Jump to content

Recommended Posts

Posted

[OT] Ma Sandro.. perchè ti no te rispondi subito ai sondaggi?!?! te ga sempre bisogno de pensarghe su??!?! :D [/OT]

Mi go messo Miramar.. perchè secondo mi xè el simbolo de Trieste.. anche se personalmente penso che Piazza Unità sia la perla della nostra città.

:bye:

Posted
El riòn più rapresentativo de Trieste <--- vedo una gran analogia con questo sondaggio za condotto tempo addietro... me par tanto un dopion 

ma qua nn go messo solo rioni ma anke luoghi specifici...cmq ke cugno ke te son nn te va mai ben niente... :linguaccia:

Posted

come star ga fato notar el sondaggio come xe posto xe simile al quel precedente sui rioni; la mia intenzion iera de identificar un simbolo preciso (ma la pigrizia de quel giorno me ga impedido de specificar mejo i loghi precisi).

quindi kiedo al caro moderator de cambiar (se se pol) el sondagio:

San Giusto

Piazza Grande

Miramar

Porto Vecio

Canal grande - p.za Ponterosso

Cavana

p.za Giuseppina

giardin Publico

altro

canal grande per la cità nova

cavana per citavecia

p.za Giuseppina per borgo giuseppino

giardin publico per borgo franceschino

altro

(go lassado fora chiozza, barriera, campo marzio e altre robete...sennò no finivo

più)

spero ke cussì vadi mejo :unsure:

Posted
Miramar  :baba:

Meno mal che te son moderator.. quando se rispondi el sondaggio saria gradida una motivazion della scelta! Grazie..

:bye:

Perché Miramar xe Miramar...

un castel...

bel bianco...

sul mar...

simbolo dei fasti de un tempo...

bel parco...

coi scoiatoli...

ideale per una passeggiata romantica...

xe bel...

poco de far :D

Posted

:vino: come vota mi diria piazza granda, si miramar xe bel ma xe la manina che te saluda co te va via e che spetta de abbraciarte co te torni del resto oggi a Trieste se ge riva per tutti i cantoni ma una volta per la costiera chi rivava...?

la gente importante rivava per mar e cosa i vedeva co i iera ancora a largo Miramar che ghe fazeva ciao ma dove i sbarcava ovviamente in piazza granda.

comunque chi rapresenta el meio trieste semo noi triestini che la portemo nel cuor in giro per el mondo. :petesoni::vino:

Posted

MIRAMARE...basti pensar che xe el piu presente sulle cartoline...comunque concordo con iaga, piazza unità resta l'amor...e ghe zontassi anca la mitica BAIA DE SISTIANA... :DDDD

Posted
El riòn più rapresentativo de Trieste <--- vedo una gran analogia con questo sondaggio za condotto tempo addietro... me par tanto un dopion :D

in effetti me ga fregà perche non go miga risposto a questo qua!

Go scelto Piazza Grande perchè xe sta considerada la piazza piu grande affacciada sul mar ... e questo caratterizza molto :D

eppoi la xe bela e de sicuro qualcun che vien qua a far el turista non se la dimentica ssai facilmente!!

ciau bei :bye:

• 3 weeks later...
Posted
Go votà piazza Grande... Xe iera piazza Unità votavo altro...

Te vol "se NO iera piaza Unità" o te vol rimarcar el fatto che el vero e unico nome degno xe Piaza Grande? :D

In tal caso concordo :D

Posted

In quanto "taljana"...me stago "sfavando"...

Cmq, Piazza Unità...è troppo bella, ed è l'immagine più forte che ho di Trieste...e quando arrivo...mi sento bene quando finalmente la vedo...mi rendo conto solo in quel momento di essere a Trieste davvero, ed è sempre così.