A dir poco schifosi. Non me piasi sparar alla cieca su nissun, però sinceramente qua la cesa ga fatto un bel figurin de m... e se ga anke comportado in una maniera esattamente contraria rispetto a quel che la predica.
Sinceramente non xe solo el fatto de "qualche mela marcia" come diseva qualchidun, qua el problema de base xe che i saveva benissimo de questi abusi e, indipendentemente dal numero effettivo de questi, i ga fatto DE TUTTO per nasconderlo. Fa anche ben sperar che el nostro papa xe un de quei che più attivamente ga zercado de affogar el tutto.
Mi son ateo, e questo me rendi ancora più convinto della mia decision de non gaver niente a che far con religion organizzada (nn metto in dubbio che xe robe che pol succedere anke in altre religioni, eh!), pero penso che anche un praticante se sentissi tradido e schifado da certi comportamenti.
E comunque come ga dito altri, fa pensar anche el fatto che qua in Italia non i ga ditto praticamente niente. Non a caso non semo neanche fra i primi 50 paesi per libertà de informazion.
E poi me fa ancora più schifo el fatto che el prete che appari là confessando tutto ga beccado solo 7 anni de carcere, e che adesso el xe tranquillo in Irlanda che el vivi. Certa gente dovessi rinchiuderla e buttar via la ciave....