Jump to content

Vi piace questo forum?  

71 members have voted

1. 1. Vi piace questo forum?

• Molto
      47
    • Abbastanza
      17
    • Discretamente
      3
    • Poco
      4
    • Per niente
      0

Recommended Posts

Posted

E se comincia con una domanda tanto banale quanto importante: voio misurar l'effettiva popolarità del forum...

Ve prego de votar e de giustificar la vostra scelta! :ok:

Mi ovviamente non voto :muto:

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Go messo abbastanza solo perchè secondo mi se un vien "da fora" forsi lo vedi un poco spartano... secondo mi saria de far se xe possibile un restilying con colori un poco più caldi

Posted

MOLTO.

Per tre semplici ragioni:

1) Le persone che lo frquentano mi sembrano davvero simpatiche, cortesi e competenti, e mi sono sentito come a casa fin dai primi post.

2) Le diverse sezioni di cui si compone, permettono di discutere di qualsiasi argomento, in modo da soddisfare vari interessi.

3) Quando mi collego ad internet, è il primo sito che visito, sempre.

Grande Sandro!!! :ok:

:fiuclap:

Posted

beh...per cpair se piasi, basta veder se un ghe torna!!

e mi ghe son torna...tante volte!!!

infatti apena so riva mi, ecco subito che se ga raggiutno le 10000 visite...no xe mica na coincidenza :aracheroba:

Posted

mi go votado "abbastanza", x il semplice fatto che ve frequento de poco tempo(anche se più de qualche volta go leto i articoli su calcio e basket). Spero che de poder dar giudizi migliori in seguito. B)

Ancora tanti complimenti a Sandro :clap:

mauri :bye:

Posted

Go' votado molto per queste sempici ragioni:

I temi proposti xè interessanti e focalizzadi alla nostra realtà cittadina

Gli interventi me par fatti tutti da persone sensate e civili (qualità moooolto rara ultimanente)

L' aspetto grafico xè immediato e intuitivo

Un unico rammarico (ma xè solo cavoli miei...) no rivo a partecipar abbastanza xchè de solito in ufficio son super incasinà xcui leggio le discussioni ma no go mai tempo de intervenir

Posted

Molto perchè xè bela gente (quasi tutta), xè sai ordine, se parla de ts (mi no leggo el piccolo quindi senza sto forum (senza Sandro) no saveria tute ste robe)..

..e dopo son moderatrice.. no podevo miga dir che xè bruto no? :D

:bye:

Posted

Mi go votado MOLTO......questo forum xe sai carino! Devo dir la verità, go poca esperienza in cose simili, xe la prima volta che me inseriso in un contesto del genere.

Cmq:

- xe molto semplice come utilizzo

- le discussioni xe buone

- gli utenti da quel che vedo/leggo, me sembra che sia tutta gente a posto!

- la sala giochi xe ben fornida!

- smiles animati xe la fine del mondo!

:ehsi::ehsi::ehsi::ehsi:

Posted

Abbastanza

Che xe la somma de un "molto" per i contenuti, la gente e l'amministrazion

e una "discretamente" per quanto riguarda l'aspetto grafico,

nel senso che xe, come costruzion, intuitivo, diretto e molto semplice (come che peraltro devi esser),

però effettivamente, coi oci de un novo arrivado,

manca de un non so che attiri un momento de più...

:bandieraalabarda: :ok: :bye:

Posted

Io ho votato discretamente, ma ero combatutto se mettere abbastanza. Secondo me non c'è una gran quantità di argomenti...suggerirei per esempio, una sezione che riassuma un po' il calcio in generale come per esempio di A e B ;)

Posted

MOLTO ;)

Intanto perchè per qualsiasi roba chi se ne occupa xè disponibile ad aiutarte...

No se parla solo ed esclusivamente de una roba quindi quando xè un po' come visitar tanti siti assieme...

La gente xè tutta coccola e se comporta ben...

Poi... non so... comunque lo guardo sempre, anche pena tornada casa... iero 3 giorni via... e lo go verto subito per veder se a Ts (o con la Triestina) iera novità!!!

Posted

Dunque,

considerato che non sto a Trieste, considerato in che acque naviga la pallacanestro... il mio regno personale è il blocco di thread sull'Unione. Quindi il voto (molto) va a quello, of course!

Ci ho trovato montagne di persone simpatiche e competenti, raccolgo notizie sulla Trie sempre in tempo e prese come vanno prese (nessuna sparata 'io lo so!' e altre amenità, pane al pane e vino al vino) e poi ci si possono fare due risate nel rispetto di tutti.

Un plauso ai moderatori per come gestiscono le questioni 'spinose', nel senso che apprezzo le prese di posizione (giuste o sbagliate che siano) piuttosto del 'lasciamo correre e vediamo che succede'.

Baci e abbracci a tutti!

Anzi, adesso mi faccio riprenere dai moderatori:

FUARCE UDIN!

:offtopic:

(ovviamente scherzo!)

d.

Posted

Go votado molto

primo per el fatto che xe no iera Sandro non savevo più dove trovar notizie della pallacanestro dopo el ribalton che xè suceso

secondo per el fatto che el xè semplice e intuitivo che el me ga invoiado a inscriverme al forum dove go trovado gente simpatica e soprattutto un posto dove poder dir 4 ciacole trovando risposte sempre corrette e sensate

bravi a tutti che contribuì a tener sempre in ordine sto sito :D:D

bravo Sandro :fiuclap::fiuclap:

Posted

Ringrazio tutti quei che ga votado finora :ok:

Chiedo solamente a colui (o colei) che ga votado "Poco" de giustificar el motivo, grazie....i complimenti me fa piacer, però reputo utili anche le risposte non del tutto favorevoli, questo in un'ottica de "crescita" della board. Spero solo che chi ga votado "poco" me fazi capir el perchè de quel poco....

Bye

Posted

Go lassà passar un per de ore...e ve smaco 'n altro post.

Gaverè capido che quel sora xe la solita monada...spero.

El Forum xe cocolo, e vedo che i novi iscriti aumenta, bon segno.

-No comment- per la zona "sport", no' ghe entro mai, ma imagino ch'el

sia interessante e 'ssai frequentà.

Me auguro che Sandro & company i continui cussì...p'el momento: Bravi!!

( un ??bacino?? ai moderatori) :rolleyes: