fra_fre Posted November 18, 2007 Report Posted November 18, 2007 apro sto topic per scriver i nostri pensieri più bei, gioiosi, o per ringraziar qualchedun che ne ga fatto star ben ....beh...insomma: sfoghi positivi! me xe vignù in mente de aprir sto topic perchè oggi son particolarmente felice: novità bellissime....wow!! :s'ciopado: evvivaaaaaaaaaaa!!!! ......tocca voi.... Quote
basketteam Posted November 18, 2007 Report Posted November 18, 2007 (edited) non posso far altro che associarme alla tua felicità son iper felice anche mi oggi... anche per mi novità bellissime che combinazion ah? Edited November 18, 2007 by basketteam Quote
iaga Posted November 19, 2007 Report Posted November 19, 2007 Ma render partecipi la gente delle vostre felicità no???? Go bisogno de rallegrarme un poco.. Quote
dido76 Posted November 19, 2007 Report Posted November 19, 2007 Ma render partecipi la gente delle vostre felicità no???? Go bisogno de rallegrarme un poco.. te leggi poco i post me par in sti giorni Quote
b-chris Posted November 19, 2007 Report Posted November 19, 2007 Mi de quando go cambià lavor son felicissimo! No finiso + alle 9 de sera ma al massimo alle 16. Fine settimana a casa quando invece me li son fatti praticamente tutti. Straordinari praticamente no esisti. Lavoro in ufficio de sole donne e son l'unico omo (praticamente ipercoccolà) Chissà co riverà la busta paga se sarò ancora ottimista Quote
fra_fre Posted November 22, 2007 Author Report Posted November 22, 2007 evvivaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! san nicolò in anticipoooo!!! che bel regalo!!!! una digitale bellissimaaaaaaaaaaa!!!! :s'ciopado: yeeeeeeeeeeeeeeee..... Quote
giuli Posted November 22, 2007 Report Posted November 22, 2007 evvivaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! san nicolò in anticipoooo!!! Natale lo festeggi l'11 dicembre ? Quote
fra_fre Posted November 22, 2007 Author Report Posted November 22, 2007 @ giuli: question de paga noooo????? hihi... Quote
basketteam Posted November 22, 2007 Report Posted November 22, 2007 evvivaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! san nicolò in anticipoooo!!! che bel regalo!!!! una digitale bellissimaaaaaaaaaaa!!!! :s'ciopado: yeeeeeeeeeeeeeeee..... ma va??? cavolo... bel regalo ara... te me la farà provar?? Quote
Queen Posted November 25, 2007 Report Posted November 25, 2007 Oggi vado a letto proprio SERENA per due motivi: 1) prima di tutto finalmente si è verificta una giustizia divina e ben CI STAAAA!!! Chi la fà, l'aspetti. 2) stasera ho "conosciuto" una persona davvero simpatica e mi ha piacevolmente stupita!!! Grazie pp Giulia Quote
babatriestina Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 (edited) Anche mi de ieri sera son contenta. le bele sorprese del web: stavo zercando come una disperada el libro Un anno con Jazz&Gigi, xe fumetti dedicadi a do gattini , cocolissimo, che conossevo za perchè pubblicado in parte su internet, le librerie triestine, visto che xe opera de un esordiente, no lo ga, no lo metti in vetrina e ga una marea de difficoltà a ordinarlo ( No gavemo, no tegnimo, no podemo ordinar, forsi fra tre settimane...), ben una mia "corrispondente" su internet lo ga trovado in vetrina a Milan e la me lo manda privatamente!!!! al de là del piazer del libro, la riconoscenza a sta persona che xe cussì cocola che ga pensado a mi.. una roba simile me xe nata un per de anni fa, che parlavo de piantine grasse sul newsgroup omonimo, e disevo che me piasi le grasse senza spini: ben dela sardegna me xe arivada una scatoletta con una ventina de talee de piantine grasse, tute col loro bel nome, ancora adesso ghe ne go un poche che son rivada a far ciapar! Edited November 26, 2007 by babatriestina Quote
fra_fre Posted November 26, 2007 Author Report Posted November 26, 2007 son contenta x titti che ga trovà lavor!!!! un forte abbraccio e buona fortuna!!! Quote
sergio78 Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 Go paura che no scriverò mai qua dentro MI SON SEMPRE FELICE Quote
_titti_ Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 son contenta x titti che ga trovà lavor!!!! un forte abbraccio e buona fortuna!!! grazie fra inizio domani....son contentaaaaaaaaa.... :s'ciopado: Quote
cucciolina Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 Yeaaaaaaaaaaaaaaah! Congratulazioni Titti!!! Quote
sergio78 Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 son contenta x titti che ga trovà lavor!!!! un forte abbraccio e buona fortuna!!! grazie fra inizio domani....son contentaaaaaaaaa.... :s'ciopado: Allora Titti domani mattina tanto per incominciar te pol lavarme i calzini...dopo te lavi tutti i piatti e me raccomando passa l'aspirapolvere prima de andar via ok? Scherzo....complimenti Velociraptor Quote
assist Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 Ben fatta titti!!!!!!!Son contento per ti Quote
Nona Picia Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 Intanto auguri a Titti! E po mi son contenta perchè me xe rivà un mess dal Canada da parte de parenti austriaci de mia mama che dopo 50 anni i se ga fato vivi con noi de Trieste! Quote
_titti_ Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 (edited) Grazie a tutti.. @Sergio: no gavevo scritto dove lavoro apposta...doveva restar un segreto che vegno a farte da colf... A parte i scherzi...gò trovà al lavor per mi...volantinaggio...adatto ad un velociraptor.... ve saverò dir domani se son sopravissuda.... @nona picia: che bel...parenti lontani che se fa vivi... Edited November 26, 2007 by _titti_ Quote
marcoxii Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 son felice perchè xe la prima volta in vita mia che ciappo 7 e mezzo de filosofia....ben fattaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Quote
Queen Posted November 26, 2007 Report Posted November 26, 2007 son felice perchè xe la prima volta in vita mia che ciappo 7 e mezzo de filosofia....ben fattaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Bravo Chief, son proprio contenta x te!!!! Fammi indovinare.....uhmmmm....ti hanno interrogato su Kant???? Ottimo risultato direi Quote
fra_fre Posted November 26, 2007 Author Report Posted November 26, 2007 te ga copià dinne la verità!!!??? grande!!! complimenti!!! :s'ciopado: Quote
basketteam Posted November 27, 2007 Report Posted November 27, 2007 son felice perchè venerdì parto per una mini vacanza con una persona speciale... una persona che me fa batter el cuor tantissimo Quote
molly Posted November 27, 2007 Report Posted November 27, 2007 Sarò venale ma oggi son super felice perchè go visto la mia busta paga de sto mese Quote
basketteam Posted November 27, 2007 Report Posted November 27, 2007 quotooooooooooo anche mi go visto la mia e no me rendi per niente triste Quote
Recommended Posts