Jump to content

Ve sentè in autobus?  

27 members have voted

1. 1. Quando monto in bus...

• se xe libero me sento. Me alzo solo se qualchedun me chiedi el posto.
      13
    • se xe libero me sento. Ma basta che sali qualche anzian e me alzo subito prima che me vegni chiesto.
      5
    • me sento e no me alzo nianche se i me chiedi :)
      1
    • no me sento mai.
      2
    • son mi che ghe rompo le togne ai altri de alzarse.
      0
    • Bus? Cosa xe? Mai ciapadi...
      6

Recommended Posts

• Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Mmm, dipendi in che punto del percorso salgo.

Se al capolinea e xe posti allora me sento e me alzo solo se me domanda o se vedo casi particolari tipo donne in attesa, veceti tremolanti.

Altrimenti se lo beco al volo in piedi.

Posted

Bus? Cosa xe? Mai ciapadi... :angry:

eco la mia risposta.

Mai ciapadi, proprio no, ma se posso li evito......xè piu' forte de mi...... :cherobeara:

Son in perfetto accordo con quanto detto dall'esimio Bronza :ave:

Posted

a parte de quei 2 posti riservadi, me sento.

E se un no riva, pol anche chiederse o farse capir, me alzo volentieri.

Tra l'altro, quele do volte che ghe go chiesto "la se vol sentar?" me diseva "no, no".. ancora un poco i me mandava in mona a mi, che sotointendevo che i fosi veci (ma va?) :-S dopo sti qua, se i me chiedi ok, altrimenti vol dir che i pol star in pie come che poso star mi..

Posted

la prima... se xe posti liberi me sento :) anche mi però se vedo donne incinte o con fioi pici o anziani che proprio non sta in pie ghe chiedo... ed anche a mi me xe capita che i me rispondi: no no.. ma te sembro un che no riva star in pie? :D :D che fora che i xe

Posted

Bus ne predevo pochi una volta. Ho smesso da quando ho il motorino.

La mia zona e mal servita. Anche quando non avevo il motorino o sfrutavo i passaggi die miei o spesso andavo in città a piedi/bicicletta se non riuscivo ad incastrarmi con gli orari dei bus.

Posted

Go votado la prima :D

Anche se in qualche caso evidente me alzo mi e laso sentarse senza che me sia chiesto, ma solo se no xe altri posti liberi. Pero' de solito me sento sui posti rialzadi, cusi' fazo bela figura chiedendo mi se i se vol sentar ma i me rispondi regolarmente "no , grazie giovanoto, ma no rivo montar lasù". :merodolodalrider::D

Posted

mi go votado :me sento e no me alzo nianche se i me chiedi,se no chi guida el bus?..........sempre che non gabbi finido el mio turno de lavor.....

:D:D:D:D:D

Posted

anche mi uso la tecnica de star :p disemo che me sento sempre se xè libero, de solito ciogo bus da capolinea a capolinea, o poco via. Se vedi vecetti traballanti, donne incinte o con fioi pici ghe laso voltentieri anche prima che i me chiedi. Inveze me alzo solo se obbligada quando de estate sulla 8 sali tute quele simpatiche babe triestine superabbronzade che fino poco prima iera in microtanga al pedocin mentre mi iero a lavorar :p

Posted

la 2. se trovo, me sento, e se vedo gente che me par parecchio più vecia de mi, me alzo e ghe lasso. Se i xe apparentemente mii coetanei, no cedo, che no i se ofendi.

me ricordo un giorno papà, a oltre 70 anni, el xe tornado a casa col muso longo: Una baba ghe gaveva cedudo el posto!

Posted

Ormai xe quasi 9 anni che a parte do volte no ciapo el bus...

Però co andavo me sentavo e da come un me chiedeva decidevo se alzarme o no.

Xe certi veceti cocoli che i te chiedi e li laso sentar. Xe certi co__ni che i pretendi e i te vien la obbligandote ad alzarte e mi li lasavo in pie..

Posted

Mi go votado la prima, ma se vedo qualchedun che ga bisogno e no chiedi o una mama con un fio picio in brazo, me alzo. Me ricordo tropo ben cossa che me tocava a mi coi mii fioi e anche più avanti con mia nipote. :angry:

Posted

manca l'opzion "me sento in fondo e fazo gara de scorese coi amici" :D

solitamente fazevo cussì fin ai 12-13 anni :p

Posted

la 2. se trovo, me sento, e se vedo gente che me par parecchio più vecia de mi, me alzo e ghe lasso. Se i xe apparentemente mii coetanei, no cedo, che no i se ofendi.

me ricordo un giorno papà, a oltre 70 anni, el xe tornado a casa col muso longo: Una baba ghe gaveva cedudo el posto!

a un mio amico ghe xè capità... solo che el gaveva 16 anni :cossaaa?:

eh... i siciliani cressi presto :p

Posted

Orca :D Me saria aspettado molti più voti sulla 2 e sulla 4 :D

Allora in linea de massima xe el comportamento che tegno sempre anche mi, me sento e me alzo se qualchedun me chiedi :D

Disemo che no sopporto i veci maleducati. Anche se de norma me alzo lo stesso, no me piasi quei che riva e te sbatti in faccia el distintivo de invalido disendo qualcosa tipo "giovinotto, la xe invalido lei? mi si, la me lasi el posto". Argh :baston:

Oppur quei che xe affezionadi ad un posto in particolare. Giusto l'altro giorno me capita una scena...autobus semisvodo, metà posti liberi, mi son sentà e anche el posto di fronte a mi xe libero. Riva una tizia e me disi "son invalida, te me lasi el posto? Sa...go la gamba...." Volevo dirghe "e mi ne go 2 :D". Me son alza senza batter ciglio, ma la gaveria mandada volentieri...:rolleyes:

Posted

Quelle poche volte che uso il bus sto in piedi, possibilmente nello slargo in mezzo :D

così evito ogni sorta di problema :p

Posted

Mi fazo alzar tuti a son de pedate , non mi intaresa se son veci o mule incinte , e quando che riva el controlòr lo sburto zo de l'autobus :aaaaaatttillla:

:D:p

mi fazo lo sciopero del biglieto , son disobbediente

ovviamente è un post scherzoso , di solito se è libero un posto di mio gradimento cioè in fondo vicino al finestrino mi siedo se no sto in piedi amen , cazo ho 30 anni mica 80.

Posted

mi non me sento mai co son in bus...

salgo sempre de drio e sto la de drio in pie a scoltar musica...sentarse secondo mi xe scomodo in bus...

Posted
no me piasi quei che riva e te sbatti in faccia el distintivo de invalido disendo qualcosa tipo "giovinotto, la xe invalido lei? mi si, la me lasi el posto". Argh

No me xe mai capità , ma se ghe mostro la mia cossa i risponderia? :p

Posted

mi go votado :me sento e no me alzo nianche se i me chiedi,se no chi guida el bus?..........sempre che non gabbi finido el mio turno de lavor.....

:D:D:D:D:D

Buahahahahahahah grandissimo :ave:

Mi de norma fazo come Starlite e Tinuviel quelle 2 volte che vado in autobus all'anno :D

Posted

Mi vado spesso in bus e fazo de solito tutta la corsa (30 minuti circa).. quindi me sento sempre se xè posto.

Anche mi me alzo co i me chiedi e se noi me chiedi me alzo lostesso per farli sentar (veceti che a prima vista me sta cocoli e donne/omini coi pici). Ma no me alzo sempre.. dipendi dalla mia giornata e da quanto cocolo me sta el veceto.

E tutte le volte che go chiesto se i se voleva sentar e i me ga risposto de no, i lo ga fatto tutti col sorriso.. no go mai becà quei che se ga offeso. De solito i me diseva "no no, scendo presto, ma grazie" o "xè troppo alto per mi"..

e dopo xè i veceti str***i che col baston e faccia de str***o i te disi "signorina, la me lasi sentar" e nonostante i problemi a star in pie i se rampiga per sentarse sui posti più alti.. i fa più fadiga per sentarse e per scender che per star in pie!

Ma vabbè..

:bye:

Posted

mi go votà l'ultima...

ovviamente me ciaperò insulti da 666... no volesi che el rischi de restar senza lavor per quei come mi che no ama i mezzi pubblici :D:D:D:D

d'altra parte no go un grande amore per el bus, preferiso una sana passeggiata... oppur la fida Clio...

quando xe impossibile usar i pie o la Clio allora solitamente resto in pie anche se xe posti liberi...

casomai dovesi sentarme pena che vedo che no xe più posti liberi me alzo senza spetar el "caso clinico"... poi chi vol se senti... :D:D:D:D:D