Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mi non go idea se posso esser o meno dei vostri, ma per organizzar adesso saria bel far più ipotesi a seconda del tempo che ghe sarà.

Se xè bel ve propongo:

- pic nic a Basovizza (lo riprendo :D no xè la mia idea :D)

- gita a Bled (idem)

- gita in qualche altra città della Slovenia (Portorose, Koper, Lubiana, Bovec (xè un posto dove xè un bel accesso al fiume.. se xè sol se pol ciapar sol :D))

- una camminada in qualche sentier del carso..

Se xè brutto:

- un giretto alle grotte de Postumia, Skocjan o altre.. Tanto.. se piovi o no piovi dentro xè cmq umido e al riparo dalla pioggia

- una bevuda pomeridiana/serale in osmiza

Per el resto o altri suggerimenti fe pur :D

:bye:

Posted

se il tempo sarà clemente e quindi niente pioggia o freddo polare sarò a san lorenzo (draga san elia) con degli amici e chi vuole unirsi è il benvenuto, prevediamo di trovarci per le 11. se invece il tempo farà schifo ci organizzeremo all'ultimo momento per qualcos'altro ma non ho idea cosa.

Posted

Mi diro la mia Lunedi mattina co me sveio, ma dalle previsioni sembra che freddo e piova ne fara sai compagnia....

@Stefano79

A Bovec xe sai bel ma guardando le previsioni i da come tempreatura media per Lunedi i 0°C credo non ideale per un pic-nic

Stessa storia Bled e via dicendo...

Mi puntassi qua nei dintorni e magri se xe un tempo decente, andar a veder i baracchini a Sistiana che tradizion vol che i verzi per pasquetta...

Posted

A Bovec xe sai bel ma guardando le previsioni i da come tempreatura media per Lunedi i 0°C credo non ideale per un pic-nic

Te ga vardà le previsioni per tutta la Slovenia? Solo per saver se xe rischio neve o piova, oltre al freddo :)

Posted (edited)

se il tempo sarà clemente e quindi niente pioggia o freddo polare sarò a san lorenzo (draga san elia) con degli amici e chi vuole unirsi è il benvenuto, prevediamo di trovarci per le 11. se invece il tempo farà schifo ci organizzeremo all'ultimo momento per qualcos'altro ma non ho idea cosa.

:aaaaaatttillla:

Edited by M4st3r
Posted

no be non intendevo a mangiare in locale ma su un prato bello grande a fare picnic e partite a pallone :D se devo chiudermi un un locale a pasquetta a sto punto me ne sto a casa