora non per far el solito vecio rompicoioni generazionista... ma veramente i giovani d'oggi hanno un senso di responsabilità inferiore a quello che aveva la mia generazione all'asilo. Io, da studente, insieme a molti altri miei coetanei, che pur hanno fatto lippe ed hanno avuto insufficienze alla fine dell'anno, siamo andati contro qualcosa che ci avrebbe di sicuro reso la vita più facile ma sembrava una cosa da irresponsabili. E quando dei ragazzi delle superiori si accorgono che i grandi stanno facendo qualcosa di irresponsabile, vuol dire che la stanno facendo grossa. Ora invece le nuove generazioni protestano per una riforma che vuole rimettere le cose a posto. Una scuola più efficace e formativa ma più difficile. Manca solo che protestino per le nuove regole "anti bulli" allo slogan di "difendiamo il nostro diritto a pestare i secchioni". Ora come ora e pieno di ragazzi che passano 5 anni con 2-3 insufficienze e vanno fino in fondo "sperando di riuscire a copiare" all'esame. E questa la scuola per i giovani d'oggi? Tentare di usare la furbizia per trascinarsi fino in fondo e prendere un pezzo di carta che testimonia competenze che non hanno? Se l'obbiettivo della riforma Moratti era quello di forgiare una generazioni di piccoli "furbetti del quartiere" allora c'è riuscita in pieno. ------------------------------------- Gli esami di riparazioni sono giusti e sono per il bene dei ragazzi. Hai una insufficienza? Ok ti diamo una seconda possibilità di passare, se ce la fai bene, vuol dire che se ti impengi puoi farcela. Se non ci riesci vuol dire che "ciccio non xe per barca" stai intraprendendo un percorso formativo che non è fatto per te, devi cambiare prima di buttare via 5 anni della tua vita. Se uno va al liceo scientifico ed ha picco in matematica e fisica e 10 in latino ed italiano... vuol dire che deve passare andare al classico non trascinarsi allo scientifico. La scuola deve insegnare ed aiutare i ragazzi a capire i loro punti di forza ed i loro limiti. In modo che ogniuno riesca a trovare il percorso formativo a lui più congeniale per riuscire ad ottenere il massimo dalle proprie capacità. Non è una copisteria che sforna diplomi. E' un istituzione che sforna persone in grado di affrontare il mondo. Quote
babatriestina Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Ma scusa, nel mio caso gavevo al scientifico tuto 7 8 e 9, a parte 6 in fisica e 3/4 IN MATEMATICA :-S no mal, per un liceo scientifico! fussi un classico, capiria de più...mi go vissudo l'abolizion dei esami de riparazion de professor; quel anno, zerti muli in terza gaveva 4 in matematica, i xe stai promossi e l'anno dopo ovviamente i gaveva tuti 3... no ve digo in quinta.. i me ga acolto con "Prof, no la se staghi preoccupar, che tanto ala matura al scritto no la vien e al oral semo cussì mal messi che no i ne la pol conzar come seconda materia ( come prima no la sceglieremo sicuro!)" ben bon, xe vegnudo el tema scritto son rivada in classe con un soriso che no ve digo e co i me ga dito Cossa femo adesso? mi ghe go sugerido: 1 tuti in pelegrinaggio a Santa Rita, la santa dei miracoli impossibili 2 zercherò de adestrarve a svolger i compiti scritti per la parte più facile, zerchè de far quel e sperè. Son rivada a salvarli, ma.. matematica no i saveva!!! per mi, de quando che i ga abolido sti esami, e no per motivi didattici ma per demagogia nei confronti dele famiglie e per "eliminar la piaga dele ripetizioni in nero", la scola xe andada sempre più arremengo.. i corsi e corsetti de sostegno iera fumo nei oci. Mi go visto anni prima, muli che no saveva gnente che in un per de mesi se ga messo a posto e a settembre saveva ben, e l'anno dopo ga podudo seguir bene el programma. Go anca visto gente che pensava "tanto, per un esame no i me boccia" e se ga presentado nela più completa ignoranza dela materia de esame. La sola roba bona del abolizion dei esami xe stada che in teoria, finidi i scrutini, de gavessi podudo aver SUBITO un quadro ciaro dele classi che se forma el anno dopo, ma in realtà fin a ferragosto no iera molte informazioni, e gaverè visto anche voi che la formazion dele classi vien comunicade ancora più o meno el primo giorno de scola. Quote
molly Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 secondo mi iera meio con gli esami de riparazion come iera una volta... xe che i muli fa sciopero per qualsiasi cosa per cui no me stupisi :S Quote
arska Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 no mal, per un liceo scientifico! fussi un classico, capiria de più... A parte che no go specificado perchè percome.. El fato che fisica, che me piaseva e andavo ben, e gavessi solo sei pol eserte de aiuto? Finiria che un solo prof pol decider dela vita (no scolastica, in general!) de un studente. No xe un pochetiiin esagerado? Quote
babatriestina Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Finiria che un solo prof pol decider dela vita (no scolastica, in general!) de un studente. No xe un pochetiiin esagerado? ai esami de settembre iera commission, al esame oral assisteva almeno in due e po votava tuto el consiglio de classe, no zerto un solo prof. No ga mai deciso un solo prof. Mai sentido parlar de voti de consiglio? No xe mai stado, e no pol esser per legge, che un solo prof decidi. Quote
cucciolina Posted October 15, 2007 Author Report Posted October 15, 2007 Mi go fatto qualche esame de riparazion e devo dir che i miei professori iera sempre in 3. Quote
arska Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 no conosso la question in particolare no gavendo mai fatto, ma quel che volevo dir xe che un solo prof pol meter in crisi un studente anche se in tute le altre materie va straben. Come dir, lo vedo come un abandonar el poter dela media (totale) rispeto a una vision parziale del esperienza scolastica, e potenzialmente penalizante peace Quote
Starlite Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Come dir, lo vedo come un abandonar el poter dela media (totale) rispeto a una vision parziale del esperienza scolastica, e potenzialmente penalizante beh... xe come se te disesi che alora un pol laurearse pur gavendo un esame con voto inferiore al 18 Quote
MuloGiovine Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 mi da studente de 2° superiore posso dir che son completamente d'accordo con la riforma, però go de dir alcune robe: de quei ke ga fatto sciopero, el 30% iera a casa a far nanne, un altro 30% un minuto dopo l'inizio dello sciopero iera in bareto a bever e a magnar, i restanti allo sciopero. Poi l'UDS( unione degli studenti) la ga sparade soprattutto contro el ministro e non contro la riforma e poi i xe ga inventado de tutto( x esempio che se paga x far l'esame de settembre). Però posso dir che mi gavendo la media del 7 allo scientifico me son beccado un 4 in disegno totalmente ingiusto e el corso de recupero xe stado de 5 ore( cossa te possi recuperar in 5 ore solo lori lo sa) e alla fine son passado con l'8. A parte el corso d'estate(i ultimi 3 giorni de vacanza) NON XE STADI CORSI DE RECUPERO DURANTE L'ANNO. Della serie se non te capissi c****i tuoi. Quote
Maurice Posted October 15, 2007 Report Posted October 15, 2007 Ve parlo da studente che ga aderido alo sciopero del 12 ottobre e che tuttora frequenta la quarta superiore. Ve fazo l'esempio mio... in prima,seconda e terza go sempre avudo debiti. In prima 1,in seconda 2, in terza 1. Me son sempre impegnado,ma nonostante i sforzi son rivà a recuperar i debiti solo de seconda e de terza. In prima go riportado una carenza in Fisica col prof. Smailagic (chi lo conossi sa che xe una persona straordinaria,quindi no dipendeva da lui), no son rivà a recuperar...la materia no me entrava in testa. Gavevo una media del 7.1 e con la riforma Fioroni saria stado segado. E sinceramente ripeter l'anno con una media superiore al 7 me saria sembrada una plateale presa per el deretano . Se 15 anni fa xe stadi abolidi i esami a settembre un motivo almeno "de copertura " ghe sarà stado. E adesso xe vero che i muli de ogi ciapa tuto soto gamba, la scuola in primis. Ma mi se me ricapita sto anno una roba come quela che me xe sucesa in prima giuro che me ritiro e vado lavorar in fabrica o dove i me ciol, perchè ripeter l'anno perchè son negado per 1 o al massimo 2 materie saria, per mi e per molta altri studenti za svoiadi per natura (sarà l' adoescenza ) una mazada che no so se tuti quanti xe in grado de soportar. Secondo punto. A scola ghe xe sempre almeno fin la terza quei che xe lì per motivi imperscrutabili... che sembra che i vegni solo perchè la matina no i ga altro cossa far... quei i perdi l'anno e se fa un'estate tranquilla,magari a rimeter a posto la testa e ricominciando da zero. Metemo che mi, che con la scola vado poco d'accordo ala fine, me impegno tuto l'anno e rivo a strapar 1 solo esame a setembre, per una materia in cui,però, no capisso un tubo, poso anche studiar tuta l'estate e continuerò a capir poco, anche perchè ,istinto de sopravvivenza scolastica a parte , la voia de far xe minore rispeto al periodo Settembre -Giugno. Rivado a sto punto a setembre i me ciula e rimango bocciado. Fazo el dopio del sforzo de quel che no ga fato niente tuto l'anno e se ga divertido tuta l'estate. Senza contar la question che la scola devi organizar dei corsi durante Luglio e Agosto (quindi le vacanze va a farse benedir ), gli insegnanti che no sara impegnadi con la matura sarà in vacanza e i altri invece ghe andarà... col risultato che i studenti doverà pagarse le lezioni private. Mi grazie a dio me le poso permeter,prchè son de una famiglia che sopravivi tranquilamente, ma no tuti pol, credeme... Chiedo scusa per sti esempi che magari pol sembrar fuorvianti che,però, per mi che vivo tuttora la scola xe esempi pratici che se pol verificar. Quote
arska Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 beh... xe come se te disesi che alora un pol laurearse pur gavendo un esame con voto inferiore al 18 Difati, UNI e superiori xe due robe "legermente" diverse. Scusa, se fazo un corso de laurea lo scelzo mi, inveze de altre 4.000 posibilità. Poso trovar una o do materie che xe un scoio (personalmente, a Milan i me ga ficado in mezo matematica - che cossa centra con quel che fazo no so - e lo go passado! Amen). Per le superiori savemo che no xe cussì... per tanti. Xe scola del obbligo! Quote
cucciolina Posted October 16, 2007 Author Report Posted October 16, 2007 no conosso la question in particolare no gavendo mai fatto, ma quel che volevo dir xe che un solo prof pol meter in crisi un studente anche se in tute le altre materie va straben. Come dir, lo vedo come un abandonar el poter dela media (totale) rispeto a una vision parziale del esperienza scolastica, e potenzialmente penalizante peace Mi capisso ben el tuo discorso però te posso dir cosa go vissudo sulla mia pelle. La quarta ginnasio la go ciapada sotto gamba. Finide le medie, iero un vulcano de attività (sonavo el violin e giogavo a basket con 3 allenamenti a settimana + la partida) e go scelto el Petrarca sperimentale (6 ore al giorno de scola per 6 giorni a settimana con inglese, francese, tedesco, latin, storia, italian, filosofia, matematica, fisica, scienze, storia dell'arte, ecc ecc...non una scola leggerissima insomma). Bene, el primo anno me go ciapado 3 esami (inglese, fisica e scienze). Mi quell'estate no son uscida de casa. Vedevo i miei amici andar ogni giorno al bagno e mi a casa a studiar per recuperar (e senza lezioni private). Son passada e MAI più go ciapado 3 esami. Gli anni successivi me son impegnada e ghe la go sempre spuntada. Tutto questo per dir che za quella volta iera difficile che i te bocci a settembre (a meno che no te fazevi scena muta ). I professori saveva la tension che te provavi e i te fazeva (almeno la de mi) incominciar con un argomento a scelta per poi farte domande sparse qua e là. Mi vedo sempre maggior menefreghismo da parte degli studenti e dei muli in generale (per non parlar dei genitori poi, che difendi i fioi a spada tratta anche quando i sbaia ). Saria ora che ghe sia un cambiamento in generale! Sul serio, sembra che go 90 anni da come parlo, ma vedo che in 10 anni xe cambiado tutto: dal rispetto per compagni e professori, al modo de affrontar lo studio, alla maleducazion imperante, al modo de comportarse de oggi de sti fioi che proprio non sa cosa sia el rispetto (e questo in generale). Ghe vol esser più severi sia in famiglia che a scuola che xe i punti cardine della formazion dei fioi. Quindi ben vengano i esami a settembre che, forsi forsi, te fa capir che andar a scuola no xe passar el tempo, ma el lavor dei studenti mantenudi dai genitori. Quote
assist Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 Mi fazo parte dela categoria che ga fatto i debiti invece dei esami.......li go avudi in prima ed in seconda( Volta).......no i me ga servido ad un tubo perchè iera stadi gestidi con svogliatezza da parte de tutti. Risultato: in terza me son ciapado la bocciatura ( anche se devo dir che xe pasada gente messa molto peggio de mi ), che cmq me ga servido perchè poi el triennio lo go fatto con la media del 7. Non go alba de come veniva fatti i esami de riparazion.....ma alla fine penso che a prescindere dal metodo usato, devi esser applicada un disciplina più ferrea nel momento del riscontro del risultato. Me rendo ampiamente conto de aver fatto dei corsi che no me ga servido un boro.......gavevo debiti in matematica,diritto e fisica le cui lacune me le son portade drio, specialmente per le prime 2 che nella mia sezion se fazeva ancora. In sostanza, me ga servido + una bocciatura che i corsi per capir qualcosa. Quote
giuli Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 Ghe vol esser più severi sia in famiglia che a scuola che xe i punti cardine della formazion dei fioi. Quindi ben vengano i esami a settembre che, forsi forsi, te fa capir che andar a scuola no xe passar el tempo, ma el lavor dei studenti mantenudi dai genitori. Quoto io son sempre andato bene a scuola e in generale nella mia classe si lavorava bene pur frequentando una scuola pesantina cm il Petrarca.. Però vedevo e continuo sempre + spesso a vedere gente che va a scuola per perder tempo..per scaldare la sedia e non fare una mazza...ciò che conta per molti è andare in baretto, scoltar l'Ipod e giocare a carte e col telefonino..se poi provi a dire qualcosa sappiamo bene cm va a finire Rispetto zero-autorità assente--> tutti liberi di fare quello che vogliono Andando avanti con tutto sto lassismo non vedo un gran futuro per queste nuove generazioni specie se consideriamo quanto sia dura emergere pure per chi il mazzo se lo fa quotidiamente Quote
Beck's Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 (edited) I muloni e le mulone de adesso dovessi imparar che el scopo della scola non xè esser promossi, o no gaver esami, bensì imparar qualcosa de utile per el futuro; con questo non intendo "la geografia", o "la matematica" o "disegno", bensì gaver un metodo de studio e decider cosa far de grandi (le proprie ambizioni). La bocciadura a 16 anni pol sembrar una roba terribile ma col senno de poi se se rendi conto che no conta un strabeato caXXo! Mi go fatto el Galilei; tanta gente de sta scola ai miei tempi (oramai 10 anni fa) se ga portado avanti per tutti e 5 i anni picconi in matematica e poi alla fine sarà stadi anche promossi, ma nel proseguo delle loro vite non ghe ga servido una mazza gaver fatto el scientifico. Quindi saria stado ben più utile per lori gaver i esami a settembre e eventualmente venir bocciadi. I gavessi così podudo cambiar scola, e al posto de diventar dei liceali "cisti", magari i saria diventadi ad esempio bravissimi ragionieri, o bravi de disegnar.. Perché poi alla fine per gaver successo nella vita no conta la media del 7, del 8, saver ben el latin o essere stadi o meno bocciadi: conta solo el tuo talento e la tua bravura (a meno che no te sia imparentado con la famiglia Agnelli). Detto ciò ammetto tranquillamente che mi a 16 anni go fatto tutti i scioperi possibili immaginabili per andar a Barcola o in baretto, e che a quella età xè difficile renderse conto de cosa xè la vita dopo la scola, e de quanto el tempo relativamente breve che te spendi a scola influenza veramente tutta la tua vita. Edited October 16, 2007 by Beck's Quote
MONTAG Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 (edited) Io il Liceo l'ho fatto quando ancora c'erano gli esami di riparazione. In genere a metà anno mi ritrovavo con 2 insufficenze: francese e la materia di Marisa. Questa simpatica signora, qualunque cosa insegnasse, chimica, biologia o geografia spazio-temporale, pensava che il sottoscritto fosse l'ultimo della classe e che i miei voti, ottenuti nelle altre materie, fossero frutto di una mia presunta arte oratoria. Se un compito di chimica aveva tre esercizi e il resto della classe ne faceva solo 2, il terzo che svolgevo solo io valeva 1,5 punti ("...e poi perchè sono stata buona"). Tutti e tre gli esercizi svolti: 1,5+1,5+1,5=4?!? Per lei la questione era talmente viscerale che sbagliava anche i conti in negativo. Poi, aggiunse, hai usato una formula che io non ho spiegato. A metà anno io incominciavo a studiare di più francese, prendevo il mio ricco 6, e andavo in consiglio con una sola insufficenza, che come tutto il resto della classe e del Liceo, veniva abbonata. Nel consiglio di classe c'erano persone intelligenti che conoscevano il "metodo" di Marisa. In 4° la preside le diede un contentino e fece mandare a casa di noi studenti immeritevoli una lettera con il voto "reale". Io avevo tre. P.S. Io le materie di Marisa l'ho sempre studiate. All'università, la prima ora di ricevimento, il prof di chimica rise quando gli raccontai la laurea che aveva Marisa e quello che ci faceva studiare. Chimica è stato il primo esame che ho passato. Il Liceo non conta niente di niente di niente. Edited October 16, 2007 by MONTAG Quote
marcoxii Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 concordo pienamente con ti cucciolina! mi me son fatto 4 anni de superiori(sto anno la quinta) fazendome un cul grande come el grattaciel del Lloyd in marina...... zerti muli, passava ogni anno con uno,due,tre e quattro(ben 4) debiti....ossia quattro insufficienze!!! come dir che se anche non studio, passo lo stesso.....sto ca**o! beata l'ora che ghe sia sti esame de riparazion! mi difatti non go fatto sciopero perche la trovo una roba giusta...a scola xe va in fin dei conti x studiar e no x non far un ca**o...! scuseme se me son sfogado!desso me tocca difatti andar a studiar latin e matematica.....non vado miga all'Harry's in Piazza Oberdan a sprecar el mio tempo!... Quote
giuli Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 scuseme se me son sfogado!desso me tocca difatti andar a studiar latin e matematica.....non vado miga all'Harry's in Piazza Oberdan a sprecar el mio tempo!... GRANDE Chief! Quote
Recommended Posts