666 Posted March 19, 2008 Report Posted March 19, 2008 mai fidarse che quell'altro te lassa passar....... Quote
Ikeya Posted March 20, 2008 Report Posted March 20, 2008 mah... xè come quei che te lampa... magari te pensi che i lo fa perchè i te lassa passar... ti te passi... e dopo lo schianto te se accorgi che i te lampava perchè i voleva avvisarte che i stava rivando Quote
666 Posted March 20, 2008 Report Posted March 20, 2008 mah... xè come quei che te lampa... magari te pensi che i lo fa perchè i te lassa passar... ti te passi... e dopo lo schianto te se accorgi che i te lampava perchè i voleva avvisarte che i stava rivando in italia se l'unico posto dove chi lampa avverti che vol passar .....lo go letto su un giornal de auti fra noi autisti de bus chi lampa avverti l'altro che el pol passar,pero' quando lampemo alle auto che le lassemo passar molto spesso non i capissi...o non i se fida Quote
picia_tata Posted April 1, 2008 Report Posted April 1, 2008 mi iero convintissima che i autobus no i fasessi mai incidenti.. Quote
666 Posted April 1, 2008 Report Posted April 1, 2008 mi iero convintissima che i autobus no i fasessi mai incidenti.. ehm mi questo anno go ciapado un che davanti alle torri iera in corsia per girar dentro el scalo legnami e ga deciso de girar invese verso destra mentre stavo passando mi..... l'altro anno go ciapado un semaforo con el rimorcio e go aiuta un tipo a verser la portiera con la fiancata del bus..................... Quote
bronza coverta Posted April 1, 2008 Report Posted April 1, 2008 ehm mi questo anno go ciapado un che davanti alle torri iera in corsia per girar dentro el scalo legnami e ga deciso de girar invese verso destra mentre stavo passando mi..... l'altro anno go ciapado un semaforo con el rimorcio e go aiuta un tipo a verser la portiera con la fiancata del bus..................... ..te dovessi verzer un post dal titolo: Che linea go oggi!!! Te ghe faria un bel regalo alla comunità.............. .....scherzo, sa....... So che no xè facile guidar quei bestioni....... Quote
666 Posted April 1, 2008 Report Posted April 1, 2008 ..te dovessi verzer un post dal titolo: Che linea go oggi!!! Te ghe faria un bel regalo alla comunità.............. .....scherzo, sa....... So che no xè facile guidar quei bestioni....... con el semaforo iera colpa mia ma quei altri due go ciapa ragion al 100% Quote
bronza coverta Posted April 1, 2008 Report Posted April 1, 2008 con el semaforo iera colpa mia ma quei altri due go ciapa ragion al 100% ...ah, bon.....me fido ancora de andar in giro.......... Quote
666 Posted April 1, 2008 Report Posted April 1, 2008 [ ...ah, bon.....me fido ancora de andar in giro.......... ....pero sta lontan dai semafori Quote
Ikeya Posted April 1, 2008 Report Posted April 1, 2008 [ ...ah, bon.....me fido ancora de andar in giro.......... ....pero sta lontan dai semafori a Trieste xè alquanto difficile Quote
Cazzaballe Posted April 2, 2008 Report Posted April 2, 2008 Per strada del friuli xe el bus xe drio una curva e lampa vol dir "FERMITE CHE PASSO PRIMA MI!!" una volta per una roba del genere convinto che me lasasi passar prima a mi (Nelle curve de str. del friuli ovviamente xe sempre gente parcheggiada, e anche malissimo) e per poco no fasevo un bel frontale con un bus.. Bon che andavo pian.. Mi anche co go la precedenza rallento quasi sempre.. E comunque Ikeya xe un pisèl.. Quote
b-chris Posted April 2, 2008 Report Posted April 2, 2008 go aiuta un tipo a verser la portiera con la fiancata del bus Un poca de cortesia no guasta mai! Quote
Recommended Posts