morodesede
Utente semplice-
Posts
12,416 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
40
Content Type
Profiles
Forums
Events
Everything posted by morodesede
-
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
oltre a Bariti al Torino (no lo comprerà costa troppo poco...) se leggi del Genoa interessado a Longhi... ciò a Miramares no se interessa nissun... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
bon l'ultima intervista de Fantinel parla de alcune robe... intanto el disi che nosepol andar avanti perdendo 2 milionzini de euri l'anno... el che credo che metti una piera sora le opinioni del reato de appropazione dei soldi della Società e combina più o meno coi conti in tasca che a occio se pol farghe, ma quel che sorprendi xe come el matto se stupissi del fatto... forsi el pensava de meterse nel calcio per guadagnarghe su, mentre l'unico che mi sappio che ghe guadagna al mondo xe Pozzo (anche se meno de quel che par, i lanfur spendi vagonade per cior prospetti in giro pel mondo che nianche non se sa e parecchi sparissi lassando un buso nei conti...) inveze de lamentarse el podessi rifletter sul fatto che se un'impresa non produci quel che se spera, non xe colpa del tempo ma della gestion o sua o dei sui collaboratori o de tutti e due insieme... e prima de mandar in mona De Falco che lo gaveva portado senza un bel in tasca ale soglie della A e ghe gaveva gonfiado el portafoglio cole plusvalenze ghe gavessi pensado due volte... ahn sì De Falco ga avudo due retrocessioni consecutive? mah... l'altr'anno me par che el iera sta esautorado de fatto e quindi dubito che se ghe la possi consegnar sulla gobba e quest'anno el ga avudo gente in squadra che ghe vendeva le partide... difficile salvarse mi credo... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
un momento un momento... aquilani gaveva sì 19 anni ma a 16 el Cielsi gaveva zecado de portarghelo via ala Roma ofrendoghe un contratin de 800.000 euri al'anno che el mulo gaveva rifiutado... el iera considerado una delle stelle emergenti del calcio europeo e el iera apena diventado campion d'Europa under 19... Magoni iera un vecio bolido e el iera andà in A col'Ancona perché secondo le parole fora microfoni de Trombetta, secondo ad Ancona, i matti gaveva comprà una quindicina de partide, compresa quela contro de noi... e comunque ad un occio anche orbo gavessi dovudo bastar tre secondi per veder che el matto caminava pel campo a gamba fasul e perdeva regolarmente la balla davanti ala nostra difesa e no una ma tutte le partide... 'ndemo vanti dèi... ormai perder la balla davanti ala difesa iera diventà un topic... "magonistyle"... ognicaso me ricordo ben che poco prima dela partida decisiva a Cagliari per restar sul treno dela A quel str... de Gentile lo gà convocà per l'under 21 agli europei... per? farlo giogar? mandarlo a una ribalta prestigiosa? no... meterlo in tribuna come 23simo foralista per farghe respirar l'aria dela Nazionale... e Berti se ga messo a 90° e a Cagliari, senza centrocampo pei infortuni gavemo beccà 3-1... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
quel che stupissi xe che questi, che evidentemente non xe criminali professionisti ma peracottari del crimine, i parla e i straparla per telefonin de questo e de quel fazendo nomi e cognomi... e ogni tanto ghe vien un lampo e i se inventa qualche parola in presunto codice o qualche nome storpiado che se capissi tutto, precedudo da qualche ehm ehm stile agenti de Topolino... i dovessi farghe un clinic de come se se comporta prima de meterghe in man roba che scotta scotta forte... o probabilmente ai Capi no ghe interessa de aver colaboratori de qualità tanto quando i li becca chi ga beccà i soldoni li ga zà beccai e questi pol anche marzir in cheba tanto xe altri pronti a subentrar... divertente el matto che va a Bologna e resta stupido del'organizzazion... e anche se permetti de dir che xe una schifezza... la schifezza xe lui che oltre a esser un criminal el xe anche lole.... oddio lole... sempre un ex dirigente del'Ancona dei miracoli che xe andà in A, saveva tutti come, tranne el Paiazzo... pardon Palazzo.... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
intervista agghiacciante... dal "bisogna vedere cosa farà Fantinel..." se no sa lui... al "Siamo pronti a venderlo" detto de Bariti che non go mai sentì dir de nessun DS... semmai un "Di fronte ad una buona offerta" o un "Tutti sono cedibili" o un "ne possiamo parlare e valuteremo"... ma farse veder cola lingua penzoloni per vender un toco bon non xe un comportamento da DS scafato... comunque tranquilli... al Toro no i ciol muli boni ma gente che devi aver nome e costar parecchio... quindi lo venderemo ad una Nocerina o ad un Albinoleffe... ahn sì In C troveremo Trezzo d'Adda e Salò... ben ara... -
[RIMANDATA!] Grigliata per calciofili
morodesede replied to gimmi's topic in Raduni/incontri/festini/serate tra petesoni
Lucio, o me son bevù el zervel mi, o te se lo ga bevudo ti!! No vedo nessuna offerta irinunciabile, no go messaggi privati, go zercà in tutte le discussioni e no go trovado niente!! @cucciolina: son sai contento de averte con noi, ma dimentica le zuchete!! :merodolodalrider: ostroporco no rivo a mandar privati!... te go scritto che se te volevi te podevo preparar un poche de terrinette de salse per griglia fatte in casa tipo una bernese una ketchup o una ajvar che no ga niente a che far con quel che te compri opur qualunque richiesta dei cortesi firumisti... -
[RIMANDATA!] Grigliata per calciofili
morodesede replied to gimmi's topic in Raduni/incontri/festini/serate tra petesoni
oooohhh là! almeno una putela... ma perché el numero 1 e no el 2? te la ga col merlot de Gimmi? approposito... nostro agente in Cavana... come xe co sti novi proprietari con soldi e idee? perché no te li inviti ala grigliata? cussì tra i fumi del'alcol ghe estorcemo qualche sucosa novità? e po'pperché no te rispondi ale mie oferte irinunciabili??... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Ma in effetti questo ho scritto, e non "Berti Santo subito". Tuttavia, qualcuno su questo forum lo mette sullo stesso piano degli altri, e mi sembra un'eresia. Lo dicono i risultati, l'affluenza di pubblico all'epoca, la credibilità che la Triestina si era guadagnata nell'ambiente calcistico nazionale. Hai ragione, Pinot, quando parli di chi è andato via quell'anno. Però, vado a memoria e posso sbagliarmi, arrivarono i Galloppa, i Marianini, i Parola, forse anche Mantovani. Gente che in seguito è stata protagonista assoluta in squadre di serie A. Chiaro che la storia è finita male, ma un brutto finale non cancella tutto quello che c'è stato prima. e un certo Aquilani... e Moscardelli... e Ferronetti... e el fradel forte de Godeas... gente rivada perché ierimo credibili e seri... la formazion...Campagnolo, Ferronetti, Bega, Pecorari, Mantovani, Marianini, Aquilani, Parola, Gubellini, Moscardelli, Godeas. In panca Pinzan, Minieri, Boscolo, Beati, Rigoni, Baù, Ciullo e Noselli -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Ahahahah.... sarìa de far una discussion sula comica del Tutostorp... metendo la comica del giorno... xe giorni che i parla che Inler xe ormai dela juve ma sicome i sta chiudendo col napoli el titolo de oggi a tutta pagina xe... "Diarra gela Inler!"... cioè i pensa de cior Diarra e povero Inler xe resta de iazzo... e deluso... sai sai deluso... ahn sì e po' ghe xe el testa a testa tra Tevez e Rossi che se sbaruffa per trovar posto ala juve.... ahahahah... i sbaruffa per giogar la Copaitalia.... ahahahahah... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
ooooooh là... te son vignù sul iazzo... finalmente... e comunque Mouton Rotschild xe massima parte Cabernet Sauvignon... Sì, ma ti per vinzer te me contassi che xe un 8-10% de merlot! cos'te pensi che no te conoso? ma xe un 10% de merlot....... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
ooooooh là... te son vignù sul iazzo... finalmente... e comunque Mouton Rotschild xe massima parte Cabernet Sauvignon... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Gimmi xe pronto a scommetter un butilia de do bicieri... ormai el ghe ga ciapà gusto... el credi che se vinzi sempre... occio però a no farte rifilar un do bicieri de merlot de Capriva... metti ben per iscritto e se te servi qualchidun per taiar, sempre pronto!! -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Immaginavo perchè la notizia non compari da nessuna parte. Eh bon ah ... Vol dir che ghe andava ben anche a lui. Lui xe incazzado nero e de qua no voleva moverse.... el saria rimasto anche in Lega Pro decurtandose el stipendio per el secondo anno de fila....... par che i lo ga sbagazzado acusandolo de esser el responsabile del falimento... purtropo xe sempre più evidente che ghe xe ferari drio queste opinioni disemo cussì diversamente inteligenti... e comunque qualcossa non torna perché le rescissioni se firma in due e se Testini no gavessi firmado nol podeva esser sbagazzado... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
ne go parlado più su... no se conclia un klinz, come probabilmente te sospetavi... quanto al fairplay non c'entra cola campagna acquisti vendite ma con la gestione corente dei conti cioè stipendi e annessi... la campagna acquisti pol esser in positivo o meio devi se la gestione corrente xe in perdita perché senò o qualchedun tira fora quel che manca o xe caligo, opur in perdita se la proprietà pensa de far investimenti che ghe tornerà indrio o in plusvalenze o in guadagno de posizioni sportive con annesse rivalutazioni del parco giogadori dei incassi pubblicitari e, in caso de salto de categoria, de introiti dalla Lega... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
non è esatto... noi semo terzultimi... qualunque roba sucedi al Piacenza noi semo sempre terzultimi... se el Piacenza perdi i playoff el xe quartultimo e se nol xe condanado e salta una resta lui se el xe condanado el passa drio de noi e noi semo quartultimi e sempre zò... in parole povere ne servi due condanne alla C, indiferente cossa ghe nassi al Piacenza... se i lo condanna lu xe un e ne servi un altro... Probabilmente, a pensarci bene, hai ragione tu. Il problema è che se il Piacenza retrocede sul campo e poi viene pure condannato va direttamente in Seconda Divisione, e non in Prima. Ma, in effetti, per noi probabilmente non cambierebbe nulla. Nel senso che le retrocesse sarebbero a quel punto Frosinone, Portogruaro e Piacenza, e ce ne vorrebbe ancora una. Eppure l'altro giorno avevo fatto un ragionamento diverso, suffragato peraltro da Gimmi, ma non mi ricordo più quale... Mamma mia, è roba da mal di testa! Gimmi iera imbriago de merlot de Capriva! e el ne ga anche fatto el gesto del'ombrel tra un rutto e un bicier! -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
non è esatto... noi semo terzultimi... qualunque roba sucedi al Piacenza noi semo sempre terzultimi... se el Piacenza perdi i playoff el xe quartultimo e se nol xe condanado e salta una resta lui se el xe condanado el passa drio de noi e noi semo quartultimi e sempre zò... in parole povere ne servi due condanne alla C, indiferente cossa ghe nassi al Piacenza... se i lo condanna lu xe un e ne servi un altro... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
to'... guarda... l'Ancona... chi gavessi mai ditto... e 'sto matto che ga messo su el giro cossa iera anni fa? un Dirigente del'Ancona... de no creder....... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Immaginavo perchè la notizia non compari da nessuna parte. Vol dir che ghe andava ben anche a lui. A fronte ad un destino societario imperscrutabile sotto tutti i punti di vista, e comunque senza obiettivi, anche mi zercheria un'altra casacca, che oltre ai soldi me dia anche stimoli. dunque podessi esser che Testini gabbi domandà de andar via, secondo la tua ipotesi... bon alora ghe rispondo "caro Testini la me porti una squadra che me dia qualcossa e la lassemo andar via" per esempio i 57.000 del debito cole Società dilettanti no so per dir... non son sicuro ma dubito che un che ga apena rinovà podessi avalerse del'articolo 17 per svincolarse d'autorità... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Scusa ma non sono d'accordo. Il rigore deve essere dato in caso di chiara occasione da gol. Se il portiere ha la palla in mano, come cacchio poteva segnare l'attaccante ? E poi è chiaro che la reazione del portiere è dovuta alla simulazione dell'attaccante che doveva venir ammonito. Questa situazione non mi è chiara per niente. La trovo allucinante ! te se confondi con l'espulsione che non devi esser come i disi "da ultimo uomo" ma per "chiara occasione da gol"... il rigore vien dado per qualunque fallo sanzionabile come "fallo de prima" fatto in area... l'espulsione inveze xe stada per "azione violenta" -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Ok assetato, ponemo che sia queste le due possibilità. Come se conciliassi secondo ti con la seconda ipotesi el tenir cottafava, che viaggia oltre le duecentomila cocuzze anno? perché te pensi che el zervel de Ferari ga una logica?? per mi l'unica spiegazion logica de una monada illogica xe che ghe sia l'alcoleso de drio... alcoleso che po' pontifica monade perché tanto paga Fantinel.... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Mah, spero se tratti de mosse concordade con i nuovi, no gavessi davvero alcun senso rinnegar le proprie scelte de due mesi prima.. consegnar la scatola svoda, no vedo altre soluzioni. Con ste rescissioni, facile che i muli rinunci a qualche mensilità e cusì fanty risparmia qualche euro.. una fine in linea con le ultime gestioni... pensar che questi ga centinaia de milioni de euro e fa una rabia... una rescission xe una situazion difficile e rara... devi convegnirghe a tutti e due, se no nada... la Società pol convegnirghe per un giogador su cui non pensa de puntar e che ghe costa tignir a stipendio... al giogador se ga za un altro contratto... ma se el zogador xe forte, la Società non lo scariga ma lo vendi e se el xe cisto difficile che el gabbi un altro contratto e alora nol rinuncia a niente... tutto se pesa col bilancin, i procuratori de una parte e i DS dal'altra xe fatti per questo... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
purtoppo queste mosse o xe lungimiranti o idiote... el che presenta due scenari del tutto diversi, el primo vien sul serio gente nova e sgaia e Prisciantelli xe in plancia con ditettive precise... el secondo Fantinel se ga ritirà in friul e in plancia xe ferari con Prisciantelli che sta serando casa... secondo el piccolo questa xe la situazion, ma forsi el fatto che cussì disi el piccolo xe una bella notizia... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
Dal parlarghene al provarlo, xe una certa differenza Lucio, no credo che i riverà a farlo. la Gazza parla de riscontri oggettivi in Procura che inciodassi l'Atalanta e quindi de riflesso anche el Padova... naturalmente noi dovemo solo sentarse sula riva e spetar... certo che se ghe xe coinvolgimento delle due Società per el pareggio ghe xe altre due retrocessioni in pista... -
L'Unione che verrà
morodesede replied to gimmi's topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
questa po'... son senza parole... ma de ricavar qualcossa niente?... e comunque Testini iera l'unico... ma cossa xe sotto? E Cottafava prima fora rosa e adesso addirittura confermado... che ghe sia za qualchedun de novo in plancia?... la prossims mossa? Gorgone o Princivalli capitani?... se i sbagazza Testini ghe xe una milionada de interrogativi, perché Testini? perché el xe in qualche brutto giro, perché el ciappa troppo, perché i novi paroni vol gente sai più forte o semplicemente perché se vol solo giovini? e perché partir subito con queste decisioni cussì drastiche senza saver dove che saremo? o forsi za se sa? saremo in C e vecci che costa no servi o saremo in B e i vol gente tutta nova per un Campionato bon? e alora Gissi e Cottafava? Gissi no rientrassi in nessun dei due progetti... perché i costa poco? Gissi sicuro Cottafava no tanto... o Testini ga mandà a cagar Fanti?... e comunque a mio parer: Longoni non xe sta messo nelle condizioni de far ben... quel che ga fatto in C2 non xe compatibile con quel che gavemo visto qua Testini xe un gran generoso e ga fatto molto per noi, ma non xe un crac per la B, nol passa mai la balla, nol gioga cola testa e solo el cori sai ma in C el podeve esser sai bon Gissi xe meio de quel che par, ma per una B seria ghe vol altro, come riserva pol andar anche se el xe veccio ma el costa poco Cottafava xe sta l'unico bon tocco dela difesa, pesa l'ombra dei playout... un'ombra niente più però... -
Nuovo scandalo calcio scommesse
morodesede replied to a topic in L'Unione Sportiva Triestina 1918 e calcio in generale
se parla che Padova e Atalanta iera d'acordo pel pari anche a livelo de Società... arati che el Padova a forza de pagar qua e là el finirà per vignir beccado....