Starlite Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 Polpetta che lancia Stefano79 che lancia Polpetta stanca El stupore del veder lo stagno Riflesso nel stagno Quote
polpetta Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 (edited) semo proprio atletici ma manca la parte migliore quella del motivo del nostro stupor nel vardar el stagno.. Edited April 6, 2008 by polpetta Quote
Starlite Posted April 6, 2008 Author Report Posted April 6, 2008 ma manca la parte migliore quella del motivo del nostro stupor nel vardar el stagno.. Meterò doman, adesso no go voia Quote
_titti_ Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 bellissima quella del riflesso nello stagno.... Quote
arska Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 bellissima quella del riflesso nello stagno.... wow.. forsi la foto più bela che go visto sul SDS, no scherzo! sai roba.. Quote
tuxav Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 El riflesso me piasi veramente una cifra !!! complimenti.....!! in b/n nero rendi sai ben ... !! peca che quela de polpetta che lancia el frisbi ga el frisbi meta dentro emeta' fora .. Quote
molly Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 idem. anche mi me piasi sai quella foto stupenda davvero. La prossima volta voio anche mi zogar col frisbee Quote
Stefano79 Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 Veramente bela quela del lago ciò... Te vedi, pur scattando in automatico alle volte vien fora capolavori Quote
Nona Picia Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 Alora ieri voi che ieri dopopranzo gavè fato remengar mio marì che voleva far una foto del lagheto e el spetava che ve spostè un atimo per far lo scato. Almeno adesso so chi che go in foto! Quote
Starlite Posted April 7, 2008 Author Report Posted April 7, 2008 Alora ieri voi che ieri dopopranzo gavè fato remengar mio marì che voleva far una foto del lagheto e el spetava che ve spostè un atimo per far lo scato. Almeno adesso so chi che go in foto! Buhahauahuahahahahaahahahhahuahuahuahahahahahaahahauhauhauhauhauahuahauhahahaahaha No posso creder BUahhauahahauhauhauauahuahauhauhauahuahauhauhauhauahuahuahauhauahuahuauaauhauahuahauh No me son reso conto che se intrigavimo a vicenda e co me son reso conto e me son spostà go *sentì* che iera tropo tardi me dispiasi Quote
Starlite Posted April 7, 2008 Author Report Posted April 7, 2008 wow.. forsi la foto più bela che go visto sul SDS, no scherzo! sai roba.. orca te me fa peca che quela de polpetta che lancia el frisbi ga el frisbi meta dentro emeta' fora .. eh so Quote
polpetta Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 ma nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo me accodo a starlite Quote
polpetta Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 la fotoooooooooooooooo starlite!!!! metti metti metti metti metti metti metti metti metti metti metti metti Quote
trert Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 i miei complimenti per el riflesso!!! fighisimo!!! Quote
Stefano79 Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 ma nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo me accodo a starlite Idem Quote
tinuviel Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 bel bel, el riflesso xè proprio figo in b/n! ... e finalmente go visto Polpetta col novo tajo de cavei! Te sta benissimo! Quote
Nona Picia Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 Bellissimo el riflesso del laghetto. Anche a colori nol xe mal, però! Quote
polpetta Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 ... e finalmente go visto Polpetta col novo tajo de cavei! Te sta benissimo! grazie ...e intanto starlite non ga ancora messo quella famosa foto Quote
Recommended Posts