SandroWeb Posted February 13, 2005 Report Posted February 13, 2005 Oh un bel sondaggio...ben tornada Juliet (ma dove te ieri finida?) Quote
iaga Posted February 13, 2005 Report Posted February 13, 2005 [OT] Ma Sandro.. perchè ti no te rispondi subito ai sondaggi?!?! te ga sempre bisogno de pensarghe su??!?! [/OT] Mi go messo Miramar.. perchè secondo mi xè el simbolo de Trieste.. anche se personalmente penso che Piazza Unità sia la perla della nostra città . Quote
Starlite Posted February 13, 2005 Report Posted February 13, 2005 El riòn più rapresentativo de Trieste <--- vedo una gran analogia con questo sondaggio za condotto tempo addietro... me par tanto un dopion Quote
Juliet Posted February 13, 2005 Author Report Posted February 13, 2005 El riòn più rapresentativo de Trieste <--- vedo una gran analogia con questo sondaggio za condotto tempo addietro... me par tanto un dopion ma qua nn go messo solo rioni ma anke luoghi specifici...cmq ke cugno ke te son nn te va mai ben niente... Quote
iaga Posted February 13, 2005 Report Posted February 13, 2005 Miramar Meno mal che te son moderator.. quando se rispondi el sondaggio saria gradida una motivazion della scelta! Grazie.. Quote
Maurizio72Ts Posted February 14, 2005 Report Posted February 14, 2005 Go dado la preferenza a Miramar forse perchè xe la prima roba che te vedi entrando a Trieste (e l'ultima quando che te và fora), ma anche altri posti gavessi meritado el voto (Piazza Granda, S.Giusto). Quote
Juliet Posted February 16, 2005 Author Report Posted February 16, 2005 come star ga fato notar el sondaggio come xe posto xe simile al quel precedente sui rioni; la mia intenzion iera de identificar un simbolo preciso (ma la pigrizia de quel giorno me ga impedido de specificar mejo i loghi precisi). quindi kiedo al caro moderator de cambiar (se se pol) el sondagio: San Giusto Piazza Grande Miramar Porto Vecio Canal grande - p.za Ponterosso Cavana p.za Giuseppina giardin Publico altro canal grande per la cità nova cavana per citavecia p.za Giuseppina per borgo giuseppino giardin publico per borgo franceschino altro (go lassado fora chiozza, barriera, campo marzio e altre robete...sennò no finivo più) spero ke cussì vadi mejo Quote
tuxav Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 x mi el posto + rapresentativo xe la Feriera ... * scherzo * :D mi voto x miramar e san giusto ma anche el carso a pari merito... Quote
Starlite Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 Miramar Meno mal che te son moderator.. quando se rispondi el sondaggio saria gradida una motivazion della scelta! Grazie.. Perché Miramar xe Miramar... un castel... bel bianco... sul mar... simbolo dei fasti de un tempo... bel parco... coi scoiatoli... ideale per una passeggiata romantica... xe bel... poco de far Quote
Starlite Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 [...]quindi kiedo al caro moderator de cambiar (se se pol) el sondagio: [...] spero ke cussì vadi mejo vedemo cossa posso far... desso vado spavar per intanto Quote
orione Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 come vota mi diria piazza granda, si miramar xe bel ma xe la manina che te saluda co te va via e che spetta de abbraciarte co te torni del resto oggi a Trieste se ge riva per tutti i cantoni ma una volta per la costiera chi rivava...? la gente importante rivava per mar e cosa i vedeva co i iera ancora a largo Miramar che ghe fazeva ciao ma dove i sbarcava ovviamente in piazza granda. comunque chi rapresenta el meio trieste semo noi triestini che la portemo nel cuor in giro per el mondo. Quote
Matt Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 MIRAMARE...basti pensar che xe el piu presente sulle cartoline...comunque concordo con iaga, piazza unità resta l'amor...e ghe zontassi anca la mitica BAIA DE SISTIANA... Quote
polpetta Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 El riòn più rapresentativo de Trieste <--- vedo una gran analogia con questo sondaggio za condotto tempo addietro... me par tanto un dopion in effetti me ga fregà perche non go miga risposto a questo qua! Go scelto Piazza Grande perchè xe sta considerada la piazza piu grande affacciada sul mar ... e questo caratterizza molto eppoi la xe bela e de sicuro qualcun che vien qua a far el turista non se la dimentica ssai facilmente!! ciau bei Quote
assist Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Mi go votado per piazza grande.......troppo suggestivo aver una piazza affacciada sul mar.....affascinante direi! Quote
AquilaBiancoRossa Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Mi go votà x piazza grande (sopratutto de sera quando la xe illuminada :ok: ), cmq a parimerito ghe mettessi anche Miramare e una posizion + sotto San Giusto. Quote
cenerentola82 Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Go votà piazza Grande... Xe iera piazza Unità votavo altro... forsi la ferriera anche mi. O forsi el porto vecio serado da 30 anni. Quote
Starlite Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Go votà piazza Grande... Xe iera piazza Unità votavo altro... Te vol "se NO iera piaza Unità " o te vol rimarcar el fatto che el vero e unico nome degno xe Piaza Grande? In tal caso concordo Quote
cenerentola82 Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Piaza Grande xe piazza Grande. "Piazza Unità de no so cossa" go senti nominar ma no conosso. Quote
Starlite Posted March 10, 2005 Report Posted March 10, 2005 Piaza Grande xe piazza Grande. "Piazza Unità de no so cossa" go senti nominar ma no conosso. Quote
Tirabaralla Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 In quanto "taljana"...me stago "sfavando"... Cmq, Piazza Unità ...è troppo bella, ed è l'immagine più forte che ho di Trieste...e quando arrivo...mi sento bene quando finalmente la vedo...mi rendo conto solo in quel momento di essere a Trieste davvero, ed è sempre così. Quote
Recommended Posts