dido76 Posted February 29, 2008 Report Posted February 29, 2008 l'altro giorno go fato un paio de foto in piaza unità co iera nebbia...come disevo nel shout el bel xè che no se vedi un tubo e quindi no se vedi eventuali erori (mi no li vedo almeno ) eco un per: el municipio se lo vedeva solo al'ultimo...anche se speravo che i lo gavesi fato sparir cusì per magia col paron de casa ...cmq bel de veder tra la nebbia e so,la xè mossa mannaggia la fontana in tela nebia me piaseva l'idea de far veder che le luci dei lampioni sembra sia sospese nel'aria...ma no rendi me par ...l'idea ghe iera,giuro le altre xè quà...niente de che http://good-times.webshots.com/album/56260...host=good-times Quote
cassoggi.npc Posted February 29, 2008 Report Posted February 29, 2008 Bravo! le xe veramente fascinose go vardà anca le altre, niente da dir Quote
arska Posted February 29, 2008 Report Posted February 29, 2008 Se ciama CALIGO! ah, sti giovinastri.... Quote
polpetta Posted February 29, 2008 Report Posted February 29, 2008 l'atmosfera ghe sta tutta!!! che voia però Quote
Cazzaballe Posted March 1, 2008 Report Posted March 1, 2008 NO TOCARME ROBY!!! Cmq bell'idea far foto de piazza con la nebbia, le foto xe sai suggestive... Quote
dido76 Posted March 1, 2008 Author Report Posted March 1, 2008 orpo...grazie mularia de sti commenti :ave: Quote
basketteam Posted March 1, 2008 Report Posted March 1, 2008 NO TOCARME ROBY!!! no preoccuparte, conosendo Dido no penso che el gabi nisuna intenzion de tocarlo cmq bravo... bele foto!!! Quote
Ikeya Posted March 1, 2008 Report Posted March 1, 2008 la roba più bela xè veder la nebbia su Trieste dal Carso... una sera iero la dell'obelisco de Opicina e la visibilità iera ottima... mentre più in basso, a Trieste, iera un nebbion pazzesco... sembrava panna montata Quote
Stefano79 Posted March 2, 2008 Report Posted March 2, 2008 Piazza Unità con la nebbia ga el suo fascino indubbiamente. Me par l'ambientazion de un horror Quote
dead_angel Posted March 2, 2008 Report Posted March 2, 2008 ...uffffff.....in tante volte che sono stata in città non ho mai visto la nebbia....ma è un fattore davvero affascinante...e poi quando si sta nella nebbia, c'è un silenzio ovattato quasi irreale...davvero suggestivo... Quote
Renè Posted March 2, 2008 Report Posted March 2, 2008 Vero dead angel, sembra quasi de eser sospesi in una foresta de cemento Quoto anca chi disi in merito ala visual de la nebia su Trieste vista dal carso. Quasi diesi anni fa gavevo fato lipe de scola e son 'ndado fin in alto a Banne là de l'antena radiotelevisiva..in cità iera nebion, caligo tremendo!!! La nebiaza la finiva indove che iero mi sentado a magnar e pasar el tempo proprio in cima al monte..iera una sensazion belisima!!! Proprio soto i miei pìe finiva la nebia e tuto intorno a mi un ciel azuro intenso con sol che spacava le piere (iera più o men sto periodo, 1999). In cità iera zima de mati, lasù inveze stavo tranquilamente in maieta a manighe curte. Me pareva po' de eser in paradiso vardando davanti de mi sta imensa distesa senza fine de nubi bianche che se podeva taiar col cortel !!! Mama mia che spetacolo.. Quote
sun Posted March 6, 2008 Report Posted March 6, 2008 che clima balordo. Se mai possibile che a trieste xe la nebbia e a verona, tipo oggi, xe una specie de vento che non posso ciamar bora (per non offender nessun) ma insomma un vento che de ste parti non xe normale Quote
b-chris Posted March 6, 2008 Report Posted March 6, 2008 A Trieste iera nebbia. Xe un per de giorni che suffia niente mal, un do spruzzade de neve (sopratuto altopian) e freeeddo Quote
Recommended Posts