Jump to content

24 members have voted

1. 1. Quando parchegè con auto o scooter, guarde se ghe xe lo spazio per chi ve sta davanti o drio?

• Si, cerco sempre de far in modo de no intrigar
      21
    • No, se xe spazio me meto e se quel davanti/drio no riva uscir, affari suoi
      2
    • Non so, no ghe go mai pensado a questa eventualità
      1
    • No, ma se vedo che intrigo laso un biglietto
      0
    • Altro
      0
  2. 2. Se un parcheggio xe spazioso ( de quei in fila indiana o spina de pese ), come ve metè?

• Me cerco de meter in modo tale da consentir ad altri de parchegiarse
      22
    • Me meto come voio senza pensar ai altri
      2
    • Non so
      0
    • Altro
      0

Recommended Posts

Posted

Chi guida ga praticamente sempre a che far con el parcheggio e quando metè el mezzo voi controlè mai se la vostra auto / el vostro scooter podesi intrigarghe ai mezzi postegiadi nelle immediate vicinanze?

Mi onestamente cerco sempre de meterme in modo tale da dar spazio alle manovre d'uscita, che sio in auto o in scooter. Anche perchè cerco sempre de metterme nei panni de chi poi "subisi" el mio parcheggio.

Altra roba che volesi saver.....co gavè la fortuna de trovar un bel parchegio ampio, ve metè in modo da consentir anche ad altri de parchegiarse o ve metè senza star a farve troppi problemi? Mi qua cerco de meterme sempre in modo de consentir anche ad altri de parchegiarse.

Voi?

Posted

Anche mi cerco sempre de non intrigar..lo fazo sia per "agevolar" chi eventualmente dovi uscir/entrar dal posto tacà el mio, sia (e lo ammetto senza problemi) perchè se me metto troppo tacada gò paura che senza voler i me centri e magari ribalti al scooter.

Se trovo un posto ampio..cerco de metterme in modo che ghe staghi anche un auto (o altri scooter) ma sempre mantenendo una certa distanza dall'auto che xè già postegiada.

Posted

Nella mia ottica generale de non farghe ai altri quel che no te vol che i altri te fazzi a ti go risposto 1 - 1 anche perchè a parcheggiarse tacai xe el rischio che i te ruchi l'auto per uscir !

Posted

mi go solo el scooter comunque anche con el scooter 1 - 1 per i stessi motivi che disè voi.. primo de tutti che non me ribalti el scooter uscendo :D

però a volte, se go furia e non rivo trovar un posto tra i parcheggi fatti appositamente per i scooter o un dove ghe sia spazio tra le macchine ammetto de lasarghe poco spazio ai auti per uscir.. ma succedi de rado.. anche se ultimamente in città xe davvero casin trovar parcheggio perfin per i scooter :S

Posted

Zerco sempre de no intrigar. Anche perchè gli altri per uscir podesi darme dentro.

Unica eccezion nei parcheggi segnadi per moto. Certa gente ga la brutta abitudine de scender, spostar de violenza tutti i scooter per incastrar el loro in mezzo (una volta robe che fazo rissa con uno de sti paiazi). De conseguenza, co gavevo el scooter, lo metevo sempre tacado ad un altro, lasando sempre un bel spazio sull'altro lato, in maniera che nisun ghe venisi la voia de spostarlo piu vizin o più lontan per incastrar el suo :D

Posted

mi go risposto 2-1, se la mia auto ga 4.30 cm e el postegio xe 4.31 faro mille manovre per entrarghe perche' ve asicuro che quando gire' un ora de orogolgio per trovar un postegio anche in divieto, no se pol far diversamente. Ovio che xe un postegio ampio zerco de no romper a nisun, ma se no xe spazio me imbuso.

Posted

mah onestamente go risposto 1-1 perchè xe le cose che fazo de solito, certo che se trovo un parcheggio molto stretto e no xe altri in giro fazo mille manovre e se servi me metto anche tacà a quei che sta davanti/drio fazendo attenzion a lasarghe un pò più spazio a quei che ga a sua volta vicin un scooter (anche perchè con le macchine se va "a tocco" paraurti contro paraurti e no xe problemi, coi scooter xe impossibile... a questo proposito devo dir che mediamente i scooteristi xe molto meno cortesi, i se taca davanti/drio alla tua macchina pur de parcheggiarse tacà al porton de casa o alla botega per andar far la spesa... e magari 100m più il là xe 20-30 parcheggi per scooter tutti mediamente svodi... non solo no i pensa che ti con la macchina te ga difficoltà a uscir da un parcheggio se lori i se taca e mediamente i se meti come ghe riesci più comodo...

ovviamente no generalizzo la categoria ma capita spesso ste cose... con le macchine invece mediamente la gente xe più civile...

Posted (edited)
a proposito.. me spieghe perchè iauti ga de parcheggiar dove xe i posteggi per i scooter????? che rabbia ciò

già...anche mi me dà fastidio...ghe xè certe zone dove xè proprio un'abitudine... e un'auto porta via 5/6 posti...anche de più se consideremo che in quei liberi immediatamente vizini no convien parcheggiarse perchè tacandose troppo se rischia de trovar el scooter ribaltà se l'auto gà de uscir..

Edited by _titti_
Posted

Cerco sempre de gaver spazio intorno perchè la gente NO SA PARCHEGGIAR (vedi alla voce BABA) e finisi sempre per rigarme l'auto, za capitado più de una volta, e lora deso me ne frego perchè ok el rispetto per i altri però con l'auto nova de pacca trovarse sempre sgrafoni de gente che ga la patente comprada su ebay me da per le balle...

In poche parole giro per trovar un posto largo, e se no lo trovo me meto in mezo a due posti (sempre se se li trova)

Posted (edited)
a proposito.. me spieghe perchè iauti ga de parcheggiar dove xe i posteggi per i scooter????? che rabbia ciò

a proposito... me spieghè perchè i parcheggi dei scooter xe sempre svodi e 100m più in là xe pien de scooter che ghe porta via parcheggi regolari alle macchine??

...rispondo mi... perchè quei coi scooter i fa i signori e piuttosto che caminar 100 metri i vol metterse esattamente sotto casa, fregandosene delle macchine... perchè tanto lori xe paroni della strada... come in città che i te passa a destra, a sinistra, i te russa i speceti ai semafori perchè lori devi partir in pole position e quindi i se inventa gimcane incredibili pur de partir in prima fila... no xe tutti così ma parecchi... oppur li incontro tutti mi quei pochi...

ok son parecchio OT... me censuro solo :offtopic: :offtopic:

Edited by basketteam
Posted
a proposito... me spieghè perchè i parcheggi dei scooter xe sempre svodi e 100m più in là xe pien de scooter che ghe porta via parcheggi regolari alle macchine??

...rispondo mi... perchè quei coi scooter i fa i signori e piuttosto che caminar 100 metri i vol metterse esattamente sotto casa, fregandosene delle macchine... perchè tanto lori xe paroni della strada... come in città che i te passa a destra, a sinistra, i te russa i speceti ai semafori perchè lori devi partir in pole position e quindi i se inventa gimcane incredibili pur de partir in prima fila... no xe tutti così ma parecchi... oppur li incontro tutti mi quei pochi...

:ave: :ave: :ave: Go una particolare avversion per i scooteristi :p I se metti davanti de ti al semaforo (perchè de drio i perdi quel mezzo secondo eh) e poi i dormi co fa verde :incazzado: Nervosoooooooooooooooooooooo

Posted

anche se no me par tuta sta tragedia far una manovra de più per vignir fora de un postegio, de solito zerco de star equidistante dei do auti :)

Posted (edited)

Allora se devo parcheggiar e no go posti spaziosi me infilo anche in quel dove me avanza 5 cm per parte e se rivo a posteggiarme mi allora un se non xe impedido pol anche uscir se son "tacà",se go inveze un posto bel grande me metterò in maniera regolare e se xe posto per due arriverà a metterse qualchedun altro altrimenti no :rolleyes:

Edited by tifone
Guest brunotto
Posted

Mi sembra che il sondaggio indichi una saggia muleria

anche se pure a TS vedo di quei parcheggi un pò selvaggini!!!

:DDDD:p:DDDD

Posted

:angry:

Non te li incontri tutti ti!! Purtroppo xe tanti che fa gimcana tra i auti asportandote via speceti e non solo mozziconi de cica, gomiti ehehehehhehe :D

Credo che ormai no sia rispetto per nessun, tornando al discorso dei parcheggi.

Xe una massa de gente menefreghista, che purtroppo la società ga portado al menefreghismo, non li biasimo però se ognid'un vardassi un poco meno per el suo dedrio e pensassi un fiantin per i altri vivessimo meio senza trovarse quel che se tacca sul tuo paraurti perchè no ga voia de far una manovra in più!!

Posted

no go capi la tua risposta/domanda alla mia domanda.. mi parlavo de quei che con l'auto i se metti dove no i doveria perchè un'auto intriga più de un scooter essendo ovviamente più larga per cui oltre a rubar posteggi ai scooter (mi no so dove che te ga visto ti parcheggi svodi.. in città te posso assicurar che sia drio al mercato coperto che là de via rossetti prima del viale, nonchè viuzze limitrofe tipo la de via giotto e via disendo xe sempre tutto pien..) e non stame dir che un'auto parcheggiada sui posti scooter in via giotto non intriga :S

Posted

Zerco sempre de lassar spazio ai altri per moverse per do motivi:

primo, per bon senso mio!:D

secondo, perchè se no so de chi xe l'altra auto e no so come che el guida rischio che me disfi la mia :D

• 3 weeks later...