Vai al contenuto

DiegoSbiego

Utente semplice
  • Numero contenuti

    37
  • Iscritto

  • Ultima visita

Su DiegoSbiego

  • Compleanno 04/03/1979

Previous Fields

  • Città:
    Trieste!
  • Interessi
    monade, chitara, bici, balon e palavolo, quel e quel'altro

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mononbehavior.altervista.org
  • ICQ
    0

Obiettivi di DiegoSbiego

Novizio

Novizio (1/14)

0

Reputazione Forum

  1. ecezionale, un gran documento storico! bel lavor!!!
  2. concordo. mi no savevo asolutamente niente. zero asoluto. cmq la roba migliore xe el bike sharing come che go visto a barcelona, diverse stazioni dove te pol cior e molar la bici indiferentemente, senza riportarla sempre dove che te la ga ciolta. e poi de note i le risistema.
  3. bel lavor, grazie! mi con chrome non me son mai trovado ben. deso scarigo el novo firefox.
  4. ..efetivamente, me par la stesa roba anca a mi. mi son un cultore dela bici, son pena tornado da un giro in austria e germania e là i xe pazzescamente avanti, con le ciclabili te arrivi veramente dove che te vol, cartei speciali solo per bici per dirte dove te devi andar...insoma veramente avanti. dovesimo imparar parechie robe da lori. punti patente me par ridicolo toglier. multe a chi in bici contravien ale regole dela strada invece si. comunque se volemo considerar la bici come i altri mezzi, alora co xe la doppia striscia continua in strada nisun dovesi sorpasarle. voio proprio veder.
  5. Giusto! Viva l'A e pò bon!
  6. concordo. tute ste robe che dovesi darne una scrolada ga invece l'efeto de farlo diventar un martire, prima dela nostra stampa, deso anche dei "cativoni esteri". finirà che resteremo isolati col burlasca e contenti de eserlo, perchè "no se saremo isolai noi ma gaverà sbaiado i altri a isolarne".
  7. concordo anche mi col tuo pensiero sula politica...più che altro uno a sbilanciarse poi rischia de atirar antipatie da chi no la pensa allo stesso modo, anche se comunque quel che el fa (in questo caso stemo parlano de un grande artista) dovesi eser aprezado anche da chi pol pensarla diversamente. cmq grande questa del chi vuol eser petesone!
  8. la cavalla zelante xe sempre tropa roba. grazie!
  9. anche l'indipendent no xe da meno: http://www.polisblog.it/post/4662/financia...olo-per-litalia cmq secondo mi purtroppo tutto questo continuo parlar de lui invece che far rinsavir le persone ghe porterà ulteriori voti. son abastanza convinto che ale europee el vinzerà.
  10. povero mulo, chissà che giornata del zocca che el ga passado...robe da film per bon!!!
  11. quela dei muleti coi gavetoni xe mitica, me fa tropo de rider a pensar a come i ga podudo pensarla.. i mati che blocava el tram no capiso cossa i ga in testa onestamente, mah. le altre due idem.
  12. eco un altro "lei non sa chi sono io". che tristeza. cmq savevo anche mi che se te se rifiuti i te porta a farte l'esame del sangue. me par bastanza assurdo che se te se rifiuti per un anno te pol guidar avanti in atesa de giudizio..mah.
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×