Vai al contenuto

Il Portale di Trieste

Utente semplice
  • Numero contenuti

    10
  • Iscritto

  • Ultima visita

Tutti i contenuti di Il Portale di Trieste

  1. Esatto! I contributi però vien assegnadi dalla region...
  2. Ghe son stada anche mi una volta, ma gavè sentì anche voi che silezio che xe in fondo alla dolina?
  3. Xe assurdo, no ga proprio senso spender tanti soldi per un ponte decisamente inutile da tutti i punti de vista. No solo rovinassi l'estetica del logo, ma de la non me par che ghe sia la gente che speta de attraversar (no xe una zona con tanti negozi, etc.) e poi basta far pochi metri per arrivar o al ponte che xe za o alla strada... Ghe vol utilizzar quei soldi per robe decisamente più utili e no buttarli via in sto modo!
  4. Come contributi esisti el fondo regionale per l'audiovisivo. De questo se occupa l'Assesorato alle Attività Produttive.
  5. Ne ga girade tante e tante ne sta girando... anche film, etc. anche perché da qualche tempo xe concessi dei contributi regionali a chi gira film, documentari, etc. nella nostra region e tanti ga scelto Trieste.
  6. Pochi controlli e comunque insufficienti, mancanza de protezioni, straordinari, doppi turni, mancanza de personal, indifferenza, impianti veci e con scarsa manutenzion, etc. Xe ovvio che dopo succedi ste robe...
  7. L'idea xe interessante, condivido!
  8. Mi posso confermar la mia esperienza negativa al Burlo. Purtroppo credo che stia pian pianin peggiorando sempre de più, guanta ben per quel che riguarda le cure e le malattie rare, ma per il resto ripeto, la mia esperienza xe stada molto negativa.
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×