Jump to content

Che genere de libri legè per la maggiore?  

33 members have voted

1. 1. Che genere de libri legè per la maggiore?

• Mah... mi legio un poco de tuto
      18
    • I best-seller del momento
      1
    • Harmony, tipo storiele de amor per babe insoma
      0
    • Fantascienza
      2
    • Fantasy
      1
    • Saggistica (storia, scienze, etc. - robe serie e interesanti - anche su Trieste)
      6
    • New age et similia (urinoterapia, chakra, semeterapia, coproterapia, etc.)
      0
    • Leger? Mi no go tempo!
      2
    • Leger? Cossa servi?
      2
    • No me piasi leger, mi solo internet e television
      1

Recommended Posts

Posted

Mi legio sopratuto fantascienza e saggistica :D

Peca' che no poso votar tute e due, ma sopratuto fantascienza.

Per la sagistica, sopratuto robe curiose o su Trieste.

:bye:

Posted

A dir el vero spazio tra tanti generi: me piasi molto i libri storici (tempo fa me son fatto fora un tomo della storia dell'Impero Romano) ma non disdegno anche i altri generi. Insomma, fazo un bel zuf de tutto :D

Posted

mi leggio un poco de tutto veramente..

pero me piasi sai i romanzi (non) italiani..libri de fantascienza e ultimamente molto le favole de vari posti..

es adesso leggo le "fiabe e leggende dell'istria" ^_^

Posted

Io leggo di tutto e di più... :rolleyes: cmq preferisco i romanzi (sopratutto quelli sudamericani), saggistica, storie di vita, biografie... poco fantasy e poco libri di storia (a meno che non ci siano immagini) :tandul:

Ogni qualvolta che entro in una libreria o vado nei grandi magazzini dove c'è il reparto libri, ne esco quasi sempre con minimo 2 a 3 libri nuovi :cossaaa?:

Posted

mi legio de tuto, son tipo scovazera passo da Grisham, Follet a Svevo, Novella 2000, Topolino, le istruzioni del DVD.. dipendi sai dal momento e soprattutto (purtroppo) del tempo che go.

Comunque se un libro me ciapa lo leggio a finire... el "Codice Da Vinci" credo de averlo letto in un giorno e mezzo....

Posted
New age et similia (urinoterapia, chakra, semeterapia, coproterapia, etc.)

Cossa xe urinoterapia?... Mio nono me par che gaveva comincià far... ma dopo i ghe ga ciolto i pannoloni.

Mi go scrito saggistica e robe serie in genere... pena che go tempo.

E odio Novella2000 e simili...

Posted

Ogni tanto oviamente legio anche altro genere de romanzi, me ga ssai piaso per esempio Il nome della rosa e Il pendolo di Foucault de Umberto Eco.

Go leto anche Da VInci Code proprio un per de setimane fa e visto che no me ga dispiaso deso vederò se trovo Angels & Demons :petesoni:

Posted
Cossa xe urinoterapia?... Mio nono me par che gaveva comincià far... ma dopo i ghe ga ciolto i pannoloni.

De solito la coproterapia xe più efficacie.

Posted

UN POCO DE TUTTO!

anzi, bastanza de tutto, una volta leggevo sai de più, desso che el tempo xe sai de meno, leggo pochetto, prorpio prima go ciolto in man el signore degli anelli..lo gavevo letto in 3° media, ma siccome xe passadi un pochi de anni, no me ricordo piu nulla e volevo quindi far un conforno col film...

Posted

Sarà bene, Luca :incazzado:

:rotfl::rotfl::rotfl:

Cmq...io leggo diversi tipi di cose, principalmente, forse, saggi storici e fatnatscienza+fantasy. Ma anche: manga (tantiiiii), medicina alternativa, roba politico-sociale, roba su Trieste, roba su Firenze, letteratura di viaggio, etc...

• 4 months later...
Posted

:incazzado: Manca quel che leggo mi... Filosofia e pensiero umano...

Comunque, son un grande appasionado del pensiero umano (infatti go fatto el Volta! :monaetandul: ), xe una roba che me gà ciapado de poco, dixemo un do annetti.

Autori apprezzati:

Platone

Nietzsche

Dostoevskji

Hesse

Goethe

Archiati (di cui stò leggendo il bellissimo "Il mistero dell'Amore")

Kundera

Wilde

Autori disprezzati:

Voltaire (semplicemente ridicolo)

Schopenhauer (intelligente ma ottuso)

Kafka (orribile nella forma e nel contenuto insulso)

:rolleyes: