Jump to content

Recommended Posts

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
Gli studenti paga 1 € :D comunque sai bel, molto interessante .. e fresco :p

e ti perchè te gavevi el sconto,alora? :rotfl::p

No go ditto che gavevo el sconto :D el tipo me ga chiesto te studi ? e mi no .. :D e allora niente :mescondo::mescondo: :mescondo:

Posted

concordo con tutti quanti :) xe sta assai interessante ed insieme rinfrescante eheh..utile e dilettevole insomma.

adesso so qualcosa in piu della nostra città ;P

la prossima tappa quale sarà???? :bye:

Posted

Me unisso al coro: veramente interessantissimo! I signori che te spiega xe super e devo dir che 2 ore e 20 xe svolade.

Unico neo (per quanto me riguarda) iera el freddo. Son rimasta con el giubotto addosso per tutta la sera :D

Posted

Me uniso anche mi.. sai bel, sai interessante, i tipi saveva un casin de robe.. e le robe storiche xe sai più interessanti così che studiarle a scola :D

el freddo go riva sopportarlo grazie a Giuli che me ga impresta el suo giubbotto eheh... me ga salva la serata :D .. mi gavevo un gilè ma no me ga mica basta :D

Posted

A mi me ga piasso un casin anche perchè son appassionà della Seconda Guerra Mondiale e della sua storia e più robe che so meio xe,ancora de più se se tratta della mia città.

In fine a parte l'umidità..el freschetto bel che iera la dentro me ga fatto sai piazer sentirlo :D

Posted

Un ringraziamento d'obligo ai amici Enrico e Giuli x le bele foto e un saludo a tuti i partecipanti.. xè sta interesante e stavolta el speleologo ciacoleta xè stado più concreto, con tante bele diapositive.

Gavevo zà visto el bunker dò volte, la prima adiritura tanti anni fa asieme a un amico, de soli, quando no iera ancora stado restaurà (xè passà ormai tanti anni).. ierimo ndadi solo co' una torcia e iera tuto come a l'epoca... impresionante. Cmq meo restaurado, perlomen no se se smerda de fango e detridi vari. la seconda volta fu nel 2005 cò iera zà verto al publico de un diese anni zirca.

Inveze totalmente novo per mi xè stado el cunicolo che va soto el tribunal.. per tanti anni no se podeva andar perché iera tuto alagà (ancora del '45, i americani i gaveva butà acqua per no permeter ai tedeschi de scampar...), quindi xè stada una bela scoverta, oltre che un ulteriore ocasion per far el mona davanti a l'obietivo dela machina fotografica de Enrico (ma iera Giuli che scatava le foto).

:bye::bandieraalabarda:

• 3 weeks later...
Posted

son anda stasera con mio papà: veramente sai bela visita, e si: frescheta l'aria dentro (+ che altro xè tanta umidità)...penso che se no fosi i primi venti minuti sentadi se patiria de meno...ma anche quei minuti a vardar e scoltar le info xè interessanti per capir cosa iera e xkè i ga fato i rifugi.

veramente bravi ai siori che fa de guide, e complimenti anche per la pasion nel riportar ala luce tuto questo mondo soteraneo :clapclap:

Posted

mi me iero dimenticada che gavevo dito che organizaimo una seconda spedizion...

scusa dido :(

troppi casini in poco tempo e me xe nda fora de testa.. chiedo umilmente perdono :(