Vai al contenuto

ManuelMuja

Utente semplice
  • Numero contenuti

    6
  • Iscritto

  • Ultima visita

Previous Fields

  • Città:
    Muggia

Profile Information

  • Provenienza
    Muggia

Obiettivi di ManuelMuja

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputazione Forum

  1. Sbaiado. Semplicemente xe "comuni catastali", che xe diversi (più pici) dei "comuni amministrativi". Fa comunque rider che se vado in urbanistica de muja, i ga de verzer la cartella de capodistria! Ma questo xe anche perché i ghe ga da' a queste mappe (e a quelle del Trentino-AA) un valor maggior rispetto alle mappe catastali italiane http://it.wikipedia.org/wiki/Sistema_catastale_tavolare
  2. PS: Alla Lovat i me la ga fatta pagar 12€. Forsi perché jera sabato. L'ingrandimento de la Val Rosandra che proponi la Tabacco pol esser utile, perché in 1:25'000 la velle xe un labirinto incomprensibile.
  3. La go ciolta. Xè de la Transalpina. Mio papà gaveva una veciotta della stessa casa e allora go ciolto questa. Xe pro e contro, dipendi logicamente de cossa che te servi. La xe disegnada fronte e retro: de Santa Croce a Markovš?ina e de Gradisca a Croce di Tomàdio. Quindi NON la riva fin a Aiduscina come che pol inveze sembrar dalla figura in copertina (infatti xe un rettangolo più ciaro). La xe ingombrante e se ris'cia de romperla facile, soprattutto quando che se la verzi. Verta completa vien fora 9x4 volte le dimensioni della copertina. insomma servi un tavolon bel grande. No te la verzi sentado in auto. Xe mejo farse fotocopie de portarse in giro. D'altra parte la coverzi zone (poche) che le Tabacco no ga e che i sloveni mappa solo in 1:50'000. Rispetto alla Tabacco la xe anche più turistica: la mostra per dir i capolinia de le corriere, campeggi, benzinai, agriturismi, campi sportivi, posteggi e punti informativi. La mostra inoltre vari percorsi già fatti, indicandoli per la bici, el caval o la corsa, strade del vino e della frutta Per un escursionista vero, questo non fa altro che render la cartina più confusa e piena de informazioni inutili, a scapito de robe più importanti come linee di livello più fitte. Ma per mi va ben :-P Corposo xe anche el libreto allegado, per la ricerca delle località e la spiegazion dei sentieri (divisi per zona e mezzo). I confronti li go fatti con una Tabacco vecia e abusada, e andando a memoria. Quindi certe robe che go scritto qua le mostra anche la Tabacco. El papà de mia morosa (cartografo de profession) ga sempre usado solo le Tabacco de Trieste e Gorizia e le mappe slovena del Gorizian e oltre, per andar più lontan. SOLO a piedi. In sostanza xe de ciorla se se vol gaver in un'unica cartina un territorio abbastanza vasto per delle esplorazioni de neofita del carso. Magari passando prima in biblioteca a far un due fotocopie e ingrandimenti.
  4. Come modus vivendi sarìa più continuità nel costruirla piuttosto che nel non farlo. Proprio perché ogni comunità a Trieste ga sempre gavu' el suo spazio. Come mossa geopolitica volessi dir: No gavemo gnanche pel cul quel che sucedi nel resto del mondo, a Trieste pol vignir chiunque e sentirse un poco a casa. Come che xe sempre sta'.
  5. Per continuar la tradizion de sta città, va fatta. E anche bela. Purtroppo -causa i noti fatti del '900- non se pol far un censimento della comunità musulmana, per saver almeno quanti posti meter. Dopo xe el casin delle varie confessioni islamiche, ma questo che i se rangi lori.
  6. http://www.archiviodistatotrieste.it/AriannaWeb/main.htm#31614_archivio Qua i scrivi più de quel che ve servi. Con grafie italo-slavo-austrungariche ssai curiose. Come vederè la venezia giulia xe divisa in distretti e in comuni. Non "I comuni" ma "LE comuni", che in sostanza xe rioni. Dopo nelle mappe xe anche i nomi dei singoli quartieri e feudi, ormai persi. L'attuale provincia de Trieste xe divisa nei distretti de Trieste, Capodistria (Muja e parte de S Dorligo) e Fünfenberg (el resto de S Dorligo). La roba triste xe che la nostra urbanistica e el catasto se basa ancora su queste cartine, divisioni e particelle. In cento anni no i ga riva' a disegnar niente de mejo. Credo che el Francesco in question sia http://it.wikipedia.org/wiki/Francesco_I_d%27Austria
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×