Jump to content

Recommended Posts

Posted

l'altro giorno go fato un paio de foto in piaza unità co iera nebbia...come disevo nel shout el bel xè che no se vedi un tubo e quindi no se vedi eventuali erori (mi no li vedo almeno :rotfl:)

eco un per:

2514383770101716288S600x600Q85.jpg

el municipio se lo vedeva solo al'ultimo...anche se speravo che i lo gavesi fato sparir cusì per magia col paron de casa :p ...cmq bel de veder tra la nebbia

2352638120101716288S600x600Q85.jpg

e so,la xè mossa mannaggia

2728322600101716288S600x600Q85.jpg

la fontana in tela nebia

2724822290101716288S600x600Q85.jpg

me piaseva l'idea de far veder che le luci dei lampioni sembra sia sospese nel'aria...ma no rendi me par :cherobeara: ...l'idea ghe iera,giuro :D

2403775420101716288S600x600Q85.jpg

le altre xè quà...niente de che :D

http://good-times.webshots.com/album/56260...host=good-times

Posted

la roba più bela xè veder la nebbia su Trieste dal Carso...

una sera iero la dell'obelisco de Opicina e la visibilità iera ottima... mentre più in basso, a Trieste, iera un nebbion pazzesco... sembrava panna montata :p

Posted

...uffffff.....in tante volte che sono stata in città non ho mai visto la nebbia....ma è un fattore davvero affascinante...e poi quando si sta nella nebbia, c'è un silenzio ovattato quasi irreale...davvero suggestivo... :lol:

Posted

Vero dead angel, sembra quasi de eser sospesi in una foresta de cemento :)

Quoto anca chi disi in merito ala visual de la nebia su Trieste vista dal carso. Quasi diesi anni fa gavevo fato lipe de scola :p e son 'ndado fin in alto a Banne là de l'antena radiotelevisiva..in cità iera nebion, caligo tremendo!!! La nebiaza la finiva indove che iero mi sentado a magnar e pasar el tempo proprio in cima al monte..iera una sensazion belisima!!! Proprio soto i miei pìe finiva la nebia e tuto intorno a mi un ciel azuro intenso con sol che spacava le piere (iera più o men sto periodo, 1999). In cità iera zima de mati, lasù inveze stavo tranquilamente in maieta a manighe curte. Me pareva po' de eser in paradiso vardando davanti de mi sta imensa distesa senza fine de nubi bianche che se podeva taiar col cortel !!! Mama mia che spetacolo.. :):ave::ave::ave::ave:

:bye::bandieraalabarda:

Posted

che clima balordo. Se mai possibile che a trieste xe la nebbia e a verona, tipo oggi, xe una specie de vento che non posso ciamar bora (per non offender nessun) ma insomma un vento che de ste parti non xe normale