SandroWeb Posted February 16, 2005 Report Posted February 16, 2005 Go fatto un piccolo cambiamento nei gradi utente: xe stado introdotto infatti un nuovo grado per chi ga scritto meno de 10 post nel forum...questo per agevolar chi no ga mai scritto a metterse a farlo per evitar l'onta de mantenir el siffatto titolo Oltre a questo, xe stado cambiado el grado "Nuovo Utente" con "Utente timido" Last but not least, al posto de quei quadratini azzurri insignificanti go messo le stelle colorate A presto! Quote
Alabardato siciliano Posted February 17, 2005 Report Posted February 17, 2005 Go fatto un piccolo cambiamento nei gradi utente: xe stado introdotto infatti un nuovo grado per chi ga scritto meno de 10 post nel forum...questo per agevolar chi no ga mai scritto a metterse a farlo per evitar l'onta de mantenir el siffatto titolo Oltre a questo, xe stado cambiado el grado "Nuovo Utente" con "Utente timido" Last but not least, al posto de quei quadratini azzurri insignificanti go messo le stelle colorate A presto! Che webmaster!!! :ok: Quote
iaga Posted February 17, 2005 Report Posted February 17, 2005 Bravo Grande Capo.. ottimo lavor.. come sempre! Quote
Matt Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 quindi me tocca salir de un gradin in piu...bom che go za passa quota 10!!! complimenti comunque, te se da sai de far Quote
assist Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Bel el cambio quadratini/stelline!!!! Speremo de zontarghene un'altra presto! Quote
Matt Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 no rivo a trovar l'elenco (ammesso che ghe sia) dei gradi...chiedo aiuto Quote
Starlite Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Effettivamente non xe de nisuna parte l'elenco dei gradi :-D Quote
SandroWeb Posted February 21, 2005 Author Report Posted February 21, 2005 Per scoprir tutti i gradi dovè continuar a scriver Quindi deghe zò senza paura Quote
iaga Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Per scoprir tutti i gradi dovè continuar a scriver Quindi deghe zò senza paura Ahahahhah... me sembra giusto!!! Poveri utenti!! Quote
Matt Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 grazie del chiarimento...bom che basta veder un poco i altri e se capissi, vorrà dir che me darò de far!!!! anca perche sto utente timido me ga rotto!!! altra cosa...che me da sai sai fastidio....de fianco, no me compari la scritta PLUMVER CHAMPION... ... Desso no so se xe normal che mi no la vedo...quindi petto che qualchedun me fazzi saver se la vedi...mille grazie Quote
AquilaBiancoRossa Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Desso no so se xe normal che mi no la vedo...quindi petto che qualchedun me fazzi saver se la vedi...mille grazie se te pol consolar gnache a mi vien scritto Penguin Toss champion xe certi zoghi che vien e certi no, credo , cmq sandro o un dei capi dovessi saver :ok: Quote
SandroWeb Posted February 22, 2005 Author Report Posted February 22, 2005 In realtà no dovessi dar quei problemi, visto che tutti i zoghi xe stadi installadi e messi su allo stesso modo....no savessi proprio el perchè non vien fora el record. Cercherò de provveder in un altro modo Quote
Matt Posted February 22, 2005 Report Posted February 22, 2005 grazie sandro , comunque me son accorto che non me compari gnanca sulle mie statistiche, quelle che se accedi dalla sala giochi e te mosytra tutto l'elenco dei zoghi e le posizioni, li no me disi che son primo de nessuna parte...comunque, go trova mi el modo per risolver...no xe molto corretto, ma almeno se vedi (LO GO SCRITTO NELLA FIRMA) Quote
SandroWeb Posted February 22, 2005 Author Report Posted February 22, 2005 Me son permeso de metterte dentro la firma anche l'immagine Farò altrettanto con chi ga el stesso tuo problema, ovviamente Quote
Matt Posted February 22, 2005 Report Posted February 22, 2005 :ok: ma te son un mito...cussi la se vedi anca piu in grande grazie mille Quote
Juliet Posted February 22, 2005 Report Posted February 22, 2005 ma utente sbregamudande xe restado? Quote
SandroWeb Posted February 22, 2005 Author Report Posted February 22, 2005 ma utente sbregamudande xe restado? Certamente :ok: Ma no xe quel el grado più alto Quote
Matt Posted February 22, 2005 Report Posted February 22, 2005 o son mi mzzo mona che me sceglo i zoghetti sfigadi, oppur xe sandro che me fa i scherzi...son diventa cmapion ancA de beergolf(iaga te go raggiunto)...e no me compari de novo ma con la mia grande attenzion, go notà che no i compari sulla lista, vardando la posizion personale, alcuni zoghi (tipo plumber e golf) no i xe...che sia dovu a questo el problema che ne deriva? me rimetto al magnifico sandro Quote
Starlite Posted February 22, 2005 Report Posted February 22, 2005 me rimetto al magnifico sandro Basta che no te rimeti qua, che mi me fa schifo e no neto Quote
Matt Posted February 22, 2005 Report Posted February 22, 2005 tranquillo, go ditto me rimetto al magnifico sandro quindi a ti no te becco B) solo sandro (el me fustigherà per questo?) Quote
Recommended Posts