babatriestina Posted December 28, 2007 Report Posted December 28, 2007 e zonto che me sento europea! Quote
cucciolina Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 Iera un sondaggio simile da qualche parte...ma no lo trovo :S Mi me sento cittadina del mondo ma tra triestina e italiana scelgo de certo triestina Quote
enrico89 Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 Triestinaz in piena!!!!!Viva Trieste!!!!! Quote
Indigeno Triestin Posted December 29, 2007 Author Report Posted December 29, 2007 Triestinaz in piena!!!!!Viva Trieste!!!!! grnade mulon! Quote
Renè Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 Triestin purosangue..Trieste nazion!!! Campanilista? No, solo amante de casa mia che lassarla mai voleria Quote
b-chris Posted December 29, 2007 Report Posted December 29, 2007 Sinceramente niente in particolare , me piasi dove son nato e dove stago e dove starò avanti. Ma non per questo posso dir me sento triestin e no italian o italian e no triestin. Lo vedo come un flame inutile Quote
Nona Picia Posted December 30, 2007 Report Posted December 30, 2007 Son triestina e, nonostante tuto, anche italiana Quote
Ghost Posted December 30, 2007 Report Posted December 30, 2007 Umano, europeo, triestino, italiano in questo ordine d'importanza. Quote
basketteam Posted December 30, 2007 Report Posted December 30, 2007 come ga dito Cucc me sento cittadino del mondo... de certo se devo sceglier tra triestin e 'talian opto per triestin... Quote
Indigeno Triestin Posted December 30, 2007 Author Report Posted December 30, 2007 Triestin purosangue..Trieste nazion!!! Campanilista? No, solo amante de casa mia che lassarla mai voleria Trieste nazion! Quote
Coce Posted January 3, 2008 Report Posted January 3, 2008 sn curioso! Cittadin del mondo. Pero' me sento Triestin, Italian, e anche Australian, colturalmente son tuteste robe che a volte trovo difficile riconciliar. Ciao Coce Quote
saretta Posted January 3, 2008 Report Posted January 3, 2008 Cittadina del mondo me sento! si son triestina, italiana... ma vedo le robe più in grande! Quote
Rob Posted January 5, 2008 Report Posted January 5, 2008 Italiano e Triestino e poi anche Occidentale. Bel sondaggio , aspetto la risposta di Starlite... Quote
Manuela Posted January 6, 2008 Report Posted January 6, 2008 Triestina...anche se ormai non esisti più el vero triestin..e ve posso assicurar che mio nono, che non xe più da 10 anni, parlava un dialetto molto diverso da quel che gavemo noi.. Quote
tifone Posted January 6, 2008 Report Posted January 6, 2008 Beh prima me sento triestin e dopo italian Quote
molly Posted January 6, 2008 Report Posted January 6, 2008 triestina... anche se, come disi kermit, neanche mi son triestina purosangue e el stesso dialeto che parlo e scrivo no corrispondi a quel che parlava mia bisnonna Quote
babatriestina Posted January 6, 2008 Report Posted January 6, 2008 mi me sento triestina, italiana e europea, ma per el triestin mi me par che parlo più o meno el stesso che parlava mia nona, 1871-1978. Con in più qualche sfumadura sul istrian ciapada de mia mama, triestina anche ela, ma con mio nono de origini capodistriane- a Trieste del 1906.. De nona so ben, perchè go vissudo 30 anni in casa con ela. Quote
babatriestina Posted January 10, 2008 Report Posted January 10, 2008 Ve conterò anche una mia esperienza, che me ga dado un'idea de appartenenza: la cusina. Mi de picia gavevo sempre la cusina de casa nostra, triestina, con tendenze austriache. ierimo nei anni 50, e i gusti no iera ancora cussì omogenei, la pizza mi no la gavevo mai magnada, nè a casa e gnanca in ristorante a Trieste. pizzeria? la prima ga verto un poco dopo.. ben bon, i mii me portava sempre in villeggiatura in Austria, in Carinzia e me gavevo abituado ala cusina carinziana: sempre la Suppe ala sera, ovi, schnitzel... dopo i me ga portado in villeggiatura in Dolomiti: Alto Adige, Suedtyrol, anche là la cusina iera sempre simile ala mia: gnochi, carne, pastina... po i me ga portado in viaggio a Monaco e la Monaco del 1956 iera ancora del dopoguerra: cusina tedesca, con grassi spuzalenti che no ve digo! un dramma magnar, idem nel 1959 in Germania e Austria.. e po la rivelazion. Do viaggi, un a Firenze e un a Bologna, Modena e Parma!! muli, che cusina! go scoperto i primi tortelloni suti ala pnna e prosciutto ( finora a casa nostra ben che vadi i iera in brodo) certe bistecche, certi dolci... e de quel giorno posso dir che go trovado , almeno culinariamente, la mia patria!! Quote
bronza coverta Posted January 10, 2008 Report Posted January 10, 2008 Italian, sì, no lo nego.....ma soprattutto Triestin con forti tendenze Asburgiche! Che me possi gaver influenzado mio nonno materno, che iera de la???? ....la galina con do testeeeeee......... Quote
arska Posted January 11, 2008 Report Posted January 11, 2008 Italian, sì, no lo nego.....ma soprattutto Triestin con forti tendenze Asburgiche! Le do robe me par bastanza in antitesi.. no? Quote
bronza coverta Posted January 11, 2008 Report Posted January 11, 2008 Le do robe me par bastanza in antitesi.. no? Si, xè assolutamente vero, ma quando gò fato el giuramento per el servizio militar, gò zigà "lo giuro!" con la consapevolezza de quel che stavo fazendo; la stessa roba se gà ripetu' con el giuramento per quanto riguarda el mio lavor, però.......in fondo in fondo.........Franz Josef , Maria Teresa and co. me fa ripensar a quel detto....."L'Austria era un paese ordinato!" e mi ghe aggiungo: forsi adesso no tanto come quela volta, ma sicuramente piu' de noi........ Quote
Recommended Posts