tifone Posted March 10, 2008 Report Posted March 10, 2008 (edited) Domenica semo andai a far un giretto sui laghi de Fusine e mi go ciapà la palla al balzo per far el mio "solito" piccolo video che podè cucar qua sotto Edited September 17, 2008 by tifone Quote
_titti_ Posted March 10, 2008 Report Posted March 10, 2008 (edited) bella giornata davvero....me son sai divertida....iera tantissima neveeeeeeee :foracolcul: gavemo anche avù fortuna col tempo....nuvoloso..ogni tanto qualche raggio de sol...ma no troppo freddo....grazie ai miei compagni di gita... e grazie de no gaverme abbandonà in autostrada col camionista...a spetar brad pitt..... Edited March 10, 2008 by _titti_ Quote
Stefano79 Posted March 10, 2008 Report Posted March 10, 2008 Sai bel panorama A parte la tabella de divieto de immersion Quote
polpetta Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 Ringrazio tantissimissimo i miei compagni de gita! xe stada una fantastica giornada Iera la prima volta che andavo sulla neve tra i monti [non in carso per intenderse] Qua alcune foto "reportage" hihih : panoramica del paesaggio attorno a noi!! la qualità non xe super ma iero con la macchina de battaglia un'altra panoramica..sta volta verso el lago iazza! un omaggio al forum come sempre! non podeva mancar Blitz! Quote
polpetta Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 come che el se divertiva! non el stava mai fermo..tanto che ga fatto inc... letteramente la parona ad un certo punto :S foto de gruppo i 3 valorosi iniziano a modellare... chissà cosa ne verrà fuori... Quote
polpetta Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 (edited) la nostra Titti la pesa giusto unca da notar le punte dei alberi [sarà stai anche pici ma se ghe vedeva solo le punte O_o ] ed ecco: EL MEOOO AMICO CHARLIE BROWN :s'ciopado: hihihi in finale una foto del lago de sotto.. meno iazado ma molto suggestivo [go omesso qualche foto! ma forse ne metterò altre prossimamente ..vedemo..] THE END! Edited March 11, 2008 by polpetta Quote
dido76 Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 in finale una foto del lago de sotto.. meno iazado ma molto suggestivo [go omesso qualche foto! ma forse ne metterò altre prossimamente ..vedemo..] si si ...me par che te ga omesso proprio qualche foto..sicuramente sta foto del lago de sotto in finale :P belle foto cmq,ma come mai no te ga meso i link per vederle + in grande?opur quele panoramiche un pelin + grandi?cmq bela gita imagino. Quote
Kimy Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 Bravi muli bel lavor... Tanto tempo che non vado su... Ma alla fine chi la ga vinta el cagnetto o la parona...? Quote
polpetta Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 Bravi muli bel lavor... Tanto tempo che non vado su... Ma alla fine chi la ga vinta el cagnetto o la parona...? te osassi metterte contro Titti??? matto Quote
Kimy Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 No no per l'amor de drio e del davanti... dalla foto par che non gai sai voia de far quel che vol i altri.... Quote
polpetta Posted March 11, 2008 Report Posted March 11, 2008 :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: per dar l'idea de quanta neve iera in certi punti [grazie giuli!] Quote
tifone Posted March 11, 2008 Author Report Posted March 11, 2008 (edited) Qua sotto podè cucar la nascita de Charlie Edited September 17, 2008 by tifone Quote
sergio78 Posted March 12, 2008 Report Posted March 12, 2008 Come gavè fatto la scritta sulla neve???...Xe sta Tifone immagino Bravi bella gita...la prossima volta vegno anca mi Quote
assist Posted March 12, 2008 Report Posted March 12, 2008 Orpo, ma quanta neve iera??Un casin! Cmq bravi, belle le foto e i video Quote
cucciolina Posted March 12, 2008 Report Posted March 12, 2008 Ullallà, che beeeeeeeeeeeeeeeeel! Bravi muliiiiiiiiiii Blitz xe un amor Quote
molly Posted March 12, 2008 Report Posted March 12, 2008 che bella la neve.. la prossima volta ghe sarò anche mi Quote
Stefano79 Posted March 12, 2008 Report Posted March 12, 2008 Iera la prima volta che andavo sulla neve tra i monti [non in carso per intenderse] Veramente? Beh, allora per ti devi esser sta doppiamente emozionante Quote
Recommended Posts