Jump to content

Recommended Posts

Posted

Oggi vardando durante pranzo el TG2, i ga messo un servizio riguardo un video che gira su YouTube riguardo un marine USA che lancia x giogo un piccio cucciolo de can in aria e cascando succesivamente in un buron .....mi son rimasto senza parole,shockado x veder ste immagini...e me ga ciappado un nervoso ma de un nervoso...porca pu****a!!!!!!!

come ca**o xe possibile che sto str***o de marine de me**a possi far una roba del genere....ma ciapitela con quei della tua stazza brutto str***o!!!!!omo insignificante....ciamarlo omo xe troppo.....speremo che qualchedun te rochetti come dio comanda....e che dopo te capissi che non bisogna far del mal a nessun...scusime Sandro x le parolazze ma mi non accetto la violenza,specialmente sui animali e non savevo come sfogarme..scusa....

qua ve metto el link dal sito del CorriereDellaSera

Posted

Aggiungiamo alla lista delle schifezze che hanno fatto i Iraq.

Avendo problemi a trovare volontari (l'anno scorso uno speciale che avevo visto per TV parlava di domande pari a meno di un decimo dei posti offerti...) mi sa che sono diventati piuttosto laschi nella selezioni psico-fisica dei marines.

Posted

secondo mi no saria neanche de far veder ste robe in un tg...spero almeno che no i ga fato veder el video...

per quanto riguarda quel che el ga fato...meritasi che qualchedun ghe fazi far el svolo a lui :0:

Posted

Ma noi ga proprio altro cosa far? Saria de finirla e de farli tornar casa, ma processarli per ste robe...

Posted

Testa de ..... de militar de ..... !!!!!!!!!!! Che me vegni ancora qualcun a dir dela superiorità de l'omo sui animai.

Ancora una volta grazie a gente cussì xè dimostrà che l'eser uman a volte resta el cercopiteco che xè sempre stà. Persin un bacolo ga più dignità de zente come sto militar represo, impotente e frustrado.

Demelo a mi che lo buto in mar e po' ghe lancio scoi in testa!!! E dopo rido.

Scuseme ma ste robe me fa incazar!!!