Jump to content

Recommended Posts

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Princivalli ghe la dovessi far per venerdì contro l'Arezzo.

Tulli invece ga ancora 3 settimane davanti de convalescenza.

:bye:

Per il primo non mi preoccuperei più di tanto dato che nel suo ruolo possono giocare (e fare anche meglio di lui) altri giocatori, per Tulli invece sono seriamente dispiaciuto. Attualmente credo sia l'unico in grado di buttarla dentro con più chances degli altri. Spero torni presto in campo. :ehsi:

Posted

Situazion in infermeria che non cambia sai alla vigilia della partida contro el Treviso: non se ga allenado Macellari, Tarantino per la febbre, Parola, Princivalli e Godeas, oltre a Tulli che dovessi tornar fra 15 giorni...

Speremo che qualchedun de questi recuperi fin domenica :batti:O|

Posted

Macellari e Godeas speremo, Princivalli cussì, cussì, Parola e Tarantino pol anche star a casa.

Grande Ale#11, te le ga intivade su Eder, che bisogna dir, domenica el xe stà un grande, che el podesi esser sempre cussì se el gavessi un poca più de continuità, che te acquisti però giocando sempre de più, e speremo che Tesser la gabi capida, el fa amattir le difese, e allora avanti con Eder.

:up::up::clapclap::clapclap::bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Posted

Go come la sensazion che sia prettattica, (speremo), ogni volta i devi star mal in quindise, e pò i xe in campo, che sia per confonderghe le idee al nemico?????????

Ripeto, speremo, perder Baù adesso saria, no digo una tragedia, ma poco via.

E se i andasi tuti a farse benedir in cesa dei sciavoni? O al limite a Barbana, come che fazeva el bon Ezio.

:papa::papa::papa::punk::punk::punk::bandieraalabarda::bandieraalabarda::bandieraalabarda: :help!: :help!: :help!: :forzaunione::forzaunione::aleunione::aleunione::aleunione::forzamuli::forzamuli::forzamuli:

Posted

No se ga capido ben cossa che ga Eder, a dir el vero: se Pitich ieri sera ga dito che xe al 50% recuperabile, vol dir che sicuramente non pol gaver un strappo muscolare (anche mi go subido un infortunio del genere anni fa e francamente no se riva neanche a camminar con uno strappo).

Certo che, perder el zogador al momento più in forma proprio adesso, saria un suicidio :ehno:

Attendemo nuove notizie e incrosemo gli alluci :bye:

Posted

Te ga visto tifosa,eh?! CHE SESTO SENSO..

No, xè che mi me lo sentivo che Eder segnava.. semo collegadi da forze oscure mi e lui.. non più come una volta, ma qualcosa.. lo capto ancora :p

Volessi proprio saver come che el sta.. poderia scamparghe una telefonada.. da tifosa curiosa e preoccupada x la sua salute..

Ma tanto savemo che se domenica, in caso che el giochi, le robe no vadi tanto ben.. el sarà x tutti i altri, el solito che no sa far niente.. ma solo quel.. classico!!

Dopo lo sfogo.. me ne vado a letto..

Notte a tutti ;)

Posted
anche mi go subido un infortunio del genere anni fa e francamente no se riva neanche a camminar con uno strappo

Acc...

Come ti eri azzoppato??? O|

Salto in alto a scuola...il tipo non mi ha fatto fare riscaldamento prima e i risultati si son visti... :ocioalabarela: