Jump to content

alanape

Utente semplice
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About alanape

  • Birthday 12/10/1977

Previous Fields

  • Città:
    Trieste
  • Interessi
    Musica, sesso, d***a & rock'n roll!

Contact Methods

  • MSN
    alanape@hotmail.it
  • Website URL
    http://www.laidos.org
  • ICQ
    0

alanape's Achievements

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputation

  1. Oggi decisamente mi sento "INCORPOREAL" dei TIGER ARMY
  2. Penso che degni di nota rimangano pure gli SNAP!!! ...e come non ricordare sopratutto questo storico ed indelebile pezzo!
  3. Beh... xe tanti siori musicisti che no sona piu o che te li trovi a gratar 4 accordi in osmiza o in osteria... el fatto xe che no xe de meo de far, no xe voia de mover impianti e far fadiga co ormai te ga dispossenti che va a cantar co la machineta del Kagaoche per 30 euro se non gratis rovinando la piazza, sinceramente piutosto de sonar gratis vado a gratar in osmiza coi amici zigando imbriaghi viva l'a e po bon... o po per l'appunto el liscio, no me piasi ma xe l'unica roba che ancora i te paga, no ben ma almeno se riva a contentarse... poi se una volta tutti gaveva paura della siae (visto che i locai no voleva mai pagarla) adesso ghe xe l'ENPALS... ulterior casin... no i te fa lavorar, a sto punto cossa servi serarse in buso anni, pagar l'affitto del buso, esser aggiornadi con la tecnologia strumenti e amplificazion... se comincia piu a perderghe che guadagnarghe e le soddisfazioni de solito latita. Altra roba purtroppo devo dir... qua a Trieste no ghe xe gente seria per sonar veramente, dignitosamente ma sopratutto professionalmente (xe pochi quei che ga avudo la marcia in piu de far el passetto giusto studiando seriamente, provando come se devi e andando a romper le bale nei posti giusti) quindi... W LA GRATADA IN OSMIZA che almeno torno indrio sempre carigo e contento!
  4. Ultimamente sto riascoltando vecchi CD, Vinili e Cassettine della buona Dance ed Eurodance degli anni 90 ed ho pensato: "Mah, perchè non aprire una discussione per vedere anche cosa ricordano gli altri" Gruppi, canzoni, trasmissioni, personaggi... o anche solamente discoteche o locali dove si andava a ballare... svuotate le testoline dei ricordi e fateli rivivere qui!!! Esordisco con una canzoncina che era straballata quand'ero un po piu piccolo ed andavo a ballare al Paradiso la domenica pomeriggio... mai prima di essere passato da Osvaldo a bere bambus e sambuche http://www.youtube.com/watch?v=AsqaclJilR4
  5. NO XE ANDà NISSUN!!! :-) ...i gaveva de meo de far... e chi xe andà iera per sculettar coi latini... Se sa quando sona de novo i Laidos???
  6. SI... quel dei succhi de frutta... ALLA PRUGNA PERO'!!!
  7. Chi ghe iera tra Bar Stella e Bar Unità a bever birrette coi Darkness Giovedi sera? Dei grandi, alla faccia de tutti i cagoni lori iera tutta la sera (co no i iera sul palco) in giro a darghe de drink! Voci narra che dopo i iera andai la della terrazza dell'Ausonia che iera tipo festin... Mi dovevo esser fora della piazza, poi el buttafora inveze de porconarme drio con aria quasi amorevole ga dito che se entra gratis. Pecà el spettacolo per l'appunto penoso... Semo entradi mi ed altri muli e se semo stivai la del chiosco delle bibite a calandrarse birre! Inconcepibile resta come i ga podù metter a pagamento una roba del genere!!!
  8. D'accordissimo con Stefano79 per quel che concerni el discorso del dialetto de serie A e de serie B. Guardando la television, dai programmi musicali ai canali a tema, se senti che i brani con "inflessioni dialettali" parti dal Romanesco in zo... Grandi programmi dedicadi alla canzon Napoletana... Nuovi gruppi che canta (o rappa) in siculo... Si, ricordemo i Pitura Freska che ga avù un'uscita a livel nazionale ma a parte che dalle nostre parti e limitrofe no i ga avù un granchè de successo. No so, perchè tutto quel che xe de zo ga de esser sempre caldo e figo mentre noi del nord semo considerai FREDDI e SFONFI? (Le babe considera i mascieti uguale tralaltro ) Mah, mi penso che ogni dialetto dovessi esser valorizzado, anche qua del Nord però. No, per el Festival de Sanremo non saria d'accordo, me par inutile visto che vinzesi sempre quelle "BELLISSIME" canzoni Napoletane. Poi che i fazi come che i vol. Sanremo xe l'esempio clou de CONCORSO VENDU'!
  9. Mi anche sono... che strumento? Domanda difficile o meio, troppo casin elencarli tutti e spiegar certi strumenti cossa xe... Son comunque polistrumentista, go studià per una quindicina de anni e poi... Vivo de questo, anzi, femo i onesti, SOPRAVVIVO! (xe un mondo de squali) Sono in giro col mio gruppo, ogni tanto i me ciama come tournista, qualche lezion... Ma le soddisfazioni piu bele le go a sonar da imbriago in osmiza!!! Se qualche dun vol comprender parte de cio che sono basta andar su: http://www.laidos.org/index.php?pid=11 Comunque dago ragion a quel che ga dito: MAI MOLAR EL STRUMENTO!!!
  10. Se te interessa qualcosa dei Laidos clicca sulla mia "Home"... Al momento non ghe xe tanta roba in quanto go el sito in aggiornamento ma... MEO CHE NIENTE!!! De qualche mese dovesi vegnir fora un cofanetto de tre o quattro CD con tutte le canzoni dei Laidos. Pilat? Te fa prima a trovarlo in betolin, pagarghe do biceri e poi el te vendi a una scinca e boton la sua discografia completa! (sempre in auto con lui)
  11. Mi pensavo de starghe alla larga ma poi... AL CASIN NO SE GHE RESISTI!!! Me beco coi muloni del mio sito e forum piu quei de un sito "partner" ed andemo con le scale e binocoli sulle rive! (no solo quel, anche damigiane e birrette) Legalmente? Za informado... ... SE POL FAR!!! (basta no pozar le scale sulle transenne o tentar de spacarghele in testa a qualcun...) Son passà oggi davanti Piazza Unità, c---o!!! Bel Palco!!! Ormai xe tutto un frizzer, chi pro e chi contro, mi a tutti visto che manca pochi giorni auguro: BUONA SERATA!!! Ed ai veci ROMPICO___I che frizzi che xe stalla, casin, spuze e cragne ghe auguro che i se seri in condoto con una bela scariga de dissenteria!!! Son contrario a Piazza Unità a pagamento... ma no alla stessa come un gran teatro libero a TUTTI!!! Ciao.
  12. Forsi una volta... ma iero sai imbriago... El condoto pareva cussì grande... o iera Marina Julia?
  13. Ovviamente xe nata prima l'acqua! L'uomo ga creado i bidè o comunque xe lui che ga scoperto che ogni tanto val la pena resentarse le culate... L'uomo deriva dalla scimmia ma xe vero anche che tutte le forme animali terrestri deriva dall'evoluzion degli animali acquatici el quale capostipite xe stada l'ameba! Abema che ga preso vita in un'acqua quindi za creada. Ringraziando Darwin comunque me vien un dubbio teologico/fantascentifico... E se el nostro pianeta fussi stado creado con cussì tanta acqua tanto per esser utilizzado come un bidè da qualche forma aliena o divina? E in tal caso l'acqua esisteva za o xe stada creada per resentarse dai tarzanei? Il podice di Dio è delle dimensioni dell'Oceano Pacifico? Che robe, al posto de PODICE di Dio gavevo scritto c**o ma scatta la censura... hum... ma se scrivevo PORCO?
  14. Mi go votà decisamente la prima opzion... per la comodità, anche se podesi dir che ogni condoto ga un suo fascino arcano e comunque co tien... TUTTO VA BEN! Me xe vegnu in mente uno dei difetti principali del cesso alla turca: ve narro una de quele robe che fa indrizar i pei e ve fa corer la corente per la schiena ma ghe xe successo a tutti e se no ve xe ancora successo PREPAREVE!!! Gavè presente co sentì el piombo in canna, de quei massicci? Ste bagolando (a pie) per città e trovè verto solo un infimo betolon, covo de tossici, puttane, imbriagoni e tutta la gente piu marza che ghe sia... Corè in condoto e ve trovè davanti una scena che rispecchia el nome del luogo: tutto pisà, cagà, cragne indefinide e no se pol manco tirar l'acqua! Ve sbraghè e smudandè piegandove nella tipica posizion angolada tipo yoga zercando de far centro per non smerdar ultriormente. Qua comincia la parte critica, primo, se no te ga un fia de equilibrio no te sa dove gramparte (xe tuto pisà e smerdà), ovvià sto problema te tachi a sburtar e come te senti sto rumor tipo scoio nell'acqua te riva su una schizzada de liquami indefiniti che te bagna tuto el cul e parte delle gambe... Credeme che in quei momenti ve se indriza anche i pei che no gavè... Brrrr.... me fa schifo solo ripensarghe...
×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×