molly Posted June 8, 2009 Report Posted June 8, 2009 Questo film xe ambienta nel 2018 dove John Connor (come za sa chi ga visto i precedenti film) xe a capo della resistenza contro la Skynet e le sue macchine (Terminator), co i pensa de aver trova un modo per sconfigger definitivamente le macchine e i devi andar più vicin possibile alla sede principale della Skynet. John pensa de saver tutto sulle macchine grazie a cassette registrade che ghe xe stade lasade dalla mamma (Sarah Connor) ma l'arrivo de Marcus Wright, una specie de cyborg, lo farà ricreder.. Per effetti speciali niente de dir, ritroveremo anche un Schwarzenegger fatto al computer :S però boh mi la storia me ga un po' deluso.. ma forse proprio perchè mentre i primi Terminator iera la novità e deso inveze xe qualcosa de za visto.. me spetavo i delineasi meio il personaggio e la vita de John Connor.. inveze el xe "marginale".. mentre xe più incentra su Marcus Wright e sui effetti speciali :S tutto sommato comunque me ga piasso Quote
marcoxii Posted June 8, 2009 Report Posted June 8, 2009 sai figo sto Terminator...me ga piasso molto la fotografia... e che fighi i effetti speciali... come storia anche coccola xke lassa verti molti spazi x robe future... Quote
dido76 Posted June 8, 2009 Report Posted June 8, 2009 (edited) efeti speciali niente da dir... ma in certi punti me go anoiado...certi tochi iera proprio lenti. per cui no ghe dago la sufficienza: voto 5 spoiler no savevo che compariva Arnold ...ma dopotuto mi continuo a pensar che terminator xè solo quei con lui, el resto xè continuazioni per far soldini e basta...e podemo za spetar el prosimo film, visto el finale fine spoiler Edited June 8, 2009 by dido76 Quote
molly Posted June 8, 2009 Author Report Posted June 8, 2009 beh sicuramente de film ghe ne poderà esser più de un.. dato che come savemo lui el rispedisi indrio suo papà perchè salvi sua mamma Quote
enrico89 Posted June 8, 2009 Report Posted June 8, 2009 Mi no so se andar o no...no so se rivasi veder Terminator senza Schwarzi..per mi saria come veder Rambo senza Stallone..vederemo ah Quote
dolby Posted June 12, 2009 Report Posted June 12, 2009 mah... no me ga convinto sai... bele sceneggiature, inquadrature e tutto ma la storia e soprattutto el finale me ga un poco deluso... no vado a spiegar come/perchè altrimenti ghe cavo via el divertimento a chi lo vol andar a veder. ciau Quote
dido76 Posted June 12, 2009 Report Posted June 12, 2009 (edited) tra le altre cose eco una che go leto l'altro giorno: spoiler temitaro salvation xè l'inizio de una nova trilogia...letto all'interno dell'articolo su jack de sto mese /spoiler Edited June 12, 2009 by dido76 Quote
Recommended Posts