SandroWeb Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 Intanto metto su el link con la cronaca, più tardi commenteremo a freddo... TRIESTINA-CESENA 0-2: LA CRONACA Bye Quote
saretta Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 Bhe parlar a freddo o a caldo la mia idea non cambia.... cosa xè de dir? de far? non so .... Al momento l'unica cosa che me vien in mente xè che vedo molto vicina la retrocession...... e l'unica cosa che me vien de dir xè "grazie s.....o de un Berti" guarda guarda el bilancio ..salvite i soldi in tasca ma con giogadori de questa categoria non te va de nessuna parte! Quote
iaga Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 ..ma con giogadori de questa categoria non te va de nessuna parte! Me dispiasi ma me toca riprenderte.. te sta sbagliando con sto ragionamento.. con sti giogadori qua andemo dritti dritti in serie C Per la prima volta me son sentida ciolta per el cul da giogadori su cui go sempre dado la mia fiducia. El mister e el presidente ga parlado de una buona squadra... certo.. riprenderse dal 0-1 dopo due minuti de partida xè difficile.. ma porca puzzola.. i xè pagadi per corerghe drio a un balon.. no per scavar in miniera 20 ore al giorno. Me fa girar co Nardi se butta in area per cercar un rigor.. (idem i altri) me fa girar che quel caro amico de Rigoni appena entrado se fa brusar in corsa da un del cesena.. me fa girar ancora de più veder che el nostro caro e amato Princi se cori intorno in mezzo al campo... Non go visto uno che gabbi fatto almeno el 40% de stop decorosi... decorosi..non digo formidabili.. DECOROSI. Se questa squadra che ga giogado oggi xè stada una bona squadra.. allora ragazzi.. la C riva presto senza nessun dubbio. Quote
Eppy Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 Ok... eccomi qui, dopo questo bel pomeriggio passato nel freddo dello stadio a vedere la calata a picco. L'Unione ha giocato, ha perso, e la forza della disperazione (o il c**o) non è bastata. Ma non ho potuto unirmi agli ultimi cori ed agli ultimi fischi. Non potevo cantare quel "andate a lavorare" vedendomi un Godeas (che stimo ed ammiro per il sedere che si fa ogni volta) davanti, disperato che corre senza sapere dove andare, come un bambino. Non ho potuto urlare contro Berti. Non perchè il Pres mi stia simpatico o perchè non riconosco le sue scelte calcistiche definite anche (ma NON solo) dalle finanze (dopotutto è un imprenditore e pensa alla bottega)... ma perchè nella mia mente mi chiedevo "bene, urlo contro berti, gli bestemmio qualche insulto e poi? Cosa succederà quando lui prenderà la valigetta e ci saluterà dandoci ben il kez?" il "Poi", muli, me spaventa. **Eppy** Quote
iaga Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 Scuseme ma me go dimenticà de Moscardelli... Moscardelli mio.. quando te farà 90 minuti in panchina? Quote
SandroWeb Posted January 23, 2005 Author Report Posted January 23, 2005 Partimo da un presupposto: la squadra xe quela che xe, come lo gavemo sempre dito. I gaveva de tirar fora tutto quel che i gaveva, e i lo ga fatto: da una parte la voia de recuperar el risultato in tutti i modi, dall'altra la voia de recuperar nel modo sbaiado, a testa bassa e in maniera incasinada. Se quindi da una parte no se pol dirghe niente per l'impegno che i ga messo in campo, dall'altra continua a venir fora SEMPRE i soliti limiti tecnici de sta squadra: in difesa femo SEMPRE i stessi sbagli sulla fascia (oggi Bruni xe andado a nozze con le mudande calade, specialmente su quella specie de velo che se ga trasformado in assist per el secondo gol de Piccoli), in centrocampo femo SEMPRE le stesse robe (Princi ga lottado ma non basta, Parola ga cercado de far qualcossa ma no xe rivado, Briano oggi totalmente in ombra), in attacco femo SEMPRE i stessi sbagli (a parte Moscardelli che secondo mi con sta squadra non ga + niente a che veder visto che se el riva a ciapar una bala sul pie xe za qualcossa, Godeas ghe metti l'anima ma neanche lui l'intiva + la porta, Tulli sbaia i gol più facili e fa quei più difficili ecc.). Ovviamente adesso el discorso se sposta al Presidente: come xe entrado oggi in sala stampa el xe rivado con un sorriso ironico a mio modo de veder. No volessi che el VERO pretesto de molar tutto a fine stagion (attenzion, xe una roba che ga dito sin dal principio de sto campionato) sia rivado oggi con le contestazioni della gente: relativamente a questa considerazion, le robe gravi, a parte el disinnamoramento della gente per sta squadra, xe due (a mio avviso ovviamente): 1) Berti podessi NON andar più sul mercato e spremer un'arancia ormai spremuda (= con sti zogadori no se pol far niente de più ma lui no ga intenzion de far altri movimenti in entrata) tanto, visto che a giugno el mola... 2) Berti ga dito che NON vegnerà più al "Rocco" d'ora in avanti -> la squadra xe za demoralizzada per conto suo e con l'allontanamento del Pres la situazion se fa più nera perchè i zogadori continua a sentir sempre meno attaccamento alla maia. Insomma, per conto mio el scenario de un futuro molto prossimo podessi esser ANCORA PIU' NERO, el che xe tutto un dir. Affidemose a qualche divinità strana e in particolar modo all'intercession de S.Culazio perchè cussì no ne venimo fora, a meno che i altri cominci a farse autogol da soli... Quote
iaga Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 Evidentemente go vardà un'altra partida.. tutto pol esser (lo digo seriamente.. non in modo ironico!) Quote
Cor^ Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 Dal punto de vista tecnico manca el centrocampo e dal punto de vista societario seconndo mi Berti ga sbaglià delle cessioni xo bisogna dir che i ga giogà è quest xe positivo ah si auguri iaga! Quote
tuxav Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 Affidemose a qualche divinità strana e in particolar modo all'intercession de S.Culazio perchè cussì no ne venimo fora, a meno che i altri cominci a farse autogol da soli... penso che l'unica sia che i se afidi al Mago de Umago schersi a parte, mi no go segui' pero' Berti no pol dir che i tifosi sbaglia quando i ghe ziga "andate a lavorare" ... ala fine lori ga paga i biglieti, lui no xe vero che no ghe guadagna xche se no cosa el faria qua ? Cmq bone bevude e ciau Quote
CurvaioloxSempre Posted January 23, 2005 Report Posted January 23, 2005 semo una squadra formada de giogadori scarsi la difesa xe lenta con i vechietti tarantino e macellari e bruni che dio me perdoni i ghe da via tutti, il centro campo non ga qualità xe solo dei incontristi mediocri briano se sta ciolto per dar geometrie e il gioga come mediano destro dove il suo ruolo lo svolgi parola l'uomo dai piedi buoni in atacco semo sterili l'unico xe godeas che se rompi il cul oramai tutti gli alenadori i sa che bloccando godeas xe bloccada la triestina metendoge sempre 3 omini sora a questo punto xe guisto che i tifosi xe ga rotto le scatole e ga tutti i diritti de fiscar e de esprimer tutto il rammarico, ovviamente senza offender nessun. tesser povero fa quel che pol con i zogadori che berti e seber ge ga ciolto quindi xe colpa della società se gavemo questi giogadori mediocri e la società xe berti Quote
Ale#11 Posted January 24, 2005 Report Posted January 24, 2005 Ok, semo tutti demoralizzai... mancassi altro... Mi no go mai nè fiscià , nè fatto "bu"... ma oggi co Moscardelli xè uscido me xè proprio vegnù dal cuor... che el sia, che nol sia... xè uguale... che vergogna! No solo lui... Tesser FINALMENTE ga capido che Soligo xè el 12° dei avversari... quando lo capirà anche de Mosca... per mi anche Princi fa passion... dopo pareri xè pareri... Ne salvo sai pochi... e salvo anche Pinzan che povero ghe ciaperà un infarto o morirà 20 anni prima... te lo vedi in panca ingalà come un ultras... fossi tutti come lui... Notte... :-* Quote
Alabardato siciliano Posted January 24, 2005 Report Posted January 24, 2005 Ieri non ho scritto nulla perchè ero talmente deluso che non ce la facevo... Oggi proverò a ragionare un pò a mente fredda sulla situazione, anche se mi riesce abbastanza difficile...Le mie considerazioni: 1) Tesser rilascia le solite dichiarazioni sconcertanti: ci è mancato solo il gol, gli avversari han fatto due tiri e due reti, e cose di questo genere...Ma porca miseria, perchè non ammetti che attualmente siamo col Venezia ed il Catanzaro la peggiore squadra della B? Perchè non dici che non sei riuscito a dare un gioco alla squadra? Perchè non spieghi le tue scelte tecniche? 2) Minieri: perchè non gioca? Accanto a Pecorari o a Tarantino (perchè a mio avviso non possono giocare insieme: sono tutti e due troppo lenti e compassati) perchè non schierare Michelangelo? Non sarà Bega, ma almeno avremmo un elemento più giovane e veloce nel ruolo di centrale... 3) Munari: perchè non gioca? Dalle medie voto dei giornali nazionali (l'ho letto sul Tifone) risulta l'UNICO nuovo acquisto che raggiunge la sufficienza, inoltre quando è stato impiegato raramente ha deluso... 4) Moscardelli: perchè non viene venduto? Non ci si riesce? Allora, perchè non viene spedito a marcire in tribuna? 5) Princivalli: a parte la buona volontà , che cavolo combina in campo? Non è un giocatore da B. 6) Abbiamo consegnato 6 punti al Cesena, una delle squadre più scarse della B, abbiamo perso lo scontro diretto col Pescara, col Venezia (ultimo) abbiamo vinto negli ultimi minuti senza meritare, col Catanzaro (penultimo) abbiamo vinto senza meritare, col Crotone (terzultimo) un 1-0 stentato quando i calabresi meritavano come minimo il pareggio...Dati sconcertanti. 7) Vi viene in mente una partita vinta con pieno merito? A me solo una: Arezzo. Poi stop. 8) O si fa qualcosa, o è C CERTA e GARANTITA... Quote
Ale#11 Posted January 24, 2005 Report Posted January 24, 2005 Certo che anche a chiamare la C, suvvia... capisco che è la dura realtà , però... Quote
SandroWeb Posted January 24, 2005 Author Report Posted January 24, 2005 Certo che anche a chiamare la C, suvvia... capisco che è la dura realtà , però... Purtroppo no la stemo ciamando, ma stemo solo vardando la dura realtà che te ga appenna accenado ti...Mi son convinto che la rioda devi girar, certo xe che no podemo solo spetar l'intervento divino per raddrizzar le robe (visto che xe TANTE robe che no va ) Quote
Ale#11 Posted January 24, 2005 Report Posted January 24, 2005 Certo certo... però se semo noi i primi a no pensar almeno all'1% positivo... cosa pol pensar quei che va in campo?! Ok, so che la pensè diversamente... però... Quote
deeo Posted January 24, 2005 Report Posted January 24, 2005 Affidemose a qualche divinità strana e in particolar modo all'intercession de S.Culazio perchè cussì no ne venimo fora, a meno che i altri cominci a farse autogol da soli... penso che l'unica sia che i se afidi al Mago de Umago schersi a parte, mi no go segui' pero' Berti no pol dir che i tifosi sbaglia quando i ghe ziga "andate a lavorare" ... ala fine lori ga paga i biglieti, lui no xe vero che no ghe guadagna xche se no cosa el faria qua ? Cmq bone bevude e ciau Concordo al 1000 %.... Dove se ga mai visto che un presidente a ogni inizio stagion e per tutta la stagion MINACCIA e riscrivo MINACCIA de andar via e poi invece resta? Oggi go letto solo el titolo. ma volevo brusar el giornal: "CI HO RIMESSO 20 MILIARDI!" Ma chi cacchio te ciol pel cul? Se fussi vero, allora volessi dir che te son un affarista de sto c...ehm, piffero! Perchè non te ne vendi una bona volta (che forsi caschemo meo? non concordo con che me disi che senza de Berti semo morti!!!). Nessun ne compra, te pianzi! e a mi me vien de chiederme...ma sarà vero che non ghe xe offerte, o forsi xe che le offerte non ghe aggrada tanto alle tue tasche piene? (e no perchè te son stufo) E poi (mi no zigo contro l'Unione...ma son tentado) te spartissi giudizi su chi che impreca contro l'alabarda???? Ma te se rendi conto che te ga ingannado tutti quei che iera là a zigar e no (che ga pagado più del dovuto per colpa dei tui prezzi), disendo de far una squadra per la A e te se ga presentado con questi qua? Vergogna...non go mai visto una roba del genere... (forsi non iera el posto giusto per quest post...scuseme) Quote
deeo Posted January 24, 2005 Report Posted January 24, 2005 1) Tesser rilascia le solite dichiarazioni sconcertanti: ci è mancato solo il gol, gli avversari han fatto due tiri e due reti, e cose di questo genere...Ma porca miseria, perchè non ammetti che attualmente siamo col Venezia ed il Catanzaro la peggiore squadra della B? Perchè non dici che non sei riuscito a dare un gioco alla squadra? Perchè non spieghi le tue scelte tecniche? 2) Minieri: perchè non gioca? Accanto a Pecorari o a Tarantino (perchè a mio avviso non possono giocare insieme: sono tutti e due troppo lenti e compassati) perchè non schierare Michelangelo? Non sarà Bega, ma almeno avremmo un elemento più giovane e veloce nel ruolo di centrale... 3) Munari: perchè non gioca? Dalle medie voto dei giornali nazionali (l'ho letto sul Tifone) risulta l'UNICO nuovo acquisto che raggiunge la sufficienza, inoltre quando è stato impiegato raramente ha deluso... 4) Moscardelli: perchè non viene venduto? Non ci si riesce? Allora, perchè non viene spedito a marcire in tribuna? 5) Princivalli: a parte la buona volontà , che cavolo combina in campo? Non è un giocatore da B. 6) Abbiamo consegnato 6 punti al Cesena, una delle squadre più scarse della B, abbiamo perso lo scontro diretto col Pescara, col Venezia (ultimo) abbiamo vinto negli ultimi minuti senza meritare, col Catanzaro (penultimo) abbiamo vinto senza meritare, col Crotone (terzultimo) un 1-0 stentato quando i calabresi meritavano come minimo il pareggio...Dati sconcertanti. 7) Vi viene in mente una partita vinta con pieno merito? A me solo una: Arezzo. Poi stop. 8) O si fa qualcosa, o è C CERTA e GARANTITA... 1) dai vostri post, go notado che finalmente gavè capido che la colpa non xe solo de Tesser, e che quindi el suo licenziamento non gavessi cambiado le sorti de sta banda che gavemo! Cmq el devi darse anche lui una mossa, e spartir un do piadoni ont'el cul a chi che non lo movi 2) te prego Alabardato, gavemo za tanti problemi in difesa! Xe vero che no xe fenomeni quei che gioga, ma mi, che son un difensor, te posso assicurar che el nostro amico Michelangelo (che più e più volte go difeso) non xe la nostra carta vincente...tanto più che lui centrale non pol assolutamente zogar; al massimo al posto de Bruni...ma non xe che diventemo imperforabili! 3) savevo che el iera infortunado, ma pol esser che sbaglio....in tal caso resta un mistero anche per mi!!! 4) anche qua secodno mi xe de ringraziar Berti...evidentemente quel che lui chiedi per el Mosca xe troppo al confronto del suo attuale rendimento. Cmq non esisti che un professionista cominci ben la stagion e poi se spegni in sto modo (e sempre a gennaio, come se el volessi metterse in mostra per poi molar el colpo col vedi che nissun lo vol!!!) 5) Per anni e anni go giogado contro de lui...e ve assicuro che de quella squadra iera l'unico a cui non ghe gavessi dado un minimo de credito...el pezzo (me son ricredudo sulla sua grinta, che ghe xe, niente da dire, ma in B non basta!!!) 6)7)8) mamma mia quanto concordo....ma adesso come adesso, faria la firma per vinzerle tutte senza meritar...anzi, rubando!!!!! Quote
saretta Posted January 25, 2005 Report Posted January 25, 2005 Un appunto x iaga: quel che volevo dir iera la stessa roba ch ete ga scritto ti, solo me son espressa mal. giogadori così o giogadori de sta categoria iera la stassa roba! Quote
Recommended Posts