Jump to content

Recommended Posts

Posted

Alora, me son (iero...?) messa in testa de vardar de far un corso de sloven.

Pensavo (illusa) che essendo città de confin ghe saria stada tantissima scelta... e poi cominciando a vardar in luglio, me disevo...per settembre.

Risultato:

corso all'enfap: pien zà da giugno per el corso de settembre.

enaip e ial: no se fa sto anno per mancanza de fondi.

università popolare: corsi che comincia alle 17 o alle 18 (eh...ma in inverno, mi a quelle ore, come tanti no rivo ad andar)

istituto de formazion professionale sloven: no i sa niente per settembre, ma i gà problemi coi fondi per cui no i sa, i pensa de no.

istituto per la lingua slovena: numero staccà.

Posted

Prova a vardar anche a Koper, so che i fazeva corsi per la minoranza Italiana. Qua a Trieste xe sai longhi trovar sti corsi e le scole slovene in Italia non gha mai pila per sta roba, za tanto che le riva a pagar la luce e il riscaldamento...

Posted

Prova a vardar anche a Koper, so che i fazeva corsi per la minoranza Italiana. Qua a Trieste xe sai longhi trovar sti corsi e le scole slovene in Italia non gha mai pila per sta roba, za tanto che le riva a pagar la luce e il riscaldamento...

Non son automunita.....rivar fin là podessi esser problematico (togli el condizionale, va....).

Giuro che son rimasta malissimo...pensavo proprio che essendo sul confin ghe ne iera a fiumi de corsi :(

Posted

sul fatto delle scole concordo.. :wacko:

Posted

I comuni carsici de solito organizza corsi gratuiti, in un qualche periodo dell'anno. Però de solito me par che xe solo per i residenti del comun in question.

Posted

go chiesto un poco e i me ga ditto che i corsi de sloven ge se anche al dijaski dom (cusi me ga ditto.. )

ma se te vol casomai prova a telefonar per chieder.. :p

Slovenski Dijaski Dom Srecko Kosovel

34142 Trieste (TS) - Via Della Ginnastica, 72

* 040 573142

spero de esserte stada utile e che te trovi :amicici:

Posted

go chiesto un poco e i me ga ditto che i corsi de sloven ge se anche al dijaski dom (cusi me ga ditto.. )

ma se te vol casomai prova a telefonar per chieder.. :p

Slovenski Dijaski Dom Srecko Kosovel

34142 Trieste (TS) - Via Della Ginnastica, 72

* 040 573142

spero de esserte stada utile e che te trovi :amicici:

te ringrazio, gò zà provà de lori.

I me gà dito che onestamente noi sa, perchè i gà problemi coi fondi, per cui i dubita de rivar...

Me sa che fazo prima ad andar in libreria (ghe ne xe una slovena in via san francesco me par) ciorme un libro e "usar" mio moroso...

Posted

La libreria xe un ottimo metodo, ma il migliore resta andar per la Slovenia e cercar de capir e de parlar sloven... Te pol cominciar anche con il topic Italian/Sloven il minimo per sopravviver

kimy disemo che posso "aggirar la cosa", visto che mio moroso xe dela minoranza...basta che ghe domando che el me parli sloven!

(tra l'altro altri due o tre che frequentemo cmq i gà el vizio de parlar sloven tra de lori...per cui..sentirlo lo sento spesso altro ché)

Posted

Prova qua:

Ente Italiano Per La Conoscenza Della Lingua E Della Cultura Slovena

Via Valdirivo, 30

34132 Trieste (TS)

040 761470

Me par che i organizza corsi gratuiti.

Un buon manuale per iniziar xe U?imo se slovenš?ino, completo di audiocassette.

Te lo trovi anche in biblioteca, sempre in via San Francesco.

IMHO xe mejo far un corso, perche' xe sai de studiar e chi studia da solo spesso se perdi d'animo.

Posted

kimy disemo che posso "aggirar la cosa", visto che mio moroso xe dela minoranza...basta che ghe domando che el me parli sloven!

(tra l'altro altri due o tre che frequentemo cmq i gà el vizio de parlar sloven tra de lori...per cui..sentirlo lo sento spesso altro ché)

Recepito te ga un MP

Posted

Prova qua:

Ente Italiano Per La Conoscenza Della Lingua E Della Cultura Slovena

Via Valdirivo, 30

34132 Trieste (TS)

040 761470

Me par che i organizza corsi gratuiti.

Un buon manuale per iniziar xe U?imo se slovenš?ino, completo di audiocassette.

Te lo trovi anche in biblioteca, sempre in via San Francesco.

IMHO xe mejo far un corso, perche' xe sai de studiar e chi studia da solo spesso se perdi d'animo.

fatto...entrambi i numeri (ghe ne gà due) non raggiungibili....

Zalzi, si, anche mi preferisso el corso, ma disemo che a differenza de qualchedun che studia per curiosità suo, gò un bon incentivo. Con mio moroso andemo spesso in Slo, e cmq capita spesso che i suoi amici (odio qualchedun anche mio) parla in sloven.

Posted

come ti capisco...

l'anno scorso anche io avevo cercato ovunque un corso.... ho tentato di insinuarmi in quelli della provincia per i loro operatori, ma ovviamente non sono riuscita in quanto non ero ufficialmente incardinata...

alla fine mi ero preiscritta a quello dell'università popolare, ma poi ho cambiato orario di lavoro e non ci sono più potuta andare..

ho offerto ad un'amica bilingue di prosecco di pagarla per lezioni private, ma poi era troppo impegnata!

perché la deagostini non fa "lo sloveno per tutti"?! con tanto di audiocassette del corso?! :p

mi piacerebbe tanto impararlo, lo vedo importante nella mia integrazione nel territorio e inoltre adoro la slovenia e vorrei andarci e poter arrabattarmi con la lingua locale!!!

sono affascinata dal vivere in un territorio di confine e dal paese che c'è oltre confine...

collaboro con alcune associazioni slovene, in inglese con quelle di ljubljana, in italiano con quelle di koper, mi piacerebbe poter spiccicare qualcosina di più...

spio sul forum qualche parola e chiedo agli altri del forum ogni qualvolta non capisco qualcosa, ma so che è una lingua complessa e credo che un corso un minimo strutturato sia necessario...

ho avuto una prima metà dell'anno incasinata su vari fronti, ma se butta meglio prossimamente, cercherò di nuovo un bel corso! mi interessa davvero tanto!!

Posted

come ti capisco...

l'anno scorso anche io avevo cercato ovunque un corso.... ho tentato di insinuarmi in quelli della provincia per i loro operatori, ma ovviamente non sono riuscita in quanto non ero ufficialmente incardinata...

alla fine mi ero preiscritta a quello dell'università popolare, ma poi ho cambiato orario di lavoro e non ci sono più potuta andare..

.....

spio sul forum qualche parola e chiedo agli altri del forum ogni qualvolta non capisco qualcosa, ma so che è una lingua complessa e credo che un corso un minimo strutturato sia necessario...

ho avuto una prima metà dell'anno incasinata su vari fronti, ma se butta meglio prossimamente, cercherò di nuovo un bel corso! mi interessa davvero tanto!!

Guarda, diciamo che parto avvantaggiata almeno in questo.

Ho un moroso bilingue....sua mamma pure, suo fratello poi ora vive in Slo.

Una coppia di amici (fratello e sorella) dove lei è anche insegnante, lui si sta per sposare con una ragazza slovena (che per inciso parla SOLO sloveno, manco una parola di una qualsiasi altra lingua).

Quindi diciamo che ci sto mooooooooooooolto a contatto. A forza di dai e dai, un po' di parole le ho imparate, e ho stupito mio moroso con effetti speciali quando ho capito cosa mi ha detto la commessa :p ma anch'io vorrei imparare meglio!

In libreria mi hanno detto che hanno un paio di libri. Ti farò sapere.

Posted

mi me iscrivo :D

intanto...ieri prima lezion

fonetica (ma quel un bel po' zà el me gaveva insegnado) con lettura....

verbo essere positivo negativo

singolare

plurale

duale

adesso devo mandar a memoria però ^^ anche perchè la prossima sul libro xe le declinazioni...ghe gò dà un'ociada al volo...e me sa che devo farmela spiegar...

Posted

Organizemo el corso de sloven online con insegnanti madrelingua del SDS? :D

volentieri, ma el problema xe che esser de madrelingua non basta.

i parlanti le regole le sa usar, ma non sa spiegarle.

spesso i te rispondi: "E cossa so mi? Xe cussi' e basta. "

me go reso conto quando che studiavo russo che xe dieci mila regole a cui non gavevo mai pensado.

ecco una roba coccola scritta da un american che vivi in slovenia:

you will never learn slovene