Starlite Posted February 14, 2005 Report Posted February 14, 2005 (edited) E con questo comincemo la lista dei partecipanti al III Meeting Ufficiale del Forum de ElSitoDeSandro.it che xe stado indetto per el giorno venerdi 24 giugno 2005 el ritrovo xe fissado per le ore 19.45 piazzale Europa (sul curvon davanti l'università ) e andaremo a magnar alle 20.30 alla Pizzeria Casa Rosandra de Dolina (TS) in localita' Mattonaia al civico 217 - stay tuned for further info - Scadenza iscrizioni (per agevolarme nella prenotazion): ore 24:00 de martedi 21 giugno 2005 Per comunicar la propia partecipazion o meno basta postar qua, se gavè esigenze particolari o volè saver qualcossa de più mandeme pur un messaggio personale. Qua de seguito la lista dei partecipanti aggiornada: 1. SandroWeb 2. Starlite 3. Stefano79 4. tuxav 5. Tommy781 6. trert 7. iaga 8. Vico 101. polpetta4ver 102. assist4 Edited June 21, 2005 by Starlite Quote
polpetta Posted February 15, 2005 Report Posted February 15, 2005 mi ammetto de eser in dubbio per quella data... ma ve farò saver.. Quote
Juliet Posted February 15, 2005 Report Posted February 15, 2005 mi nn so se rivo a vegnir...cmq propongo l'acquario (sul canton de via ginnastica o più o meno de quele parti). se magna principalmente pesse, se paga poco e el tipo xe una nagana. 'co se va fora se spuza un poco de fritolin ma la pasta allo scoglio compensa l'inconveniente . cmq bisogna assolutamente prenotar Quote
Starlite Posted February 16, 2005 Author Report Posted February 16, 2005 Me par che xe via Brunner angolo via Crispi Comunque per mi podessi andar ben... vedemo cossa disi i altri? Sempre che qualchedun altro partecipi oltre a noi moderatori Quote
SandroWeb Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 Per mi va benissimo anche là (anche mia zia iera andada a magnar a suo tempo e la se gaveva trovado ben) Andemo molto a rilento qua con le iscrizioni....spero in una sburtada dei utenti, speremo che no i sia timidi Quote
polpetta Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 anche se son ancora in dubbio .. el posto ve lo consiglio anche mi el mato xe veramente un Quote
AquilaBiancoRossa Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 Mi ve dirò + avanti se verrò o no, devo ancora veder Quote
tuxav Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 mi me va ben +/- ovunque anche se preferiria no pese e se po se podesi evitar de spuzar de fritolin saria ancora + figo :D (za spuzo de fritolin ogni giorno visto che qua a Sgonico no i sa cos'che xe i aspiratori... ) pero' me adeguo Quote
Delio Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 Se po' ffà ... la ragazza gioca in casa al pomeriggio... se po' ffà .... Acc... gara di sci a Tarvisio il giorno dopo... acc... non se po' ffà Quote
SandroWeb Posted February 17, 2005 Report Posted February 17, 2005 Figon, al momento no se ga iscritto nisun altro Aspettemo fiduciosi va :ok: Quote
iaga Posted February 17, 2005 Report Posted February 17, 2005 (edited) Me dispiasi ma go za dito a qualchedun che la mia presenza sabato non xè sicura.. Edited February 20, 2005 by iaga Quote
saretta Posted February 17, 2005 Report Posted February 17, 2005 Al momento non so dirve se poderò venir, quel sabato go un'uscita didattica con l'univ e l'altro sabato iero copada al ritorno... Cmq qualche giorno prima vedo come son messa, magari me rivo organizzar... Per el momento non segneme, che non volesi dopo doverve tirar pacco...e se tiro pacco Sandro dopo non me offri più quel caffè... Ciau tuti Quote
Starlite Posted February 19, 2005 Author Report Posted February 19, 2005 Ancora poco più de 96 ore per poderse iscriver (nel momenti in cui scrivo). Son ssai poco fiducioso... Me sa che rimandemo. Quote
assist Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 Carina l'idea de un altro meeting......sfortunatamente per quel giorno gaverò de lavorar....me dispia Quote
polpetta Posted February 20, 2005 Report Posted February 20, 2005 ehm.... noto che me gavè tolto dalla lista... e me sa che gavè predetto la mia risposta... ....a questo punto diria de rinviar anche mi.... magari in giorni piu calduzzi.. cossa disè? Quote
Starlite Posted February 20, 2005 Author Report Posted February 20, 2005 I regret to inform you all that the III Official Meeting has been called off and postponed to a TBD date. The thread will be closed until a new date is set and registration's term reopened. Thank you. In parole povere... El meeting xe rimandado a data da destinarsi, la discusion chiusa. Sarà riaperta quando decideremo una nova data e se riaprirà le iscrizioni. Grazie Quote
Starlite Posted February 28, 2005 Author Report Posted February 28, 2005 E se lo fazesimo el venerdì de pasqua? Cioè venerdì 25 marzo? Cossa disè (spero che no resti parole al venti)? Quote
Matt Posted February 28, 2005 Report Posted February 28, 2005 mi el prossimo meeting provo a venirghe (se me volè ) però la data de pasqua la xe un tantin critica...quasi sicuro che no posso vedo l'evolversi :ok: Quote
Starlite Posted February 28, 2005 Author Report Posted February 28, 2005 mi el prossimo meeting provo a venirghe (se me volè )però la data de pasqua la xe un tantin critica...quasi sicuro che no posso vedo l'evolversi :ok: Volemo quasi tuti Iera solo una proposta, volesi coinvolgerve un poco a propor anche voi date o periodi che ve vadi ben in modo de poder far coincider el piu' possibile e trovar una data che possi almeno un 15 de lori insoma, se no se trovemo solo noi 4 moderatori che se vedemo za lo steso per conto nostro e se andemo bever una me**a de qualche parte Diria che meio xe sempre nel fine setimana, tipo venerdi o sabato. Me faria piazer rivar organizar entro marzo Po' quel altro che gavevimo fato iera vignudo ben e se gavevimo divertido. Insoma, un poca de vita Quote
iaga Posted February 28, 2005 Report Posted February 28, 2005 Volemo quasi tuti Appunto.. "quasi" Cmq no savesi, adesso come adesso me andassi ben ogni giorno (preferibilmente el sabato).. ma in caso cercherò de adeguarme. Quote
tuxav Posted February 28, 2005 Report Posted February 28, 2005 Mi (parlo x mi quindi dopo fe quel che vole' ) son + favorevole a farlo in aprile visto che sta setimana xe casin, la prosima no poso, quela dopo go casin, quela dopo ancora xe Pasqua e farlo el venerdi prima de Pasqua no xe l'ideale alora femolo in aprile e po bon... Quote
iaga Posted March 1, 2005 Report Posted March 1, 2005 Me xè pena vegnù in mente che se podessi cercar de organizzar un pranzo tipo de Gigi con un poco de più de caldo.. (aprile se spera) Quote
Recommended Posts