pulcino Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 scuseme, me son dimenticà de presentarme, xe poco de dirve de mi, son un come tanti, tanti casini sul lavor,casin a casa e poco tempo per far quel che volesi, go' scoperto sto link per caso e me ga piaso perchè me parè tutti sgai e diretti Quote
Cazzaballe Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 (edited) Eh pian.. Tuti sgai e diretti.. Ghe xe un certo Cazzaballe che xe tandul e no tanto sgaio....... Ma spero che nol leggi però! Cmq benvenuto Edited September 26, 2008 by Cazzaballe Quote
SandroWeb Posted September 26, 2008 Report Posted September 26, 2008 Ciao quadruplo X Ben rivado nelle terre dei scimmiotti Quote
basketteam Posted September 27, 2008 Report Posted September 27, 2008 Ghe xe un certo Cazzaballe che xe tandul e no tanto sgaio....... confermo, cio te lo conosi anche ti??? :D :D :D benvenuto ancheda parte mia spero te se troverà ben in sta gabia de simioti :P Quote
Recommended Posts